• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

King saturday.
20210612_073310.jpg

.
Kör vidare pĂ„ monstret! 😎
IMG_20210612_110020.jpg
IMG_20210612_110143.jpg
IMG_20210612_110250.jpg

Riktigt fet rackare. Men den kanske kÀnns lite mindre Àn vad den verkligen Àr? Jag tÀnker pÄ den relativt lilla displayen i relation till allt annat, vilket dÄ ger klockan ett intryck av att vara mindre Àn de faktiska mÄtten?
Eller sÄ sÀger jag sÄ för att jag Àr lite smÄsugen pÄ att testa en King lol. Men dÀr Àr jag lite feg. Mudmaster, Rangeman, frog gÄr an pÄ handleden men en gigantisk fyrkant kÀnns som en högre tröskel.

.

Riktigt fet rackare. Men den kanske kÀnns lite mindre Àn vad den verkligen Àr? Jag tÀnker pÄ den relativt lilla displayen i relation till allt annat, vilket dÄ ger klockan ett intryck av att vara mindre Àn de faktiska mÄtten?
Eller sÄ sÀger jag sÄ för att jag Àr lite smÄsugen pÄ att testa en King lol. Men dÀr Àr jag lite feg. Mudmaster, Rangeman, frog gÄr an pÄ handleden men en gigantisk fyrkant kÀnns som en högre tröskel.
Om du har vanan inne med Rangeman, frogman och mudmaster sĂ„ kan du köra en king! De andra Ă€r ocksĂ„ redan förstora för en normalstor handled😉😄, den bĂ€rs större men inte sĂ„ jĂ€drans mycket mer. NĂ€ men allvarligt tycker du ska prova, rĂ„are g-shock fĂ„r man leta efter! 😊 👍

Om du har vanan inne med Rangeman, frogman och mudmaster sĂ„ kan du köra en king! De andra Ă€r ocksĂ„ redan förstora för en normalstor handled😉😄, den bĂ€rs större men inte sĂ„ jĂ€drans mycket mer. NĂ€ men allvarligt tycker du ska prova, rĂ„are g-shock fĂ„r man leta efter! 😊 👍

FÄr testa den nÄn gÄng. Bulligheten och det rÄa utseendet lockar inte minst alpha gel som syns runt displayen.

Goddagens pĂ„ er vĂ€nner! đŸ€—

Idag Ă€r det bygga ihop möbler som stĂ„r pĂ„ agendan. Eller inte bygga ihop hela möbeln utan endast detaljerna som ben och flĂ€ktar m.m. En trevlig bĂ€nk frĂ„n hifi klubben som har en massa smarta lösningar för att skymma undan sladdar och liknande. Luckor med nĂ€t sĂ„ centerhögtalare hörs bra utan att behöva ha öppet. Alla förstĂ€rkare m.m. stĂ„r dĂ„ ”gömda”. 😊

Sen blir det att packa upp nya tv:n. Eller nya och nya, köpte sakerna i julas men har inte fĂ„tt upp grejerna Ă€nnu. Men idag pĂ„börjades projektet. Nya högtalare oxĂ„, ska bli spĂ€nnande att se och höra resultatet sen. 😊

KrĂ€vs en rejĂ€l klocka till detta givetvis sĂ„ valet idag föll pĂ„ Antarctican. 😊

Trevlig dag allihopa!

45D4AB40-D1C5-4140-AABB-1CAFCDD25679.jpeg

Hmm... funderar hur skarvdosan ska monteras bĂ€st för att inte vara i vĂ€gen men Ă€ndĂ„ sĂ„ att det blir bra för alla sladdar. đŸ€”đŸ˜Š

7A56C4E7-664C-4CCC-92C9-82955A4CDDE1.jpeg

Va?! Jag Ă€r sĂ„ inne i mitt jobbande att jag inte sett att grodan gĂ„r fel. Vad har hĂ€nt?! 😳

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp