Strax dags för avspark ïž!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt matchade sneakers#FRIDAY och idag gÄr jag pÄ 8 veckors ledighet .
Tack , klockan var en liten anledning till att jag köpte dom .Snyggt matchade sneakers
NejdĂ„! Jag Ă€r pĂ„ XXL och handlar löparshorts med frugan. Helt folktomtĂr jag ensam om att inte se pĂ„ fotbollen?
Ăr jag ensam om att inte se pĂ„ fotbollen?
1boll, typ 22 skrikande nissar och 90 minuter av kanske med lite tur 1 mÄl.... AktionNejdÄ! Jag Àr pÄ XXL och handlar löparshorts med frugan. Helt folktomt
Ja.Ăr jag ensam om att inte se pĂ„ fotbollen?
Ăr jag ensam om att inte se pĂ„ fotbollen?
Oh, nya Speed ChampionsHandlar Lego och Rangeman fÄr följa med.
Yes! Blev en GR Supra till sonen.Oh, nya Speed Champions
DW-6900JK-4JR
SÄg den hÀr pÄ Instagram idag. NÄgon som vet hur man fÄr tag pÄ den?DW-6900JK-4JR
Verkar vara en Japan-only. Finns tvÄ pÄ EBay nÀr jag kollade lite som hastigastSÄg den hÀr pÄ Instagram idag. NÄgon som vet hur man fÄr tag pÄ den?
Den Ă€r riktigt snygg froggien. Passar dig fint.Strax dags för avspark ïž!
Tack kompis . Jag Àr fortfarande nöjd med an sÄ flipp finns inte pÄ kartan för stunden .Den Àr riktigt snygg froggien. Passar dig fint.
Nej, den dÀr ska du behÄlla, helt klart.Tack kompis . Jag Àr fortfarande nöjd med an sÄ flipp finns inte pÄ kartan för stunden .
Har inga planer pÄ att flippa den .Nej, den dÀr ska du behÄlla, helt klart.
VÀlkommen in i G-shocktrÄdenInte sÄ ofta jag skriver hÀr pÄ forumet, men nu vill jag dela med mig av min första G-Shock som jag av en slump/impuls fick tag pÄ av en Àldre granne under en vinkvÀll pÄ innergÄrden. En GST-S300G som han hade köpt i Thailand för 2-3 Är sedan och sen aldrig anvÀnt dÄ han inte kom underfund med hur man stÀller om tid och datum, sÄ stackarn (klockan alltsÄ) hade fÄtt ligga utan solljus i sin plÄtask fram till för nÄgra veckor sedan. Efter nÄgra timmar i fönstret sÄ tickade den igÄng och normalt Àr jag inte sÄ mycket för kombinationen svart/guld, men just pÄ denna sÄ tyckte jag balansen var precis lagom.
Blev rÀtt biten sÄ hÀromdagen köpte jag nr 2, en GST-W110..
Undrar vad jag impulsköper hÀrnÀst?