Det ska bli sÄ skönt . Tack kompis det ska jag absolut göra .Oh, det lÀt inte dumt. Njut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det ska bli sÄ skönt . Tack kompis det ska jag absolut göra .Oh, det lÀt inte dumt. Njut!
GW-6900A-7 har MB6 och solar.Vad Àr det för skillnad mellan de modulerna?
Inte superkoll pÄ GD-X6900LG-8 men ser att den inte har Multiband och Solar. Det har ju den i GW-6900:an (3179).Vad Àr det för skillnad mellan de modulerna?
CF frog Àr#FRIDAY och idag gÄr jag pÄ 8 veckors ledighet .
Det Àr den verkligen men blivit sugen ocksÄ pÄ Navy efter dina bilder men förhoppningsvis kommer I.C.E.R.C in före pÄ Sakura hehe . Tack kompis det ska jag absolut göra, hoppas vÀdret hÄller i sig .CF frog Àr
HĂ€rligt med 8 veckors semester! Njut!
Inte superkoll pÄ GD-X6900LG-8 men ser att den inte har Multiband och Solar. Det har ju den i GW-6900:an (3179).
Det blir lite mer info pÄ dom smÄ displayerna och denna visar ocksÄ tiden i alla lÀgen vilket jag kan sakna pÄ vissa Gshocks. Tror att displayen Àr lite crispigare ocksÄ.
HÀr Àr en bra video.
Haha nÀr du sa bÄda kommer frÄn Sakura sÄ kunde jag gissa att det andra var RN. Det Àr dÀrför postade jag bild pÄ min RN Den Àr riktig fin!Det Àr den verkligen men blivit sugen ocksÄ pÄ Navy efter dina bilder men förhoppningsvis kommer I.C.E.R.C in före pÄ Sakura hehe . Tack kompis det ska jag absolut göra, hoppas vÀdret hÄller i sig .
Haha fast den âklockanâ Ă€r en annan . Ska antingen ha RN eller I.C.E.R.C .Haha nĂ€r du sa bĂ„da kommer frĂ„n Sakura sĂ„ kunde jag gissa att det andra var RN. Det Ă€r dĂ€rför postade jag bild pĂ„ min RN Den Ă€r riktig fin!
Ja det Àr sÄ jÀvla bra pÄ stÄlisen.Tidvisning i alla lÀgen Àr viktigt.
Multiband och solar stÀller jag inte krav pÄ men modellen verkar ha utgÄtt?
SpĂ€nnande. DĂ„ fĂ„r jag gissa vidare dĂ„.Haha fast den âklockanâ Ă€r en annan . Ska antingen ha RN eller I.C.E.R.C .
Hehe jeppSpÀnnande. DÄ fÄr jag gissa vidare dÄ.
Hur var nu med ICERC, visst skulle det "lottas" ut platser för att fĂ„ köpa den?Haha fast den âklockanâ Ă€r en annan . Ska antingen ha RN eller I.C.E.R.C .
Ofan det hade jag seriöst ingen aning om . Kanske dÀrför den aldrig kommer in pÄ Sakura ?Hur var nu med ICERC, visst skulle det "lottas" ut platser för att fÄ köpa den?
Edit: Den verkar ju redan vara slutsÄld hos Rakuten..?
Har för mig att det fanns hos ippowatch nÀr jag bestÀllde min CF frog. Fanns ocksÄ mÄnga pÄ Ebay men nu Àr de flesta borta.Hur var nu med ICERC, visst skulle det "lottas" ut platser för att fÄ köpa den?
Edit: Den verkar ju redan vara slutsÄld hos Rakuten..?
Det gjorde jag med förra fredagen Bara 7 kvar nu#FRIDAY och idag gÄr jag pÄ 8 veckors ledighet .
Fan vad skönt . Pappaledig + semester ocksÄ ?Det gjorde jag med förra fredagen Bara 7 kvar nu
Den hÀr var ju lite mumsig faktiskt. GW det oxÄVart sÄ sugen pÄ en sÄn hÀr. Men den var inte lÀtt att hitta.
GW-6900A-7
JajamÀn Den minste fyller 4 nu augusti sÄ var tvungen att ta ut massa dagar innan de ryker..... jobbigt vaFan vad skönt . Pappaledig + semester ocksÄ ?
Fan vad gott . JÀttejobbigt va .JajamÀn Den minste fyller 4 nu augusti sÄ var tvungen att ta ut massa dagar innan de ryker..... jobbigt va
Sudersand idag
Hann tyvÀrr inte varna dig innan... Dom har jÀkligt bra priser men leveranstiderna sucks, som jÀnkarna hade sagt..Tror det blir första och sista gÄngen jag bestÀller nÄgot frÄn Israel. Israel post verkar leverera sina paket med hÀst och vagn.
Absolut. Man vill ju ha vit liksom.Den hÀr var ju lite mumsig faktiskt. GW det oxÄ
WHITE CASIO GW-6900F G SHOCK WATCH MODULE 8179 GOOD CONDITION | eBay
Var tvungen dÄ jag hittar inte den nÄgon annanstans. Men det blir happy days nÀr den kommer fram.Hann tyvÀrr inte varna dig innan... Dom har jÀkligt bra priser men leveranstiderna sucks, som jÀnkarna hade sagt..
Ja verkligen platt och min handled Àr lite Ät det rundare hÄllet.Rangeman kan kÀnnas lite platt pÄ handleden medan Mudmaster omsluter handleden bÀttre.
Inget kommer att skramla runt oavsett vilken Master du köper.