• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Verkar som om dom flesta missuppfattat det hĂ€r med flippningsfrekvensen inklusive dig. 😅
Storleken pĂ„ vĂ€skan Ă€r ju helt irrelevant, nĂ€r vĂ€skan vĂ€l Ă€r full kommer flippningen Ă„tergĂ„ till samma nivĂ„ igen. 5 eller 50 klocksvĂ€ska spelar ingen roll i lĂ€ngden. đŸ€Ș

Det enda som gÀller Àr fÀrre inköp.
Lycka till med det! đŸ˜‰đŸ˜âœŒïž
Hopp dĂ„ Ă€r det slutshopat för mig 😳.
Jag som hade en god tanke med en in, en ut och hĂ„lla mig pĂ„ max fem klockor 😎.

Haha nu ska vi inte gĂ„ in pĂ„ djupet đŸ€ŁđŸ˜‚.

Haha, svÄr nöt att knÀcka. Men du har ju redan tÀnjt pÄ grÀnsen genom att köpa en ny klocka innan du flippat en gammal... hehe.
Du fĂ„r köra stenhĂ„rt pĂ„ sĂ€lja innan köp sĂ„ du har en plats ledig i vĂ€skan. DĂ„ kanske flipperiet minskar pĂ„ naturlig vĂ€g om du inte kan sĂ€lja i samma takt du vill köpa. đŸ˜‰đŸ˜…đŸ€˜

BĂ„tsman vill ocksĂ„ vara med pĂ„ Froggyfriday 😁
IMG_20210528_170033.jpg

Haha, svÄr nöt att knÀcka. Men du har ju redan tÀnjt pÄ grÀnsen genom att köpa en ny klocka innan du flippat en gammal... hehe.
Du fĂ„r köra stenhĂ„rt pĂ„ sĂ€lja innan köp sĂ„ du har en plats ledig i vĂ€skan. DĂ„ kanske flipperiet minskar pĂ„ naturlig vĂ€g om du inte kan sĂ€lja i samma takt du vill köpa. đŸ˜‰đŸ˜…đŸ€˜
Bytte bort en klocka jag hade pĂ„ annons mot tre G’s sĂ„ det ”förstörde” lite min plan för stunden 😊. Jepp jag tror jag kan fixa det đŸ‘đŸ„ł.

Tillbaka
Topp