• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

👍 Underskattad modell. Solar, MB, behĂ€ndig storlek, liten prislapp.
Och den finns dessutom i en massa olika fÀrgvarianter...
awgm100.jpg

Oj! SÅ mĂ„nga fĂ€rgvarianter visste jag inte att den fanns i. Hittade bara 3 olika varianter.
Men jag Àr helt nöjd med den jag valde.

Är det bara hos mig, men jag ser ingen text. 😃

Njae, jag tog bort inlÀgget. Sökte efter en King GXW-56 eller GX-56.
SÄg en GX-56 för runt 1600 online som jag nyss bestÀllde. :)
Men jag Àr lite negativt instÀlld till negativa displayer.
Stealth Àr ju alltid rÀtt och coolt men vill gÀrna slippa kÀmpa för att se tiden. ^^

Om nÄgon sitter pÄ en cool king med positiv display och Àr sugen pÄ att sÀlja Àr jag fortfarande öppen för förslag.

Hur vÄgar jag köpa en och kanske ytterligare en till King utan att ha provat den?
Jag lever bara en gÄng, yolo och fomo etc. :)
Kan jag bÀra Mudmaster och Frog utan att skÀmmas torde jag kunna bÀra en King.

Stealth Àr ju alltid rÀtt och coolt men vill gÀrna slippa kÀmpa för att se tiden. ^^

Om nÄgon sitter pÄ en cool king med positiv display och Àr sugen pÄ att sÀlja Àr jag fortfarande öppen för förslag.
Du behöver en GXW-56-1BJF!
Har bara en kvar tyvĂ€rr... 🙄

Hur vÄgar jag köpa en och kanske ytterligare en till King utan att ha provat den?

Ni ungdomar slĂ€nger er med era uttryck sĂ„ jag Ă€r tvungen att googla, yolo, fomo. 😃
Första gĂ„ngen jag sĂ„g det var nog i @livinl0ud inlĂ€gg förut nĂ„gon gĂ„ng. 😊
Är jag en dinosaurie eller? đŸ€”â˜ș

Yes, det var den modellen jag sökte efter men den Àr ju skitsvÄr att fÄ tag i.
Finns ju att köpa hos japanska auktionsajter men orkar inte med tull och lÄnga vÀntetider just nu.
Vilken tog du? Tog du den vanliga svarta med negativ display, solar men inte mb6? Har ocksÄ varit sugen pÄ en sÄn enorm bjÀsse. TÀnker att det kanske hade varit ett kul projekt att hydromodda? Displayen bör ju bli avsevÀrt bÀttre :)

Har en 56BB. Tycker inte alls att det Àr jobbigt med negativ display, den Àr helt OK faktiskt. Tycker att det Àr coolt med stealth looken. Den Àr bekvÀmt att bÀra trots storleken.
Denna vill jag ha. TyvÀrr rÀtt omöjligt att hitta till ok pris.
unnamed (3).jpg

Finns rÀtt mÄnga pÄ Ebay. Billigaste ligger pÄ runt 1500. Inte farligt.

Ska kika! Köper frÀmst och helst inom mysiga KS.
Det fanns en del beggade i Japan för runt tusingen men i dÄligt skick.
1600 för en BB kÀnns rÀtt okay.

Vilken tog du? Tog du den vanliga svarta med negativ display, solar men inte mb6? Har ocksÄ varit sugen pÄ en sÄn enorm bjÀsse. TÀnker att det kanske hade varit ett kul projekt att hydromodda? Displayen bör ju bli avsevÀrt bÀttre :)

Det blev en GX-56 BB blacked out med solar men inte MB6. Du mÄste fÄ klÀmma / lÄna den nÀr vi ses nÀsta gÄng.
MB6 Àr inte sÄ viktigt kÀnner jag.
Är hydromodden enbart för att ge bra display i planare vinklar, som vissa av Sinns dykare har?
Vette tusan om jag vÄgar mig pÄ sÄnt.

Har en 56BB. Tycker inte alls att det Àr jobbigt med negativ display, den Àr helt OK faktiskt. Tycker att det Àr coolt med stealth looken. Den Àr bekvÀmt att bÀra trots storleken.
unnamed (3).jpg

Den har jag ocksÄ sneglat pÄ. SÄ snygg med alla blÄa detaljer. Jag Àr svag för blÄtt.
Men det Àr ju sÄ, de snyggaste modellerna Àr nÀstan alltid limited eller sÄ Àr de inte det men ÀndÄ superdyra.
Det jag fruktade litegrann Àr att den negativa displayen kanske kass eftersom solar med negativ display (med undantaget solar och BT) brukar ha sÄ dÄliga betraktningsvinklar.
Oron kanske Àr obefogad dÄ. Ska bli spÀnnande iaf. King har lockat frÄn och till under en ganska lÄng tid!
Den Ă€r ju bara sĂ„ ful-snygg-cool! đŸ„Č

Ni ungdomar slĂ€nger er med era uttryck sĂ„ jag Ă€r tvungen att googla, yolo, fomo. 😃
Första gĂ„ngen jag sĂ„g det var nog i @livinl0ud inlĂ€gg förut nĂ„gon gĂ„ng. 😊
Är jag en dinosaurie eller? đŸ€”â˜ș

Just uttrycket FOMO fick jag nog höra för första gÄngen drygt ett par tre Är sedan. SÄ kÀnn dig inte sÄ gammal du.
Jag nÀrmar mig femtio. ^^

Senast Àndrad:
unnamed (3).jpg
Men va f...... n..
Var du tvungen att visa att den fanns i blÄtt???? :banghead::facepalm:

Tillbaka
Topp