Inte mer gay Àn rosa Rangeman tycker jag. Hahaha... oopsTack! Nja inget jag har noterat. dock tyckte min urmakare att den var lite gay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte mer gay Àn rosa Rangeman tycker jag. Hahaha... oopsTack! Nja inget jag har noterat. dock tyckte min urmakare att den var lite gay.
Ja lite gay Àr den (förlÄt, var bara tvungen iom din kommentar)
Ni bad om detInte mer gay Àn rosa Rangeman tycker jag. Hahaha... oops
Rosa ranga e definitivt gay men strunt i det. SÄ lÀnge du trivs med det sÄ fÄr du vara precis som du ÀrNi bad om det
BĂ€sta klockan!!!Ni bad om det
5??âRĂ„kaâ köpa mig en billig sommar G . Behöver flippa lite andra klockor snart .
Uppe i det dubbla med lite andra klockor Àn G . Inte lÄngt kvar till PTSD.
Sa ju att du ska köpa en vÀska för 20 klockor. Du Àr dÀr pÄ noll tid. Hahaha..Uppe i det dubbla med lite andra klockor Àn G . Inte lÄngt kvar till PTSD.
Borde kanske lyssnat men jag kommer fixa the magic 5 bara jag flippat nÄgra .Sa ju att du ska köpa en vÀska för 20 klockor. Du Àr dÀr pÄ noll tid. Hahaha..
Fin combo det dÀr!Àntligen! Hur kÀnns den?
Jag har bytt till min nya favorit...
Helt rÀtt!Inga problem, jag bÀr den med stolthet!
Sjukt prisvÀrd tycker jagMin första g-shock mÄste sÀga att jag Àr vÀldigt nöjd
HÄller med till 100%Sjukt prisvÀrd tycker jag
Tror pÄ dig bror. SjÀlv börjar mitt samlande likna @dragonhf och @roosterman Har svÄrt att flippa det jag en gÄng köpt.Borde kanske lyssnat men jag kommer fixa the magic 5 bara jag flippat nÄgra .
Tack , ska bara bestÀmma mig vilka som blir kvar och inte . Ojojoj du kör GO BIG OR GO HOME . I wish men rÀcker att se @roosterman s samling sÄ fÄr jag PTSD .Tror pÄ dig bror. SjÀlv börjar mitt samlande likna @dragonhf och @roosterman Har svÄrt att flippa det jag en gÄng köpt.
Jag bjuder pÄ detTack , ska bara bestÀmma mig vilka som blir kvar och inte . Ojojoj du kör GO BIG OR GO HOME . I wish men rÀcker att se @roosterman s samling sÄ fÄr jag PTSD .
VÀlkommen in i G-shockgemenskapenMin första g-shock mÄste sÀga att jag Àr vÀldigt nöjd
Ni bad om det
VÀgs ju upp med att det Àr en jÀkligt maskulin klocka i övrigtRosa ranga e definitivt gay men strunt i det. SÄ lÀnge du trivs med det sÄ fÄr du vara precis som du Àr
Definitivt, blir nog inte manligare Àn sÄ vad det gÀller GVÀgs ju upp med att det Àr en jÀkligt maskulin klocka i övrigt
Haha tack, tycker g-shock Àr ett mÄsteVÀlkommen in i G-shockgemenskapen
Bra början dÀr!
Nah, dÄ har du missat GWG Mudmaster och D1000 Frogman. Rangeman Àr som en lillebror i jÀmförelse.Definitivt, blir nog inte manligare Àn sÄ vad det gÀller G
Problemet Àr att, Àn sÄ lÀnge, sÄ finns det ett tillfÀlle för alla mina klockor. Min rÀddning Àr att alla ligger i den lÀgre priskategorin.Tack , ska bara bestÀmma mig vilka som blir kvar och inte . Ojojoj du kör GO BIG OR GO HOME . I wish men rÀcker att se @roosterman s samling sÄ fÄr jag PTSD .
Japp, samma sak hĂ€r. Ăger inga titan eller MRG.Problemet Ă€r att, Ă€n sĂ„ lĂ€nge, sĂ„ finns det ett tillfĂ€lle för alla mina klockor. Min rĂ€ddning Ă€r att alla ligger i den lĂ€gre priskategorin.
Störande!Vet att det Àr ingen G-shock, men alla Àr sÄ trevliga hÀr, sÄ jag frÄgar hÀr i alla fall.
Fick tillbaka en Wenger klocka frÄn service. Nu gÄr klockan igen, men nÀr minutvisaren Àr pÄ 12/60 minuter, sÄ Àr timvisaren lite sne.
Hur fungerar det hÄlls visarna endast av friktion eller mÄste de ligga pÄ ett speciellt sÀtt.
Det jag undrar Àr om jag bara kan öppna upp och putta till timvisaren sÄ att den ligger rÀtt eller mÄste man göra det pÄ nÄgot speciellt sÀtt?
NÄgon hÀr som vet?
HÀr Àr ett foto dÀr timvisaren ligger nÀstan "en sekund plats" fel.
Tack, jag fÄr skicka tillbaka den. Det Àr bara en urmakare som tar hand om Wenger/Victorinox service i Norden.Störande!
Visarna sitter pressade pÄ axlar, sÄ de stÀlls vÀldigt manuellt, och utan nÄgra splines eller fasta lÀgen. Den bÀsta liknelsen jag kommer pÄ just nu Àr kork pÄ penna. Det Àr snabbt gjort för nÄgon som kan, men ganska pilligt och krÀver visaravdragare och visarpress. Det gÄr INTE att putta dem rÀtt. DÄ kommer du skrota verket, för kuggarna pÄ hjulen Àr vÀldigt klena.
Kan du inte bara gÄ tillbaka till urmakaren?
Jag okej, jag glömde Gwg men frogman njaaaa storleksmÀssigt möjligtvis men annars tycker jag nog rangan Àr manligare Àn grodanNah, dÄ har du missat GWG Mudmaster och D1000 Frogman. Rangeman Àr som en lillebror i jÀmförelse.