• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag gillar bÄda, helvitt vore dock bÀst sÄ tips pÄ vad det finns om nÄgon vet vore gött. Tiktox kanske har iof.
Denna Ă€r frĂ„n Polen dvs ingen tull och moms. 🙂

Denna Ă€r frĂ„n Polen dvs ingen tull och moms. 🙂

vet du om det finns nĂ„got vitt band med samma passform som standard 5600e band? De sitter bĂ€ttre pĂ„ mig đŸ€“
1DDDEA54-6918-4BF4-9709-62D0E7F0E96C.jpeg

Nu vĂ€ldigt off topic. Har fĂ„tt panik hĂ€r pĂ„ alla sladdar och sĂ„. NĂ„gon som kan sĂ„nt hĂ€r? Bruksanvisningarna Ă€r ju fjuttiga. Eller sĂ„ Ă€r det sjĂ€lvklart hur man ska koppla. 😬

Har en Samsung tv med tillhörande oneconnect (central enhet dit allt kopplas och sedan en kabel dÀrifrÄn till tv-nyheter).

Men fattar inte var jag ska koppla in min surroundreceiver. Det finns ett uttag pÄ receivern med eARC Our och eARC in pÄ receivern. Undrar om dessa ska kopplas ihop med en hdmi?
Eller om jag ska koppla pÄ annat sÀtt?

Vet inte heller om receivern ska fÄ ström frÄn oneconnect för det fÄr tvÄ.

Puh! 😳
Om nĂ„gon kan sĂ„nt hĂ€r och vill skriva en rad till mig eller har nĂ„gon idĂ© Ă€r ni vĂ€lkomna. đŸ™đŸ»đŸ€—

Eller kan man bara prova hejvilt utan att riskera att nÄgot kan gÄ sönder pga felkopplade hdmi sladdar?

Nu vĂ€ldigt off topic. Har fĂ„tt panik hĂ€r pĂ„ alla sladdar och sĂ„. NĂ„gon som kan sĂ„nt hĂ€r? Bruksanvisningarna Ă€r ju fjuttiga. Eller sĂ„ Ă€r det sjĂ€lvklart hur man ska koppla. 😬

Har en Samsung tv med tillhörande oneconnect (central enhet dit allt kopplas och sedan en kabel dÀrifrÄn till tv-nyheter).

Men fattar inte var jag ska koppla in min surroundreceiver. Det finns ett uttag pÄ receivern med eARC Our och eARC in pÄ receivern. Undrar om dessa ska kopplas ihop med en hdmi?
Eller om jag ska koppla pÄ annat sÀtt?

Vet inte heller om receivern ska fÄ ström frÄn oneconnect för det fÄr tvÄ.

Puh! 😳
Om nĂ„gon kan sĂ„nt hĂ€r och vill skriva en rad till mig eller har nĂ„gon idĂ© Ă€r ni vĂ€lkomna. đŸ™đŸ»đŸ€—

Eller kan man bara prova hejvilt utan att riskera att nÄgot kan gÄ sönder pga felkopplade hdmi sladdar?
Du kan testa utan att nÄt gÄr sönder

TVn ska kopplas till din soundbar med en HDMI. eARC in pÄ soundbaren och ARC out pÄ TVn. SÄ vill jag minnas att jag gjorde pÄ min Samsung-TV.
42398E58-4C92-4EF3-8E22-444CC78D014A.jpeg

Tillbaka
Topp