Nope Annat rött stÄl pÄ vÀg in juHar du inte slagit till Ànnu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nope Annat rött stÄl pÄ vÀg in juHar du inte slagit till Ànnu?
Hur mycket betalade du för den? Jag sÄg den för runt 5000kr nyligen.Nope Annat rött stÄl pÄ vÀg in ju
Strax under 4600 inkl frakt frÄn en affÀr i tysklandetHur mycket betalade du för den? Jag sÄg den för runt 5000kr nyligen.
Vilken bra deal, bra jobbat. Ser fram emot dina bilder sen.Strax under 4600 inkl frakt frÄn en affÀr i tysklandet
Jag vann!Jo, det blev ett missöde med skÄpbilen, full tank 95 istÀllet för diesel.
Ingen annan att skylla pÄ Àn mig sjÀlv. Stog helt i andra tankar och var vÀl redan hemma i fantasin. SkÀmsstruten pÄ.
TĂ€nkte sĂ€tta vinyl pĂ„ sidorna av bilen med texten âDiesel onlyâ sĂ„ kanske jag minns det i framtiden.
Hoppas du vinner din tidning!
Japp, stÀmmer bra! Har dock bara denna dÄ jag fick den av en spansk polis.
Har haft lite annat sÄnt dÀr förut och har nog lite kvar. Hade ett par Sai förut och har nog nÄgot par nunchakus som ligger och gömmer sig.
Edit: Har oxÄ nÄgon Katana som jag fick tag pÄ för massor av Är sedan. Ingen aning om vad det Àr för kvalite eller sÄ. Kom pÄ det nu nÀr @dragonhf visade bild.
Snyggt! Klart det ska vara den klockan pÄ dÄ!Taggar @Daion hÀr med helt fel klocka men jag pallar inte att leta reda pÄ den svintrÄkiga AlpinisttrÄden!
Badar man i poolen med grabben sin sÄ ska man vÀl ha hans Ärsklocka pÄ eller?
Den dÀr Àr snygg! Klart du ska behÄlla,Fin i sommarskrud⊠Velar om den verkligen ska sÀljas.
Grattis! Va skoj!Jag vann!
Skicka upp mer grejer nu, nu har jag ju köpt en Ärsklocka till grabben och en StÄlis Ärstidning till mig sjÀlv av dig!
Den dÀr Fabian har varenda Frogman som finns.FrÄn Facebook... Galet....
Han har Àven varenda Mudman, Rangeman och en hel hög med andra G-ShockzDen dÀr Fabian har varenda Frogman som finns.
MÄste vara jobbigt för honom att ta fram rÀtt lÄda frÄn kÀllaren.Han har Àven varenda Mudman, Rangeman och en hel hög med andra G-Shockz
Fick precis veta att Israel post har skickat mitt paket till Italien av misstag. Hur liksom..?!?! FÄr se om det nÄgonsin kommer fram.Tror det blir första och sista gÄngen jag bestÀller nÄgot frÄn Israel. Israel post verkar leverera sina paket med hÀst och vagn.
Fick precis veta att Israel post har skickat mitt paket till Italien av misstag. Hur liksom..?!?! FÄr se om det nÄgonsin kommer fram.
Det Àr ju fasen att dom har sÄ bra priser pÄ grejerna dÀr nere... Men kass leveransgÄng...Fick precis veta att Israel post har skickat mitt paket till Italien av misstag. Hur liksom..?!?! FÄr se om det nÄgonsin kommer fram.
Du skulle tuschat dom och testat sÄ innan du lackade domBlev nya mörkare bandskruvar till Rangeman dÄ jag inte blev nöjd med mitt hemmameck med dom gamla .
Jag vet var det stÄr en bil med liknande lack.. Kan höra med tanten som har den sÄ kan du köpa den och matcha med klockan Det Àr nÄn skum cabbe sÄ perfekt nu pÄ sommarenNÀstan som en synvilla.
Det testa jag ocksÄ efter jag fick bort all sprayfÀrg men blev inte nöjd med resultatet . Haha ja kÀnns bra med nya frÀscha skruvar .Du skulle tuschat dom och testat sÄ innan du lackade dom
Blir mer metalliknande yta pÄ dom dÄ
Men originalsvarta blir oavsett bÀst iaf
Fanns en Opel Kadett GSI cab med exakt den typen av lack i LuleÄ. Sjukt cool.Jag vet var det stÄr en bil med liknande lack.. Kan höra med tanten som har den sÄ kan du köpa den och matcha med klockan Det Àr nÄn skum cabbe sÄ perfekt nu pÄ sommaren
Jag ger det ett par dagar till dÄ sÀljare Àr riktig trevlig och vill reda ut det med Israel postal service. Löser inte det sig sÄ blir det en refund.Wow. Och postgÄngen i Italien ryktas vara ett stort slukhÄl. Hoppas att det löser sig snart.
Hur var det nu med RM. DÀr finns vÀl en funktion att kunna ta time stamps med ett knapptryck, eller var det bara pÄ Frogman?Rangeman pÄ idag!
Saknar min GW-9400Rangeman pÄ idag!