Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr snygg! Jag sÄg den blÄa pÄ Instagram ocksÄ, Àven den Àr schysstFunderar pÄ skaffa den gula varianten.
Alla 3 Àr schysstaDen Àr snygg! Jag sÄg den blÄa pÄ Instagram ocksÄ, Àven den Àr schysst
Alla 3 Àr schyssta
Ser rÀtt bekvÀmt ut ocksÄ med den lÄga profilen.
Den verkar har en uppgraderad modul.Samma modul som GBX 100?
Den verkar har en uppgraderad modul.
Gamla gbx-100 har modul 3482 och gbd-200 har modul 3506.
Hoppas att den Àr snabbare ocksÄ.Behövs kanske fÀrre knapptryck för att lÀsa notiser och sÄnt.
Funderar pÄ skaffa den gula varianten.
Funderar pÄ skaffa den gula varianten.
Behövs kanske fÀrre knapptryck för att lÀsa notiser och sÄnt.
SÄ mycket svart yta⊠utan solcellNÄgon som köpt en GBD200 Àn?
G-SHOCK's New Slim Fitness Watch Packs A Ton of Features in a Sleek Package | Gear Patrol
If you're looking for a lightweight, thin and durable fitness watch, the GBD200 could be your new go-to.www.gearpatrol.com
Jag vill gÀrna ha den svarta, men fÄr se nÀr och vart man skaffar den vara. StÄr mellan den och gbx-100ns-1er.NÄgon som köpt en GBD200 Àn?
G-SHOCK's New Slim Fitness Watch Packs A Ton of Features in a Sleek Package | Gear Patrol
If you're looking for a lightweight, thin and durable fitness watch, the GBD200 could be your new go-to.www.gearpatrol.com
SÄ mycket svart yta⊠utan solcell
HÄller med, det Àr nÀstan ett mÄste idag pÄ nya G-ShocksJasÄ den har inte det. Det var trist för jag föredrar ju det.
Det var det enda som grÀmde mig med den jag bestÀllde igÄr... Att den inte har vare sig MB6 eller TS....HÄller med, det Àr nÀstan ett mÄste idag pÄ nya G-Shocks
Vilken dÄ?Det var det enda som grÀmde mig med den jag bestÀllde igÄr... Att den inte har vare sig MB6 eller TS....
Den som jag hoppas landar hÀr imorrn eller pÄ onsdagVilken dÄ?
GG-B100?Den som jag hoppas landar hÀr imorrn eller pÄ onsdag
En kompis till mig var ju fundersam pÄ en viss modell hÀromdan
GWG-1000 sa vi ju!Det var det enda som grÀmde mig med den jag bestÀllde igÄr... Att den inte har vare sig MB6 eller TS....
Ni ja...GWG-1000 sa vi ju!
Kan det vara Alloys du susar förbi?Givetvis tagen stillastĂ„ende osv osvâŠ