Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr ser nÀstan ut som gamla porter.Matchar klockan med t-shirt.
Ja det Àr bara stjÀrnorna till vÀnster som Àr annorlunda.Den dÀr ser nÀstan ut som gamla porter.
Ja, fast tvÀrtom! Portern Àr nÀstan en exakt kopia förutom dom extra stjÀrnorna (och baklocket). Den dÀr militÀra var lÀnge en favorit hos mig och hade sÄ nÀr köpt portern av misstag dÄ jag trodde det var "originalet" sen sÄg jag dom extra stjÀrnorna och trodde det var en kopia och avstod. (Fanns ingen bild pÄ baksidan i annonsen) Hade jag vetat om att det var en Porter hade jag sÄklart köpt den ÀndÄ. Den var prissatt till typ 40 euro.Den dÀr ser nÀstan ut som gamla porter.
Har aldrig tÀnkt pÄ det. Störigt.NÄgon som förstÄr sig pÄ designvalet att squeeze:a in siffran lÀngst till vÀnster? Varför inte bara göra teckensnittet lite mindre alternativt skÀrmen nÄgon mm bredare?
Haha förlÄt!Har aldrig tÀnkt pÄ det. Störigt.
Edit: samma pÄ gmw-b5000
Har nog att göra med att det i vanliga fall aldrig stÄr annat Àn en etta dÀr.NÄgon som förstÄr sig pÄ designvalet att squeeze:a in siffran lÀngst till vÀnster? Varför inte bara göra teckensnittet lite mindre alternativt skÀrmen nÄgon mm bredare?
à h nej, nu nÀr jag har sett det, kommer jag att störa mig pÄ det.NÄgon som förstÄr sig pÄ designvalet att squeeze:a in siffran lÀngst till vÀnster? Varför inte bara göra teckensnittet lite mindre alternativt skÀrmen nÄgon mm bredare?
I de allra flesta fall Ă€r det ju antingen slĂ€ckt eller â1â, sĂ„ risken Ă€r att det hade sett konstigt ut med mer luft ocksĂ„.NĂ„gon som förstĂ„r sig pĂ„ designvalet att squeeze:a in siffran lĂ€ngst till vĂ€nster? Varför inte bara göra teckensnittet lite mindre alternativt skĂ€rmen nĂ„gon mm bredare?
Precis, jag sÄg Àven att det tlll exempel stÄr 1:00 istÀllet för 01:00 osv men ÀndÄ!Har nog att göra med att det i vanliga fall aldrig stÄr annat Àn en etta dÀr.
Förvisso, men det skulle nog se lite mÀrkligt ut med för mycket avstÄnd till ramen om man inte gjorde sÄ. (Om du förstÄr vad jag menar?)Precis, jag sÄg Àven att det tlll exempel stÄr 1:00 istÀllet för 01:00 osv men ÀndÄ!
Underligt designval kan jag ÀndÄ tycka.
Hur ser det ut med en 2:a dÄ?! Typ 22:23 blir spÀnnande att se nÀr klockan slÄr om till 20:00.Förvisso, men det skulle nog se lite mÀrkligt ut med för mycket avstÄnd till ramen om man inte gjorde sÄ. (Om du förstÄr vad jag menar?)
Edit: ja precis som @DrSbaitso sÀger.
Ja det ser förjÀvla kefft ut.Hur ser det ut med en 2:a dÄ?! Typ 22:23 blir spÀnnande att se nÀr klockan slÄr om till 20:00.
Haha..vilken miss.Ja, fast tvÀrtom! Portern Àr nÀstan en exakt kopia förutom dom extra stjÀrnorna (och baklocket). Den dÀr militÀra var lÀnge en favorit hos mig och hade sÄ nÀr köpt portern av misstag dÄ jag trodde det var "originalet" sen sÄg jag dom extra stjÀrnorna och trodde det var en kopia och avstod. (Fanns ingen bild pÄ baksidan i annonsen) Hade jag vetat om att det var en Porter hade jag sÄklart köpt den ÀndÄ. Den var prissatt till typ 40 euro.
Hehe, ja det var inte förrÀn flera Är senare jag fattade. Tröstar mig med att sÀljaren förmodligen inte heller hade nÄgon koll.Haha..vilken miss.
MĂ„ste givetvis provas innan de ska flippas .
HÄller med , riktigt trevlig bakgrundsbelysning och jag gillar den men finns inte plats i lÄdan .Grym belysning pÄ den gula
Grym belysning pÄ den gula
Verkligen, lite Bowie över den.HÄller med , riktigt trevlig bakgrundsbelysning och jag gillar den men finns inte plats i lÄdan .
David Bowie eller Àr jag ute och cyklar ?Verkligen, lite Bowie över den.