• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frogman...
7DBEBE08-78FD-4211-9862-CF8FECF69606.jpeg

Stunden nÀr man suttit och klippt ut ett skÀrmskydd till en square (HATAR repor i skÀrmar), monterat, fÄtt in ett dammkorn och det Àr 0,Xmm för stor sÄ dÀr en luftbubbla och 10 minuter senare hittar 5pack fÀrdiga skÀrmskydd för 159kr pÄ amazon.

NĂ„gon som har en svart ”bumper/vajergrunk” att sĂ€lja (till 5600)?

Bilagor

• FDB4A256-F4B1-4E2F-B1F6-53DEE9D27C76.jpeg
    FDB4A256-F4B1-4E2F-B1F6-53DEE9D27C76.jpeg
    39.1 KB · Visningar: 2
Den dÀr ser nÀstan ut som gamla porter.
porter_g-shock.jpg
Ja, fast tvĂ€rtom! Portern Ă€r nĂ€stan en exakt kopia förutom dom extra stjĂ€rnorna (och baklocket). Den dĂ€r militĂ€ra var lĂ€nge en favorit hos mig och hade sĂ„ nĂ€r köpt portern av misstag dĂ„ jag trodde det var "originalet" sen sĂ„g jag dom extra stjĂ€rnorna och trodde det var en kopia och avstod. (Fanns ingen bild pĂ„ baksidan i annonsen) Hade jag vetat om att det var en Porter hade jag sĂ„klart köpt den Ă€ndĂ„. Den var prissatt till typ 40 euro. đŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïž

Har haft yngsta barnbarnet hĂ€r idag, jag kallar honom ”sjuan”, de Ă€r ju sĂ„ mĂ„nga just nu 🙂.
I handen hÄller han en Dinky Toys Hudson som jag hade som liten, dessutom hade jag fÄtt den i andra hand. PÄ handleden Rangeman, hÄller för barnbarn!
A17D91A7-3DED-4462-9A6E-3CFF7A18BD5D.jpeg

Ja, fast tvĂ€rtom! Portern Ă€r nĂ€stan en exakt kopia förutom dom extra stjĂ€rnorna (och baklocket). Den dĂ€r militĂ€ra var lĂ€nge en favorit hos mig och hade sĂ„ nĂ€r köpt portern av misstag dĂ„ jag trodde det var "originalet" sen sĂ„g jag dom extra stjĂ€rnorna och trodde det var en kopia och avstod. (Fanns ingen bild pĂ„ baksidan i annonsen) Hade jag vetat om att det var en Porter hade jag sĂ„klart köpt den Ă€ndĂ„. Den var prissatt till typ 40 euro. đŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïž
Haha..vilken miss. 🙂

Tillbaka
Topp