• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jo, det blev ett missöde med skĂ„pbilen, full tank 95 istĂ€llet för diesel. 😬😳😔
Ingen annan att skylla pĂ„ Ă€n mig sjĂ€lv. Stog helt i andra tankar och var vĂ€l redan hemma i fantasin. SkĂ€msstruten pĂ„. 🙈🙉😂
TĂ€nkte sĂ€tta vinyl pĂ„ sidorna av bilen med texten ”Diesel only” sĂ„ kanske jag minns det i framtiden. đŸ€©đŸ˜Ž

Hoppas du vinner din tidning! 👍😊

Japp, stĂ€mmer bra! Har dock bara denna dĂ„ jag fick den av en spansk polis. 😊
Har haft lite annat sĂ„nt dĂ€r förut och har nog lite kvar. Hade ett par Sai förut och har nog nĂ„got par nunchakus som ligger och gömmer sig. 😊

Edit: Har oxĂ„ nĂ„gon Katana som jag fick tag pĂ„ för massor av Ă„r sedan. Ingen aning om vad det Ă€r för kvalite eller sĂ„. Kom pĂ„ det nu nĂ€r @dragonhf visade bild. 😊
Jag vann! 😍

Skicka upp mer grejer nu, nu har jag ju köpt en Ă„rsklocka till grabben och en StĂ„lis Ă„rstidning till mig sjĂ€lv av dig! 😁

Taggar @Daion hÀr med helt fel klocka men jag pallar inte att leta reda pÄ den svintrÄkiga AlpinisttrÄden!
Badar man i poolen med grabben sin sĂ„ ska man vĂ€l ha hans Ă„rsklocka pĂ„ eller? 😃
935FFF6D-15AA-48F0-B300-1FBBD445044C.jpeg
Snyggt! Klart det ska vara den klockan pĂ„ dĂ„! 👍😍
DD5A5306-71E1-4279-BC92-7BB0D55693DE.jpeg
Fin i sommarskrud
 Velar om den verkligen ska sÀljas.
Den dĂ€r Ă€r snygg! Klart du ska behĂ„lla, 👍😊
Jag vann! 😍

Skicka upp mer grejer nu, nu har jag ju köpt en Ă„rsklocka till grabben och en StĂ„lis Ă„rstidning till mig sjĂ€lv av dig! 😁
Grattis! Va skoj! 👍😊😍
Ska försöka ordna ny lista till nĂ€sta söndagkvĂ€ll. 😊

Tillbaka
Topp