• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag Àger inga Baby G, men jag tror att den Àr mindre.
Eftersom den Àr mindre Àn den lilla tjej versionen av DW-6900 ( GMDS6900MC ).
Hittade denna i shockbase. RÀtt stor ÀndÄ. 44.3 x 42 x 14.4 mm
GXS-690-2A4 (1).png

Nope, inga pass alls. Kan inte röra axeln utan att det gör ont. En djup och molande vÀrk. Kan nog inte ens greppa skivstÄngen bakom nacken för knÀböj.

Tar ett par dagar off frÄn trÀningen och kör lite promenader ist.. Skönt ÀndÄ att ta en Off period dÄ och dÄ. Kroppen uppskattar nog dessa smÄ avbrott frÄn gymmande.

TackÄlov ingen feber!

Fick Pfizer - tror deras och modernas vaccin kan ge rÀtt kraftiga smÀrtor kring injektionsstÀllet.

Bra tyngd pÄ den lilla med screwback.

PXL_20210617_122131415.jpg
Det kanske Àr trÀningsvÀrk frÄn att lyfta din Mudmaster dagarna i Ànda?

Hittade denna i shockbase. RÀtt stor ÀndÄ. 44.3 x 42 x 14.4 mm
GXS-690-2A4 (1).png

De mÀter frÄn sidan dÀr den sticker ut som mest. Om man gÄr efter dem mÄtten Àr klockan lika stor som Àn en vanlig dyk klocka, tex Seiko solar prospex, det Àr den inte kan jag lova. ( Seiko klockan Àr trasig, vÀntar pÄ nytt batteri )

Du mĂ„ste ju börja lita pĂ„ det jag sĂ€ger. 😋
Sök i trÄden, jag har gjort en jÀmförelse med alla 3 modellerna innan och Club G Àr minst.

IMG_6390.JPG

Senast Àndrad:
SÄ hÀr sitter rangeman pÄ min arm, hur skulle mudmaster sitta?
Har kollat pÄ bÄde nya och gamla modellen men Àr lite fundersam pÄ om dom kommer skramla runt.
Är mĂ„ttet mellan banden ungefĂ€r samma som pĂ„ rangeman?
CB05B34A-30D7-4B20-A1C9-8D49C2CD9353.jpeg
Rangeman kan kÀnnas lite platt pÄ handleden medan Mudmaster omsluter handleden bÀttre.
Inget kommer att skramla runt oavsett vilken Master du köper.

Ja, den Ă€r fin. Har tittat pĂ„ den ocksĂ„. Jag har den sparat i min Ebay watch list. 😄

Tycker denna Ă€r fin ocksĂ„. 🙂
jo9kjz.jpg

FrÀsch modell! Gillar att knapparna Àr svarta. Snyggt med grÄ tavla ocksÄ.
Stormtrooper.

Vad heter den modellen?

Tillbaka
Topp