• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Wow vilken hÀftig samling. Du gör helt rÀtt i att minska ner pÄ prylarna, spar nÄgra guldkort som du verkligen kan njuta av.
Tack! 😊
Ja, det Ă€r sĂ„ jag försöker göra inom de olika omrĂ„dena jag samlat pĂ„ mig stora mĂ€ngder. Spara nĂ„gra vĂ€l utvalda objekt som förgyller min dag och gör mig glad. 😊
Det sved men förr eller senare hade det sĂ€kert blivit en MRG Ă€ndĂ„. Wiii đŸ€©
IMG_20210607_163014.jpg
Grattis! Snygg! 😍
Trevlig samling du har dĂ€r! 😍
VĂ€ldigt snygga allihopa!

Senast Àndrad:
Bra pris pÄ Muddie pÄ klockor.se

SÅLD ! Har en liten svacka vad gĂ€ller det hĂ€r intresset just nu och frĂ„gar dĂ€rför hĂ€r i trĂ„den:
NĂ„gon som vill ta över en groda i mycket fint skick, bara nĂ„gra mĂ€rken pĂ„ metallhylsan som hĂ„ller in bandet efter spĂ€nnet. Aldrig skruvad med eller nedsmutsad. Uttagen i Ă„r hos AD. Fullset med stĂ€mplade papper förstĂ„s. Dessutom skickar jag med en oöppnad CoolFire, behövs kanske nĂ€r vintern kommer 🙂.
Ref GWF-D1000-1ER
Listpris 12498 kr
Nu 5500 kr inkl rek vid snabb o smidig affÀr under veckan (8 juni idag).
Hör av dig via pm om du vill köpa!
3145246B-1E47-402A-B0D3-C72391BC9B99.jpeg
0F228D03-3CDF-40BF-9A92-1D10953671F9.jpeg
43800B85-4E64-4551-A355-9AF6E933205C.jpeg
- Åker till ett nytt hem imorgon 🙂

Update, vÀteperoxid gjorde ingen skillnad.
20210614_194935.jpg
Det ska ligga rÀtt mÄnga timmar för att det ska hjÀlpa och du mÄste ha starkt UV-ljus hela tiden för att aktivera det. Att lÀgga det i blöt i vÀteperoxid i nÄgon timme kommer inte att göra nÄgon nÀmnvÀrd skillnad. Har man inte tillgÄng till en lampa eller lysrör sÄ gÄr det lika bra att lÀgga det utomhus i solen.

Tillbaka
Topp