Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den hÀr verkar ha fÄtt ett uppsving pÄ forumet
Varje gÄng du avbildar din GW-B sÄ mÄ jag sÀga att den blev riktigt bra med stÄlbezeln ihop med combilÀnkenMorgonkaffe och Frost och tillsammans med barnen, DÄ mÄste man ha en G för rÀtt vad det Àr gÄr det vilt till
Ja det blev riktigt j-vla bra mÄste jag sÀga. FörvÄnad över kvaliten pÄ bezeln oxÄ dÄ den fÄtt nÄn smÀll men inget mÀrke eller repa Àn. TÀnkte jag skulle fÄ fatt pÄ en med positiv display oxÄ, sÄn som @livinl0ud hadeVarje gÄng du avbildar din GW-B sÄ mÄ jag sÀga att den blev riktigt bra med stÄlbezeln ihop med combilÀnken
Den Àr ju gigantisk, typ Rangeman?Fyller nÀstan handflatan lol
De som designade King mÄste ha haft jÀttekul.
Kanske uppstod konceptet under en blöt afterwork-sake.
Den Àr ju gigantisk, typ Rangeman?
Den Àr ju gigantisk, typ Rangeman?
Den Àr STORNope större Àn 9400 iaf!
Jefflar, jag hade ju kunnat ha den som vÀggklockaDen Àr STOR
GW-B5600MGJa det blev riktigt j-vla bra mÄste jag sÀga. FörvÄnad över kvaliten pÄ bezeln oxÄ dÄ den fÄtt nÄn smÀll men inget mÀrke eller repa Àn. TÀnkte jag skulle fÄ fatt pÄ en med positiv display oxÄ, sÄn som @livinl0ud hade
SĂ€lja?GW-B5600MG
âQuickupâ, ny gips - limmar sĂ„ in iDirekt pĂ„ vĂ€gg? Ny gips? Förlimma?
Nix inte sÀlja min Vet inte om @livinl0ud har kvar sin??SÀlja?
Sjukt att du posta den samtidigt som jag postade om nÄn vill sÀlja haha
Men varför har din grön text? Den jag sett pÄ bild har vit? Eller Àr det kanske bara pÄ foton?
Meh, trÄkig du Àr hahaNix inte sÀlja min Vet inte om @livinl0ud har kvar sin??
Jag har bytt bezel pÄ min , det ska vara med med vit text original
Inte easy up? Samma sak kanske.âQuickupâ, ny gips - limmar sĂ„ in i
Det Ă€r dĂ„ligt med Gâs hĂ€rNix inte sĂ€lja min Vet inte om @livinl0ud har kvar sin??
Jag har bytt bezel pÄ min , det ska vara med med vit text original
Ăr det storavyttring för nĂ„tt stort pĂ„ ingĂ„ng?Det Ă€r dĂ„ligt med Gâs hĂ€r
Ne tyvĂ€rr inte . Vet inte riktigt vad jag vill haĂr det storavyttring för nĂ„tt stort pĂ„ ingĂ„ng?
Tror att det Àr samma sak fast olika varumÀrken. GÄr ganska bra hittillsInte easy up? Samma sak kanske.
Förlimmar du suger det inte lika bra och det blir lÀttare att hÀnga upp och justera.
Hurra!
Den Àr STOR
Ser lite skumt ut med mönsterpassningen vid vÄd 3
2,30 som högst. PÄ ett loft, precis över gamla skolsalen - dÀrav den lÄga takhöjdenHurra!
Ser det inte ut att vara ganska lÄg takhöjd?
SkrÀms inte sÄdÀr! Du fick mig att kolla en gÄng extraSer lite skumt ut med mönsterpassningen vid vÄd 3
Men annars ser det riktigt bra ut