• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hÀr var ju inte alls dÄlig IRL! Vilken jÀkla fÀrgklick! :)
0A4A6A2A-0C13-4184-BC9A-54B082416756.jpeg
Sjukt snygg!

Precis. Nu snackar vi över huvudet pÄ @S.L men jag tror det Àr bra att komma igÄng med bÀgge tvÄ. I början spelar det nog inte sÄ stor roll. Det Àr liksom inga maxningar i styrkelyft utan en liten introduktion för att vÀnja kroppen samtidigt som han nÄr sitt huvudmÄl med viktminskningen!
Jag tackar för resonemanget. Finns potential att tappa mer vikt men flĂ„set har iaf blivit markant bĂ€ttre senaste Ă„ret. Pandemin och jobb hemifrĂ„n har ironiskt nog inneburit mer trĂ€ning Ă€n tidigare, jobbar mycket mot asien och startar arbetsdagen ca 06 sĂ„ dagarna tenderar bli sjukt lĂ„nga och jag försöker dĂ€rför att klĂ€mma in ett pass pĂ„ fm/lunch för att fĂ„ ett ’blĂ„shĂ„l’ och rensa/fokusera tankarna. Har fastnat i cross-trainern lite för att det som sagt inte sliter sĂ„ hĂ„rt pĂ„ kroppen och jag gillar att kunna följa progress över tid, kör alltid en timme, antingen ett intervallprogram eller konstant belastning. Noterar att cross-trainern konstant redovisar lite lĂ€ngre avverkad distans Ă€n klockan, skiljer pĂ„ nĂ„gra hundra meter.
AE423103-0053-4F5D-878C-0245D5AFE8F3.jpeg

Men lite mer omvÀxlande trÀning Àr ambitionen!

Jag tackar för resonemanget. Finns potential att tappa mer vikt men flĂ„set har iaf blivit markant bĂ€ttre senaste Ă„ret. Pandemin och jobb hemifrĂ„n har ironiskt nog inneburit mer trĂ€ning Ă€n tidigare, jobbar mycket mot asien och startar arbetsdagen ca 06 sĂ„ dagarna tenderar bli sjukt lĂ„nga och jag försöker dĂ€rför att klĂ€mma in ett pass pĂ„ fm/lunch för att fĂ„ ett ’blĂ„shĂ„l’ och rensa/fokusera tankarna. Har fastnat i cross-trainern lite för att det som sagt inte sliter sĂ„ hĂ„rt pĂ„ kroppen och jag gillar att kunna följa progress över tid, kör alltid en timme, antingen ett intervallprogram eller konstant belastning. Noterar att cross-trainern konstant redovisar lite lĂ€ngre avverkad distans Ă€n klockan, skiljer pĂ„ nĂ„gra hundra meter.

Grymt bra jobbat. Det viktiga med trÀning Àr att den blir av. Vad, hur lÄngt, hur lÀnge m.m. Àr sekundÀrt.

Skitbra jobbat! Verkligen. Det Àr skönt nÀr man har ett bra flyt och rutinen sitter inne. Det Àr ju sjukt svÄrt att gÄ ner i vikt Àven med mycket motivation. Hade sjÀlv velat brÀnna nÄgot enstaka kilo men tycker det Àr svÄrt att hinna med daglig kardio utöver den vanliga trÀningen!

Hoppas pÄ att det blir fler snart.. Villhöver verkligen en sÄn! Kommer att skaffa en !!
GĂ€ller ju att ha minst en klocka som matchar busbilen 😁
Kööööp!!! 😄

Kööööp!!! 😄
Luuugn, det kommer landa en hÀr nÀr lÀget blir rÀtt ;) Jag bidar min tid:D
RĂ„kade ju handla en annan stĂ„lis i tisdags oxĂ„ 😁

Tillbaka
Topp