Varför inte bara stoppa i en positiv modul? Boetten ser du ju inte ÀndÄ.Jag Àr sugen pÄ att byta glas och tavla pÄ en positiv till de som sitter pÄ den negativa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Varför inte bara stoppa i en positiv modul? Boetten ser du ju inte ÀndÄ.Jag Àr sugen pÄ att byta glas och tavla pÄ en positiv till de som sitter pÄ den negativa.
Tack!Wow vilken hÀftig samling. Du gör helt rÀtt i att minska ner pÄ prylarna, spar nÄgra guldkort som du verkligen kan njuta av.
Grattis! Snygg!Det sved men förr eller senare hade det sÀkert blivit en MRG ÀndÄ. Wiii
Trevlig samling du har dÀr!Jag gillar Frogman
Jag har sÄlt min negativa sÄ jag fÄr börja om frÄn början igen, sÄ att sÀga. Vi fÄr se vad det slutar med.Varför inte bara stoppa i en positiv modul? Boetten ser du ju inte ÀndÄ.
Tack! SÄ hÀr borde AR har sett ut frÄn början tycker jag. Och tack till @roosterman som tipsade om super dealen pÄ HR lÀnk och bezel.Snyggt!
- à ker till ett nytt hem imorgonSà LD ! Har en liten svacka vad gÀller det hÀr intresset just nu och frÄgar dÀrför hÀr i trÄden:
NÄgon som vill ta över en groda i mycket fint skick, bara nÄgra mÀrken pÄ metallhylsan som hÄller in bandet efter spÀnnet. Aldrig skruvad med eller nedsmutsad. Uttagen i Är hos AD. Fullset med stÀmplade papper förstÄs. Dessutom skickar jag med en oöppnad CoolFire, behövs kanske nÀr vintern kommer .
Ref GWF-D1000-1ER
Listpris 12498 kr
Nu 5500 kr inkl rek vid snabb o smidig affÀr under veckan (8 juni idag).
Hör av dig via pm om du vill köpa!
den blir lite mer unik med textilbandet tycker jagGer textilbandet en chans.
Imorgon hÀnder det!
Sa du inte det för tvÄ veckor sen oxÄ???Imorgon hÀnder det!
Jo! Men imorgon Àr den pÄ G.Sa du inte det för tvÄ veckor sen oxÄ???
DÀr snackar vi GUUUUUUUUUUUULJag rockar Speedy idag sÄ det fÄr bli en bild pÄ frugans Lady Gaga-G
Den var inte dĂ„lig. Ăr det fotovinkeln, eller Ă€r lĂ€sbarheten sĂ„dan?Jag rockar Speedy idag sĂ„ det fĂ„r bli en bild pĂ„ frugans Lady Gaga-G
LĂ€sbarheten Ă€r bra i vissa ljus - i andra helt omöjligDen var inte dĂ„lig. Ăr det fotovinkeln, eller Ă€r lĂ€sbarheten sĂ„dan?
Den var rÀtt coolRiseman fick tjÀnstgöra efter jobbet ikvÀll
Det ska ligga rÀtt mÄnga timmar för att det ska hjÀlpa och du mÄste ha starkt UV-ljus hela tiden för att aktivera det. Att lÀgga det i blöt i vÀteperoxid i nÄgon timme kommer inte att göra nÄgon nÀmnvÀrd skillnad. Har man inte tillgÄng till en lampa eller lysrör sÄ gÄr det lika bra att lÀgga det utomhus i solen.
Gillar den. Lite mindre Àn tex Mudman och Rangeman Min Àr omklÀdd i grÄ GY-klÀder.Den var rÀtt cool