Haha vem Àr frisk i huvudet egentligen . Jag fÄr ta pÄ mig rollen som flyger ut ur ringen denna gÄng . @L&W stÄr stadigt kvar i ringen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha vem Àr frisk i huvudet egentligen . Jag fÄr ta pÄ mig rollen som flyger ut ur ringen denna gÄng . @L&W stÄr stadigt kvar i ringen .
FortsÀtter med gelegodis idag
Mycket finare kontor Àn mitt iafBörjar bli tjatigt men Ànnu ett kort frÄn kontoret. Tillsammans med Gwg.
Nu nÀr frugan Àr bortrest sÄ kan du lufta lite din Porter?Kör denna idag. Bra att ha koll pÄ tiden pÄ landet dÀr frugan befinner sig ocksÄ pÄ samma display.
Hahaha sant.Nu nÀr frugan Àr bortrest sÄ kan du lufta lite din Porter?
Displayen och informationen som presenteras Ă€r 10/10. Ălskar den!Kör denna idag. Bra att ha koll pĂ„ tiden pĂ„ landet dĂ€r frugan befinner sig ocksĂ„ pĂ„ samma display.
Rangeman pÄ nÀr det Àr dags för veckohandling .
Jaha.. Nu blev dom 2st i lÄdan..
NÀstan lite bittert nÀr man roterar klockor som en galning och ÀndÄ alltid landar i att g-shocken Àr optimal.
Tack jag hÄller verkligen med om att det blev riktigt bra med dom svarta skruvarna .Den lilla detaljen med svarta skruvar gör verkligen stor skillnad!
Visst Àr den bra?Monstret!
Brutal e vad den Àr! Men jag har ju kört endel Rangeman sÄ klivet Àr inte jÀttestort men större bÀrs den Kan nog bli bra dettaVisst Àr den bra?
Grattis! Den Àr stor men den vÀger ingenting. Jag tycker att den sitter riktigt skönt pÄ handleden.Brutal e vad den Àr! Men jag har ju kört endel Rangeman sÄ klivet Àr inte jÀttestort men större bÀrs den Kan nog bli bra detta
Var lite mer anvÀnd Àn vad jag trodde dÄ den Àr uttagen i mars i Är men den Àr ju gjord för att anvÀndas . Blev 699kr inklusive frakt sÄ det kan man ju inte klaga pÄ
VarsÄgod , riktigt snygg klocka, funkade inte pÄ mig tyvÀrr.