Ungen min Àlskar Frost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SpÀnnande! Det har jag alltid velat prova. Jag hade kört med 5610. Lycka tillGod morgon björn trÄden!
Idag stÄr forsrÀnning med kajak pÄ schemat. FrÄgan stÄr, vilken ska man köra med?
5610 it is! Bilder kommer i eftermiddagSpÀnnande! Det har jag alltid velat prova. Jag hade kört med 5610. Lycka till
Lite som kommer att lÀmna dom nÀrmsta mÄnaderna.
MTG-B1000Rb-2A
MRG-G2000R-1ADR
casio g-shock mudmaster gwg-1000-1a9er
KITH x G-Shock GM-6900 Rainbow for 2021 10th Anniversary
Casio G-Shock British Army Special Edition Mudmaster GG-B100BA-1AER
casio g-shock mudmaster gwg-1000-1a1
casio g-shock x porter gm-5600 ey-1dr
casio g-shock gmw-b5000v-1
casio g-shock gmw-b5000 RĂD
casio g-shock gmw-b5000 rose
DW5600TMN JDM
DWE5600CC
DW 5600E GOLD JDM
DW 5735D
GBD-H1000 8er
GM5600SCM
GM6900G
Den sitter grymt bra. Hade issues med stegrÀknare och interface bland annat men displayen och design Àr svinbra. Menar du att GBD-H1000 har samma mÄtt som GSWn? GÄr GSWn att fÄ tag pÄ i Europa? Den verkar lite knepig att hitta. Var det en flopp?Klockan jag inte visste jag tyckte om.
Den nya GBD-H1000 har vÀl ca samma mÄtt sÄ dÄ gillar jag vÀl den med
Edit, "jysk" ersÀtts av "jag".
Snyggt! Du bygger en bra samling!Som nyblivet fan av G-Shock Square passar jag pÄ att plocka din röda och rosé. De fÄr göra sÀllskap med min nyinköpta blingmaster.
Men du har vÀl inte tÀnkt Àta den?.
LÀskigt. De bÀr ju pÄ en massa virus.
Fick för mig att dom var lite lika till utseendet och ganska nÀra i storlek.Den sitter grymt bra. Hade issues med stegrÀknare och interface bland annat men displayen och design Àr svinbra. Menar du att GBD-H1000 har samma mÄtt som GSWn? GÄr GSWn att fÄ tag pÄ i Europa? Den verkar lite knepig att hitta. Var det en flopp?
Men du har vÀl inte tÀnkt Àta den?
Velar frÄn dag till dag . Just nu blir den kvar men imorgon oklart .BehÄll!
I vÀrsta fall kan du ju alltid införskaffa den igen om du Àn en gÄng fÄr sug pÄ att Àga den!Velar frÄn dag till dag . Just nu blir den kvar men imorgon oklart .
Visst Àr det sÄ kompis , men nÄgon G vill jag givetvis behÄlla. Vet bara inte vilken Àn .I vÀrsta fall kan du ju alltid införskaffa den igen om du Àn en gÄng fÄr sug pÄ att Àga den!
Har ingen G alls som Àr ovanlig eller limited .BehÄll nÄn som Àr Limited eller som Àr svÄr att fÄ tag pÄ! Blir lÀttast och billigast sÄ om suget kommer igen! Rangeman, mudmaster och sÄ finns ju lÀttillgÀnga fortfarande!
VÀlkommen in i trÄdenSom nyblivet fan av G-Shock Square passar jag pÄ att plocka din röda och rosé. De fÄr göra sÀllskap med min nyinköpta blingmaster.