Blev jÀkligt lyckad!
Tycker det med, sjukt nöjd. LÀtt min bÀsta square hittills
Ser bÀttre ut Àn med gult band.
Jag gillar bÄda, helvitt vore dock bÀst sÄ tips pÄ vad det finns om nÄgon vet vore gött. Tiktox kanske har iof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev jÀkligt lyckad!
Ser bÀttre ut Àn med gult band.
Denna Àr frÄn Polen dvs ingen tull och moms.Jag gillar bÄda, helvitt vore dock bÀst sÄ tips pÄ vad det finns om nÄgon vet vore gött. Tiktox kanske har iof.
Denna Àr frÄn Polen dvs ingen tull och moms.
Genuine Casio Watch Strap Band G-SHOCK DW-5600M-8 DW-5600M DW-5600 Grey 10512615 4571499701496 | eBay
Made by CASIO Genuine Factory. CASIO G-SHOCK. code Casio -. Grey, Gray. Buckle: stainless steel, colour silver. Short Piece Length (excl. the buckle): mm. This strap is made from resin.www.ebay.com
vet du om det finns nÄgot vitt band med samma passform som standard 5600e band? De sitter bÀttre pÄ mig
KÀnns som att ett "Oooops" eller "Fasen oxÄ" har vart med dÀr strax innan
Finns den i Europa?Hands Up For The First Fully Analog Generation Of The Casio G-Shock Frogman
â Hands up for the first fully analog generation of the Casio G-Shock Frogman â Resistance is futile â It's going to conquer the sea âwww.fratellowatches.com
Och en positiv guldisAlmost full metal hand
Jag villhöver en rööööd
Den sÀljs bara i Japan. Var sugen pÄ den innan jag valt CF groda. Var rÀdd för att jag inte kommer att bÀra den ofta dÄ den kommer i vit band.Finns den i Europa?
Kan hÄlla med om det att den Àr jÀkligt bra positiva guldisen, men dubbla priset bÀttre vete fasenOch en positiv guldis
Snygg!Tonar ned den lite idag med svart band, ingen med ett vitt gummi att sÀlja?
BÀsta stÄlis tycker jag.Negativa guldisen Àr ju inte helt fel iaf
VÀrd sitt pris!Kan hÄlla med om det att den Àr jÀkligt bra positiva guldisen, men dubbla priset bÀttre vete fasen
Du glömde aged IP och Tron.Och en positiv guldis
Fast just nu vill jag mest ha en röd stÄlisDu glömde aged IP och Tron.
Du kan testa utan att nÄt gÄr sönderNu vÀldigt off topic. Har fÄtt panik hÀr pÄ alla sladdar och sÄ. NÄgon som kan sÄnt hÀr? Bruksanvisningarna Àr ju fjuttiga. Eller sÄ Àr det sjÀlvklart hur man ska koppla.
Har en Samsung tv med tillhörande oneconnect (central enhet dit allt kopplas och sedan en kabel dÀrifrÄn till tv-nyheter).
Men fattar inte var jag ska koppla in min surroundreceiver. Det finns ett uttag pÄ receivern med eARC Our och eARC in pÄ receivern. Undrar om dessa ska kopplas ihop med en hdmi?
Eller om jag ska koppla pÄ annat sÀtt?
Vet inte heller om receivern ska fÄ ström frÄn oneconnect för det fÄr tvÄ.
Puh!
Om nÄgon kan sÄnt hÀr och vill skriva en rad till mig eller har nÄgon idé Àr ni vÀlkomna.
Eller kan man bara prova hejvilt utan att riskera att nÄgot kan gÄ sönder pga felkopplade hdmi sladdar?
Kööööp!!!!Almost full metal hand
Jag villhöver en rööööd
Vad Àr det för band du har pÄ den?
Ser ut som ett av originalbanden, ett olivgrönt nylonstrapVad Àr det för band du har pÄ den?
Den modellen kom med 2 band, ett nylon och ett svart resin.Vad Àr det för band du har pÄ den?
Bild frÄn internet?! Du har ju klockan. Wristshot! Wristshot! Kom igen nu! Haha..Den modellen kom med 2 band, ett nylon och ett svart resin.
Bild frÄn internet: