Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick du loss den för 1500?!??Helsike, den hÀr Àr ju skitsnygg!
Kanske inte vÀrd 4000:- men absolut 1500:-
Bullbars Àr lite som stötfÄngare pÄ en Land-Rover.. Gör nÄgot robust Ànnu mer robustVad tycker panelen om bull bars och vad Àr syftet med bull bars?
MW vÀnster, K högerLumen Àr störtskön! Har inte sett inverterad lume tidigare.
Jo, jag har en moddad M5610K ocksÄ. HÀr Àr de sidan vid sidan. Vilken Àr vilken?
Jaa! 1580kr med rek.Fick du loss den för 1500?!??
NĂ€stan gratis ju
Bara att gratuleraJaa! 1580kr med rek.
Det vore dumt att inte slÄ till
Ăhhh, bytte igen
GLHF!Sedan min lÄnga KS paus sÄ har jag vant mig att anvÀnda klockorna en vecka i taget
Jag och Mudmastern Àr pÄvÀg till dejt 2 med tjejen som jag trÀffade igÄr
Jag har bara sett det pÄ bild med generellt tycker jag att det ser riktigt otrevligt ut. De skymmer sikten och tillför inte sÄ mycket skyddsmÀssigt eftersom bezeln pÄ de flesta G-Shocks skyddar tillrÀckligt. Förmodligen samlar de Àven skit.Vad tycker panelen om bull bars och vad Àr syftet med bull bars?
Leopardtanga pÄ! Lycka tillSedan min lÄnga KS paus sÄ har jag vant mig att anvÀnda klockorna en vecka i taget
Jag och Mudmastern Àr pÄvÀg till dejt 2 med tjejen som jag trÀffade igÄr
GÄr det att stÀnga av stegrÀknaren?Bara att gratulera
Jag hade gjort detsamma
Bullbar Àr bara för utseende skull. Visa modeller har den förinstallerade till och med.Jag har lite tankar ang om bullbars. Tycker att det ser tuff och bra ut.
Visst skyddar den klockan lite extra. Men jag tror att bezel tar emot mer stryk frÄn bullbar vid olycka.
I och med att bullbaren Àr rund ( stÄltrÄd Àr ju runt ) Àven om du aldrig smÀller till den, nÀr du tar bort bullbaren sÄ kommer det
att finnas mÀrke efter den. Pga av konstruktionen, vid smÀll kommer den att Äka in i bezel, eftersom bullbar Àr av metall och bezel Àr av mjukare resin. Hade bullbaren varit mer platt dÀr den sitter fast pÄ bezel hade det varit annorlunda. Men klart poÀngen Àr ju att modullen och glaset ska skyddas, i det fallet gör den det.
Det Àr i alla fall min egen teori. Behöver inte alls stÀmma.
Tror inte det Fast man kan ju vÀlja en display utan denGÄr det att stÀnga av stegrÀknaren?
Godammit! Det dÀr var en gedigen lista av godbitarLite som kommer att lÀmna dom nÀrmsta mÄnaderna.
MTG-B1000Rb-2A
MRG-G2000R-1ADR
casio g-shock mudmaster gwg-1000-1a9er
KITH x G-Shock GM-6900 Rainbow for 2021 10th Anniversary
Casio G-Shock British Army Special Edition Mudmaster GG-B100BA-1AER
casio g-shock mudmaster gwg-1000-1a1
casio g-shock x porter gm-5600 ey-1dr
casio g-shock gmw-b5000v-1
casio g-shock gmw-b5000 RĂD
casio g-shock gmw-b5000 ROSE GOLD
casio g-shock gmw-b5000 BLĂ MED GUMMI
DW5600TMN JDM
DWE5600CC
DW 5600E GOLD JDM
DW 5735D
GBD-H1000
GM5600SCM
GM6900G
Helsike, den hÀr Àr ju skitsnygg!
Kanske inte vÀrd 4000:- men absolut 1500:-
RÄkade ut för samma sak i ett Àldre hus vi hade hyrt pÄ à land. Fast i det fallet hade jag o sambon gÄtt och lagt oss för natten, nÀr vi bÄda tvÄ innan vi hade somnat mÀrkte, inte hörde, att nÄgot flög genom rummet i mörkret.Laddar för att smyga upp pÄ övervÄningen.
Eftersom att vi totalrenoverar den sÄ Àr det strömlöst för tillfÀllet. IgÄr kvÀll gick jag upp i mörkret för att stÀnga till fönsterna. Kom runt hörnet nÀr jag sÄg konturerna av en (stor?) fladdermus som cirkulerade i rummet Sprang ner i panik
Var det till dig @Staafen Äkte pÄ sin KS-semester alltsÄLaddar för att smyga upp pÄ övervÄningen.
Eftersom att vi totalrenoverar den sÄ Àr det strömlöst för tillfÀllet. IgÄr kvÀll gick jag upp i mörkret för att stÀnga till fönsterna. Kom runt hörnet nÀr jag sÄg konturerna av en (stor?) fladdermus som cirkulerade i rummet Sprang ner i panik
Laddar för att smyga upp pÄ övervÄningen.
Tur du har tuffast av tuffa pÄ dig nu nÀr det ska bli vÀrsta ovÀdret HÀr, i min landsdel, verkar vi slippa blasket trots alltBlött ute idag.