• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

StÀmmer, om det Àr den hÀr du menar? ( ej till salu ) Den köpte jag frÄn @Daion.

IMG_6473.JPG

Vilken tur att jag inte har moddat DW-5610SU-3 & GM-6900G-9.
Har tÀnkt nÄgra gÄnger pÄ att göra det.
Tydligen sÄ fÄr vissa moduler problem om man Àndrar frÄn negativ till positiv.
TÀnkte att det Àr bra att dela med mig informationen hÀr.

Kan det vara sÄ att alla negativa display som har en 24 timmars indikator som ser ut sÄhÀr har detta problem.

1625939217836.png

Och vilken tur att det gick bra att modda min GMD-S6900MC-1. Har inte ens tÀnk pÄ tanken att det kan dyka upp problem.

LÀnk till personen som rÄkade ut för problemet:
Bild frÄn internet:

1625938893884.png

Senast Àndrad:
Vilken tur att jag inte har moddat DW-5610SU-3 & GM-6900G-9.
Har tÀnkt nÄgra gÄnger pÄ att göra det.
Tydligen sÄ fÄr vissa moduler problem om man Àndrar frÄn negativ till positiv.
TÀnkte att det Àr bra att dela med mig informationen hÀr.

Kan det vara sÄ att alla negativa display som har en 24 timmars indikator som ser ut sÄhÀr har detta problem.

1625939217836.png

Och vilken tur att det gick bra att modda min GMD-S6900MC-1. Har inte ens tÀnk pÄ tanken att det kan dyka upp problem.

LÀnk till personen som rÄkade ut för problemet:
Bild frÄn internet:

1625938893884.png
Ja det blir ju lite knasigt nĂ€r man har en negativ display men gjort indikator-rutorna positiva. 😑

Har lĂ„nat kompisens Mudmaster idag. Den hade legat lĂ€nge i en skrivbordslĂ„da efter att han köpte en annan "klocka" (en garmin tror jag det Ă€r... đŸ˜”) men efter ett tag sĂ„ ledsnade han pĂ„ att den ska laddas hela tiden och insĂ„g fördelarna med g-shocken och vill kunna alternera mellan de tvĂ„. Dock hade den legat sĂ„ lĂ€nge att den verkade ha nollstĂ€llt alla instĂ€llningar sĂ„ den visade fel tid och synkade inte heller. Nu fixade jag instĂ€llningarna igĂ„r och i natt synkade den! It's back to life! 😃
20210711_081111~2.jpg

Har lĂ„nat kompisens Mudmaster idag. Den hade legat lĂ€nge i en skrivbordslĂ„da efter att han köpte en annan "klocka" (en garmin tror jag det Ă€r... đŸ˜”) men efter ett tag sĂ„ ledsnade han pĂ„ att den ska laddas hela tiden och insĂ„g fördelarna med g-shocken och vill kunna alternera mellan de tvĂ„. Dock hade den legat sĂ„ lĂ€nge att den verkade ha nollstĂ€llt alla instĂ€llningar sĂ„ den visade fel tid och synkade inte heller. Nu fixade jag instĂ€llningarna igĂ„r och i natt synkade den! It's back to life! 😃
20210711_081111~2.jpg
Den ser vĂ€lanvĂ€nd ut! 😍

Tillbaka
Topp