Hur var det nu med RM. DÀr finns vÀl en funktion att kunna ta time stamps med ett knapptryck, eller var det bara pÄ Frogman?
Yes den funktionen finns. Brukar inte anvÀnda den men den har sÀkert en del anvÀndningsomrÄden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur var det nu med RM. DÀr finns vÀl en funktion att kunna ta time stamps med ett knapptryck, eller var det bara pÄ Frogman?
Japp, man hÄller ner höger upp knappen sÄ tar den en time stamp. Bra för att komma ihÄg en hÀndelse vid tidpunkten.Hur var det nu med RM. DÀr finns vÀl en funktion att kunna ta time stamps med ett knapptryck, eller var det bara pÄ Frogman?
Yes den funktionen finns. Brukar inte anvÀnda den men den har sÀkert en del anvÀndningsomrÄden.
Toppen. Jag hade behövt den funktionen nÀr jag loggade landningar under paraglidingkursen. Det Àr lÀtt att tappa rÀkningen nÀr man börjar bli tröttJapp, man hÄller ner höger upp knappen sÄ tar den en time stamp. Bra för att komma ihÄg en hÀndelse vid tidpunkten.
Har en till salu om suget ökarSaknar min GW-9400
Tydlig display, bra ljus, tydlig signal, bra knappar, bra funktioner osv osv
Toppen. Jag hade behövt den funktionen nÀr jag loggade landningar under paraglidingkursen. Det Àr lÀtt att tappa rÀkningen nÀr man börjar bli trött
Jo man kan lagra flera timestamps.Minns inte om den kan lagra flera timestamps men jag tror det.
RM har nog till dags dato den bÀsta och mÄngfaldiga modulen och det till en mkt överenskomlig summa!
Sol upp/nedgÄng, time stamps, tidtagning med ett knapptryck, temp, kompass, SMHI mm.
Jag var med om nÄt liknande för ett tag sen och bestÀmde dÀr och dÄ att det var sista gÄngen jag loggade in pÄ den skitsajten.Vad trött jag blir pÄ Tradera. La ut lite grejer förra veckan pÄ "köp nu", varav en vara blev sÄld ganska snabbt. SÀljaren betalade dock inte och nÀr det hade gÄtt ytterligare nÄgon dag sÄ sÄg jag att anvÀndaren hade flera dÄliga omdömen pÄ grund av utebliven betalning. Efter flera pÄminnelser anmÀlde jag utebliven betalning och lÀmnade samtidigt ett vÀlmotiverat dÄligt omdömen till köparen ifrÄga.
Vad hÀnder? Jo, jag fick ett dÄligt omdöme tillbaka. Som Tradera vÀgrar att ta bort, de uppmanar istÀllet mig att "ta kontakt med köparen".
Har tyvÀrr samma upplevelse. Tycker att tradera tar för lite ansvar i sÄdana situationer samt lÄter personer med dÄliga omdömen, tex gÀllande utebliven betalning fortsÀtta.Vad trött jag blir pÄ Tradera. La ut lite grejer förra veckan pÄ "köp nu", varav en vara blev sÄld ganska snabbt. SÀljaren betalade dock inte och nÀr det hade gÄtt ytterligare nÄgon dag sÄ sÄg jag att anvÀndaren hade flera dÄliga omdömen pÄ grund av utebliven betalning. Efter flera pÄminnelser anmÀlde jag utebliven betalning och lÀmnade samtidigt ett vÀlmotiverat dÄligt omdömen till köparen ifrÄga.
Vad hÀnder? Jo, jag fick ett dÄligt omdöme tillbaka. Som Tradera vÀgrar att ta bort, de uppmanar istÀllet mig att "ta kontakt med köparen".
Saknar min GW-9400
Tydlig display, bra ljus, tydlig signal, bra knappar, bra funktioner osv osv
Ja du @Agnbyâ ,du vet vad som vĂ€ntar...Har en till salu om suget ökar
Jag har fÄtt klock-OCD (genom trÄden) sÄ jag mÄste enbart köpa mina klockor nya numera
Vare sig min gamla Casio funkar eller inte sÄ Àr den tyvÀrr trÄkig i utseendet. KÀnner inte att jag vill lÀgga ut sÄ jÀttemycket pÄ en G-shock just nu sÄ efter att ha kollat runt lite sÄ bestÀllde jag en AWG-M100SB-2AER. Den har de viktigaste funktionerna för mig och Àr helt i min smak utseendemÀssigt.
Riktigt snygg tycker jag, och inte för plottrig samt med tydliga visare.
BĂ€sta kombinationenTshirt o groda funkar bra.
VadÄ? inte bra med lÀnken?Fick bli an idag. FÄtt Àven besked frÄn Watchtech att gummibandet blev skickat i fredags .
Jo jag Àlskar lÀnken men alltid trevligt med lite valmöjlighet .VadÄ? inte bra med lÀnken?
Ok... sÀlja snart??Jo jag Àlskar lÀnken men alltid trevligt med lite valmöjlighet .
Haha ne den blir kvar tillsvidare .Ok... sÀlja snart??
Vare sig min gamla Casio funkar eller inte sÄ Àr den tyvÀrr trÄkig i utseendet. KÀnner inte att jag vill lÀgga ut sÄ jÀttemycket pÄ en G-shock just nu sÄ efter att ha kollat runt lite sÄ bestÀllde jag en AWG-M100SB-2AER. Den har de viktigaste funktionerna för mig och Àr helt i min smak utseendemÀssigt.
Underskattad modell. Solar, MB, behÀndig storlek, liten prislapp.En riktigt clean modell. Lagom stor för de flesta ocksÄ. Har haft en liknande.
Bra val!Vare sig min gamla Casio funkar eller inte sÄ Àr den tyvÀrr trÄkig i utseendet. KÀnner inte att jag vill lÀgga ut sÄ jÀttemycket pÄ en G-shock just nu sÄ efter att ha kollat runt lite sÄ bestÀllde jag en AWG-M100SB-2AER. Den har de viktigaste funktionerna för mig och Àr helt i min smak utseendemÀssigt.