Det den storlek jag pratar om att kingen ska ha. Samma som 8900.
Jo men en stor klocka och stora siffror ger ett mkt större intryck totalt. TÀnk dig doro siffror pÄ King lol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det den storlek jag pratar om att kingen ska ha. Samma som 8900.
Haha men det Àr ju inte doro siffror vi pratar om. utan samma storlek som frogman eller 8900. Eller till och med 5600BB.Jo men en stor klocka och stora siffror ger ett mkt större intryck totalt. TÀnk dig doro siffror pÄ King lol
Haha men det Àr ju inte doro siffror vi pratar om. utan samma storlek som frogman eller 8900. Eller till och med 5600BB.
NÀr Àr den köpt? Kan det inte vara 2021?Ni med King, vad stÄr det för bokstav i slutet pÄ serienumret? PÄ min stÄr det A men det betyder att klockan Àr tillverkad antingen 2001 eller 2011 vilket inte kan stÀmma.
Man kan alltsÄ inte byta glasögon, utan behöver köpa en GD-350 inom ett Är dÄ??Ska vi slÄ vad att du kommer att bestÀlla en GD-350 nÀr du kommer upp i min Älder, dvs nÀr du blir 50...
NÀr Àr den köpt? Kan det inte vara 2021?
SpÀnnande!
Vad hÀnde efter 5 veckor?
SĂ„ fin! Ăr du fortfarande nöjd?
TillfredsstÀllelse
Japp, vĂ€ldigt nöjd. Röd och Rose stĂ„lis Ă„ker nog ut pĂ„ försĂ€ljning...SĂ„ fin! Ăr du fortfarande nöjd?
Nytt besked frÄn KM Globen Àr leverans i juli och pris troligen en bit norr om 20. Börjar blir lite dyrt FÄr se om jag letar pÄ annat stÀlle.
Finns ett par st pĂ„ Ebay för 13'SĂ„ fin! Ăr du fortfarande nöjd?
Nytt besked frÄn KM Globen Àr leverans i juli och pris troligen en bit norr om 20. Börjar blir lite dyrt FÄr se om jag letar pÄ annat stÀlle.
SĂ„g nu att den finns pĂ„ Casios tyska sida för 1590 eur, men de verkar bara sĂ€lja till Tyskland och Ăsterrike.Finns ett par st pĂ„ Ebay för 13'
Ja precis som Casio UK som bara skickar inom UK och Irland. Vill man ha den sĂ„ fĂ„ det bli Ebay tyvĂ€rr. Priser hamnar runt 16' ink moms vilket Ă€r mycket bĂ€ttre Ă€n svenska priset.SĂ„g nu att den finns pĂ„ Casios tyska sida för 1590 eur, men de verkar bara sĂ€lja till Tyskland och Ăsterrike.
Aha, men dÄ Àr det garanterat 2021. Ser ju ut att vara rullande schema enligt tabellen.SÀkert sÄ. Batchnr pÄ listan strÀcker sig inte till 2021 sÄ who knows.
Köpte den för nÄgra dagar sedan.
Aha, men dÄ Àr det garanterat 2021. Ser ju ut att vara rullande schema enligt tabellen.
Det verkar komma en GMW-B5000P snart.
Casio presenta relojes en el âGlobal New Watch Collection June 2021â
Desde su inicio, la misiĂłn de Casio ha sido ofrecer a sus fans las mejores piezas de relojerĂa. Cada uno de los relojes creados siguen un mismo eje: totalgeekzilla.tech
Google translate
"Within the " Global New Watch Collection June 2021 " Casio unveiled the models and elements that are integrated into the new watches such as the G-Shock GMW-B5000P , completely metallic and with an ion bath in two colors, inspired by the twilight of Tokyo or the implementation of technology in sports watches that will become an ally for people who include exercise in their daily lives. In the same way, they presented their new implementations in terms of color, design and finish ."
Tokyo Music Night Àr i resin alla 4.MÄnga roliga slÀpp nu. Synd att de inte kör nÄn liknande tema fast med resin.
Eller hur. Kommer fÄ Àta upp dom dÀr ordenSka vi slÄ vad att du kommer att bestÀlla en GD-350 nÀr du kommer upp i min Älder, dvs nÀr du blir 50...
Tokyo Music Night Àr i resin alla 4.
Det brukar bli sÄ...Av det jag tidigare hittade sÄ var modeller med pulsmÀtning dyrare Àn jag trodde.
Men fann denna till ett bra pris. SÄ nu har jag TVà G-shocks pÄ vÀg. Detta har spÄrat ur pÄ allvar nu...
GBD-H1000-8ER