• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte sÄ stealth...
20210628_202750.jpg
 
Det var ett tag sedan som jag hade en G-Shock nu, mer Àn min OWGM-Mudmaster dÄ. Men det höll ju en vecka. Jag Àr dock riktigt sugen pÄ en stÄlis igen, frÄga Àr vilken man bör vÀlja? Haft svart samt guld, svarta kan jag Ängra som attans men en silver kanske vore nÄgot?
 
Det var ett tag sedan som jag hade en G-Shock nu, mer Àn min OWGM-Mudmaster dÄ. Men det höll ju en vecka. Jag Àr dock riktigt sugen pÄ en stÄlis igen, frÄga Àr vilken man bör vÀlja? Haft svart samt guld, svarta kan jag Ängra som attans men en silver kanske vore nÄgot?
Rosén pÄ köp&sÀlj!

 
AlltsÄ jag mÄste fasen sluta hÀnga i denna trÄden. Tyckte inte om min dw5600e alls, flippade den, köpte en gwb5600 och nu vill jag ha en square till :banghead:
NÄgot med positiv display. Gw5610 kanske? Finns det nÄgon i ca samma prisklass som inte har allt det dÀr röda i kanterna typ som gw5000 (heter den va?) med grÄtt istÀllet?
 
AlltsÄ jag mÄste fasen sluta hÀnga i denna trÄden. Tyckte inte om min dw5600e alls, flippade den, köpte en gwb5600 och nu vill jag ha en square till :banghead:
NÄgot med positiv display. Gw5610 kanske? Finns det nÄgon i ca samma prisklass som inte har allt det dÀr röda i kanterna typ som gw5000 (heter den va?) med grÄtt istÀllet?
@livinl0ud 's GW-B5600MG kan rekommenderas 😉
 
Ja jag har sneglat nÄgra gÄnger pÄ den redan kan jag sÀga men ekonomin tillÄter inte nÄgra utsvÀvningar just nu tyvÀrr Àven om det inte Àr nÄgon jÀttesumma, sÄ dÀrför funderar jag bara pÄ vad som finns Àn sÄ lÀnge
Har du sett den hĂ€r orangea dĂ„? 🙂
Thread 'Sternglas Zeitmesser (SÅLD) samt Casio G-shock GW-m5610R (Prisbump)' https://klocksnack.se/threads/stern...samt-casio-g-shock-gw-m5610r-prisbump.150723/
 
Ingen som har nya lÀnken till salu btw?

Det dĂ€r kittet med B&B jag bestĂ€llt frĂ„n watchtech verkar ju aldrig dyka upp 😱
 
đŸ€ŠđŸŒâ€â™‚ïž Tack hjĂ€rtat, satt precis o kolla pĂ„ den. Den Ă€r ju inte med grĂ„ text men den Ă€r orange


fasen, nu blev det beslutsĂ„ngest
Har haft span pĂ„ den oxĂ„. Gillar orange tonen pĂ„ displayen. Nu har jag ju tvĂ„ Gs pĂ„ vĂ€g in, annars har tanken slagit mig mer Ă€n en gĂ„ng att handla den dĂ€r rackaren😁
 
Tillbaka
Topp