iPhone 12 Pro levererar .Hehe ok, bra jobbat. Jag kör Oneplus 8 pro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
iPhone 12 Pro levererar .Hehe ok, bra jobbat. Jag kör Oneplus 8 pro.
Ja kamera är bra på den. Men Oneplus 8 pro slår den på allt annat.iPhone 12 Pro levererar .
Smaken är som baken (delad) .Ja kamera är bra på den. Men Oneplus 8 pro slår den på allt annat.
Oooo han rattar jetplanGuld och svart idag alltså Både bil och klocka
Spänstig?Smaken är som baken (delad) .
Beror på hur hårt man gymmarSpänstig?
Jepps. Har en skock såna oxåOooo han rattar jetplan
Tror det kommer gå betydligt fortare från Polackien än från israel. Det är min erfarenhet iaf@roosterman Jag avbokade min eBay beställning från Israel och har beställt från din snubbe i Polen . Hoppas på snabb leverans då jag får OCD på spännet på Rangeman i och med massa hairlines .
Helgrå??Rangeman i solen!
Jomän, helgråa kläderHelgrå??
Tjusigt!Jomän, helgråa kläder
Förlåt.Allt snack om den keffa tvåan har nu till slut satt sig på min OCD. Tack för det!!! Vem var det som började?!? Morr
Det känns redan befriande med 12 timmars.Förlåt.
Trodde du skulle döma 12timmars utvisning för @iko när jag läste lite för snabbt förstDet känns redan befriande med 12 timmars.