@dragonhf, har inte du en 5600kg?SÄ jÀvla bra. G-5600kg var faktiskt en av mina första Squares. Undra om den finns kvar pÄ forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@dragonhf, har inte du en 5600kg?SÄ jÀvla bra. G-5600kg var faktiskt en av mina första Squares. Undra om den finns kvar pÄ forumet.
Hur gick det igÄr? Blev hon imponerad av din Mudmaster?
Den dÀr tröttnar man aldrig pÄ att se!
LĂ€ckert.
Tack!LĂ€ckert.
Vad fotar du med? "Riktig" kamera eller mobil?
Snyggaste klockan i trÄden och troligtvis vÀrlden
Riktigt fin den dÀr!O Frugis kör sin favorit Minioaken
Tack, jag gillar den ocksÄSnyggaste klockan i trÄden och troligtvis vÀrlden
Ja det blir ju lite knasigt nÀr man har en negativ display men gjort indikator-rutorna positiva.Vilken tur att jag inte har moddat DW-5610SU-3 & GM-6900G-9.
Har tÀnkt nÄgra gÄnger pÄ att göra det.
Tydligen sÄ fÄr vissa moduler problem om man Àndrar frÄn negativ till positiv.
TÀnkte att det Àr bra att dela med mig informationen hÀr.
Kan det vara sÄ att alla negativa display som har en 24 timmars indikator som ser ut sÄhÀr har detta problem.
Och vilken tur att det gick bra att modda min GMD-S6900MC-1. Har inte ens tÀnk pÄ tanken att det kan dyka upp problem.
LÀnk till personen som rÄkade ut för problemet:
Bild frÄn internet:
Den ser vÀlanvÀnd ut!Har lÄnat kompisens Mudmaster idag. Den hade legat lÀnge i en skrivbordslÄda efter att han köpte en annan "klocka" (en garmin tror jag det Àr... ) men efter ett tag sÄ ledsnade han pÄ att den ska laddas hela tiden och insÄg fördelarna med g-shocken och vill kunna alternera mellan de tvÄ. Dock hade den legat sÄ lÀnge att den verkade ha nollstÀllt alla instÀllningar sÄ den visade fel tid och synkade inte heller. Nu fixade jag instÀllningarna igÄr och i natt synkade den! It's back to life!
Det Ă€r den! Polaren jobbar pĂ„ en flygplats och den hĂ€r har tjĂ€nstgjort i flera Ă„r. Minns inte exakt nĂ€r han skaffade den. Ăr det nĂ„gon som kommer ihĂ„g nĂ€r den hĂ€r modellen kom?Den ser vĂ€lanvĂ€nd ut!
Den Àr nog Ànnu bÀttre IRL. SvÄrfotad.Riktigt fin den dÀr!
KördeâŠDen Ă€r nog Ă€nnu bĂ€ttre IRL. SvĂ„rfotad.
NÄgot mindre Àn vanliga Oaken men ÀndÄ vuxen, om man kan sÀga sÄ
@Silverglantz kör vit/silver vet jag