King saturday.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Koppel??Minsta grabben har lÀrt sig att krypa - och fort gÄr det. Slut pÄ lugnet för den hÀr gÄngen
Elhalsband för hundar... med fjÀrrkontrollKoppel??
Kör vidare pÄ monstret!
Om du har vanan inne med Rangeman, frogman och mudmaster sÄ kan du köra en king! De andra Àr ocksÄ redan förstora för en normalstor handled, den bÀrs större men inte sÄ jÀdrans mycket mer. NÀ men allvarligt tycker du ska prova, rÄare g-shock fÄr man leta efter!.
Riktigt fet rackare. Men den kanske kÀnns lite mindre Àn vad den verkligen Àr? Jag tÀnker pÄ den relativt lilla displayen i relation till allt annat, vilket dÄ ger klockan ett intryck av att vara mindre Àn de faktiska mÄtten?
Eller sÄ sÀger jag sÄ för att jag Àr lite smÄsugen pÄ att testa en King lol. Men dÀr Àr jag lite feg. Mudmaster, Rangeman, frog gÄr an pÄ handleden men en gigantisk fyrkant kÀnns som en högre tröskel.
Bidde det sprit eller spray?Tycker slutresultatet blev bra .
Innan
Efter
Om du har vanan inne med Rangeman, frogman och mudmaster sÄ kan du köra en king! De andra Àr ocksÄ redan förstora för en normalstor handled, den bÀrs större men inte sÄ jÀdrans mycket mer. NÀ men allvarligt tycker du ska prova, rÄare g-shock fÄr man leta efter!
Ja Kingen Àr en fet klocka för en billig peng! En av de mest bekvÀma G-Shocks jag har burit!FÄr testa den nÄn gÄng. Bulligheten och det rÄa utseendet lockar inte minst alpha gel som syns runt displayen.
Spray .Bidde det sprit eller spray?
Ingen G-shock men det Àr ju F1 i helgen och de Àr ju ÀndÄ en Casio
Ser bÀttre ut Àn med gult band.Tonar ned den lite idag med svart band, ingen med ett vitt gummi att sÀlja?
Blev jÀkligt lyckad!Tonar ned den lite idag med svart band, ingen med ett vitt gummi att sÀlja?
Villhöver-nivÄn Àr total