• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dags för lite lekparkshĂ€ng med dottern â˜€ïžđŸ˜Š. Hinner med tvĂ„ wristshot pĂ„ vĂ€gen đŸ„ł.
6CFA8BCA-2D55-4CA4-B5F9-225F1C2ADF9D.jpeg
0F88012E-521A-4776-BA0F-1758991F91E3.jpeg

Köpte ju g-shocken för att riva hus, bygga hus, banka, grÀva och allmÀnt bÀra klocka i alla situationer. Blir ÀndÄ lite ledsen i sjÀlen dÄ dingsen kommer.... fast klart bÀttre pÄ den Àn andra ur.. (clasp o lÀnk mkt mer repor redan..)
20210613_173850.jpg

Köpte ju g-shocken för att riva hus, bygga hus, banka, grÀva och allmÀnt bÀra klocka i alla situationer. Blir ÀndÄ lite ledsen i sjÀlen dÄ dingsen kommer.... fast klart bÀttre pÄ den Àn andra ur.. (clasp o lÀnk mkt mer repor redan..)
20210613_173850.jpg
Lika tĂ„liga som resinmodellerna, men stĂ„lmodellerna blir ganska medfarna om man anvĂ€nder dem i tuffa miljöer. Å andra sidan. G-shock ska ju anvĂ€ndas 😎

Funkar tidvattenfunktion pÄ G-Lide i Sverige? Finns det Svenska stÀder eller strÀnder i systemet?

Är det nĂ„gon som bytt glas pĂ„ en Rangeman eller nĂ„gon annan G med solar för den delen? Är det knepigt med solcellerna eller kan man lĂ€mna till vilken tjomme som helst som har en glaspress? Jag Ă€r lite sugen pĂ„ att modda

Är det nĂ„gon som bytt glas pĂ„ en Rangeman eller nĂ„gon annan G med solar för den delen? Är det knepigt med solcellerna eller kan man lĂ€mna till vilken tjomme som helst som har en glaspress? Jag Ă€r lite sugen pĂ„ att modda

Vi Àr nÄgra stycken i trÄden som bytt pÄ stÄlisar. GÀller att pressa dÀr panelen inte sitter. PÄ stÄlisarna sitter panelen inte fast i glaset vilket jag tror att det kanske gör pÄ 5610 och gw5000.

Jag skulle rekommendera att googla pÄ aktuell modell och ge urisen noggranna instruktioner.

Vi Àr nÄgra stycken i trÄden som bytt pÄ stÄlisar. GÀller att pressa dÀr panelen inte sitter. PÄ stÄlisarna sitter panelen inte fast i glaset vilket jag tror att det kanske gör pÄ 5610 och gw5000.

Jag skulle rekommendera att googla pÄ aktuell modell och ge urisen noggranna instruktioner.
Det Àr i första hand en Rangeman jag tÀnkte modda.

Tillbaka
Topp