Modell Namn? Sjukt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Modell Namn? Sjukt snygg!
GXW-56KGModell Namn? Sjukt snygg!
Tack sÄ mycket.GXW-56KG
@livinl0ud jaha, dÀr rök vÀl din chans att inte införskaffa nÄgra G-shocks pÄ ett tagNÄn som villhöver en Titanare i sommar? Jag slÀpper min som Àr i perfekt skick för att vara anvÀnd. Inga repor, inga mÀrken, ren o fin och fullset frÄn svensk ad.
Ni vet att mina klockor Àr i toppskick
10000 kr inkl rek extra eller fika/burgare vid f2f. Bara att höra av dig via pm!
Redan haft en tidigare och det rÀcker .@livinl0ud jaha, dÀr rök vÀl din chans att inte införskaffa nÄgra G-shocks pÄ ett tag
Haha inget mÀrkvÀrdigt eller exklusivt . Denna fick jag igÄr bling bling
VÀntar sedan in sÄdan Stainhart fast utan datum förstorningsglaset som kommer pÄ tisdag .
Och en Sjöö Sandström UTC Skydiver X med lÀnk och gummi som bör komma idag .
Tackar Àr precis och ska hÀmta ut den .Snygg sjö Sandström
PM kommer strax . Ska bara fixa mat Ät dottern.NÄgon som har en Mudmaster GWG-1000, GG-1000 eller GGB100 (Olivgrön) att avvara
Visst Àr den! Extra allt deluxe pÄ alla hÄllSÄ hÀrligt fulsnygg.
hahaha ta de lugnt! Ingen panikPM kommer strax . Ska bara fixa mat Ă„t dottern.
Mmm mmm, lÄter rimligt NOT! Du har ju Àgt Mudmaster hur mÄnga gÄnger??Redan haft en tidigare och det rÀcker .
Har en British army mudmaster 100 om du Àr sugen!Men f** dÄ
Sluta, annars Ă„ker jag och skrotar en saab
Perfekt .hahaha ta de lugnt! Ingen panik
Bara 4-5 gÄnger .Mmm mmm, lÄter rimligt NOT! Du har ju Àgt Mudmaster hur mÄnga gÄnger??
Ta chansen och köp denna. VÀldigt fint prissatt. Om jag inte haft en likadan sÄ hade jag klippt den direkt.NÄn som villhöver en Titanare i sommar? Jag slÀpper min som Àr i perfekt skick för att vara anvÀnd. Inga repor, inga mÀrken, ren o fin och fullset frÄn svensk ad.
Ni vet att mina klockor Àr i toppskick
10000 kr inkl rek extra eller fika/burgare vid f2f. Bara att höra av dig via pm!
HÀr Àr lillebror till din!SÄ hÀrligt fulsnygg.
Personligen gillar jag fyrkanterna mycket, men har Àven haft GW7900. Tycker inte att den Àr orimligt stor. Och har du en handled pÄ 18,5 Àr det nog inga som helst problem. Dessutom kul med mÄnfas och tidvattengraf
Jag har runt 15,5-16cm och GW-7900 sitter jÀttebra pÄ mig, pga "vingarna" under bandhornen.
BÄde GW-5600 & GW-7900 Àr mycket bra klockor för pengarna. Om man anvÀnder funktionerna mycket Àr 7900 bÀttre, i och med att det Àr lÀttare att trycka pÄ
dem större knapparna.
Ăntligen kom den fram!Vad fan Ă€r det som hĂ€nder? Ăr den i Italien eller Sverige...
Stort tack för snabba och bra svar ! Lutar starkt Ă„t en 7900 â!