• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad Àr det för skillnad mellan de modulerna?
Inte superkoll pÄ GD-X6900LG-8 men ser att den inte har Multiband och Solar. Det har ju den i GW-6900:an (3179).

Det blir lite mer info pÄ dom smÄ displayerna och denna visar ocksÄ tiden i alla lÀgen vilket jag kan sakna pÄ vissa Gshocks. Tror att displayen Àr lite crispigare ocksÄ. :)

HÀr Àr en bra video.

#🐾FRIDAY och idag gĂ„r jag pĂ„ 8 veckors ledighet đŸ™ŒđŸ„łđŸ˜.
0447DEAC-2A27-4F87-AFD3-8775F5440EBC.jpeg
68AA6321-C3C5-42F9-9BEA-361FC4A0AA4E.jpeg
CF frog Ă€r👌
HĂ€rligt med 8 veckors semester! Njut! 😊

Inte superkoll pÄ GD-X6900LG-8 men ser att den inte har Multiband och Solar. Det har ju den i GW-6900:an (3179).

Det blir lite mer info pÄ dom smÄ displayerna och denna visar ocksÄ tiden i alla lÀgen vilket jag kan sakna pÄ vissa Gshocks. Tror att displayen Àr lite crispigare ocksÄ. :)

HÀr Àr en bra video.

Tidvisning i alla lÀgen Àr viktigt.
Multiband och solar stÀller jag inte krav pÄ men modellen verkar ha utgÄtt?

Det Ă€r den verkligen 👌😍 men blivit sugen ocksĂ„ pĂ„ Navy efter dina bilder 🙄 men förhoppningsvis kommer I.C.E.R.C in före pĂ„ Sakura hehe 😎. Tack kompis det ska jag absolut göra, hoppas vĂ€dret hĂ„ller i sig 🙌.
Haha nĂ€r du sa bĂ„da kommer frĂ„n Sakura sĂ„ kunde jag gissa att det andra var RN. Det Ă€r dĂ€rför postade jag bild pĂ„ min RN đŸ˜‚đŸ€Ł Den Ă€r riktig fin! 😊👍

Tillbaka
Topp