S
Staafen
Guest
Testar grönt gummi idag och gillar det skarpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr var bÀsta kombon hittills imho.Testar grönt gummi idag och gillar det skarpt!
Tack! Jag hÄller med, mycket bÀttre Àn vÀntat.Det dÀr var bÀsta kombon hittills imho.
Snyggast hittils!Testar grönt gummi idag och gillar det skarpt!
Tack! Jag har nÄgra fÀrger kvar att jobba mig igenom haha.Snyggast hittils!
Edit: Fler Àn jag som tyckte det.
Hur lÀnge hÄller gÀngornaTack! Jag har nÄgra fÀrger kvar att jobba mig igenom haha.
Vilka gÀngor?Hur lÀnge hÄller gÀngorna
Jaha, trodde det var skruvVilka gÀngor?
Skitfint. Följde det med stÄlkittet?Testar grönt gummi idag och gillar det skarpt!
Haha som tur Àr sitter de med quick release.Jaha, trodde det var skruv
Nej, stÄlkittet kommer bara med lÀnk. SjÀlva banden kommer frÄn Wristbuddys.com som drivs av @Lavatt.Skitfint. Följde det med stÄlkittet?
Mycket snyggtNej, stÄlkittet kommer bara med lÀnk. SjÀlva banden kommer frÄn Wristbuddys.com
som drivs av @Lavatt.
Tack!Mycket snyggt
Skarpt öga!Kan det vara Alloys du susar förbi?
Tyckte det kÀndes vÀldigt bekant! Inflyttad Vargöbo sen 7Är tillbakaSkarpt öga!
Javisst Àr det sÄ!
Ja, king och mudmaster verkar vara poppis nu.Den hÀr verkar ha fÄtt ett uppsving pÄ forumet
Ja! Ăr du sugen pĂ„ att sĂ€lja din?Den hĂ€r verkar ha fĂ„tt ett uppsving pĂ„ forumet
Neeej.Ja! Ăr du sugen pĂ„ att sĂ€lja din?
Kul, har bott hÀr sen 8 Är tillbakaTyckte det kÀndes vÀldigt bekant! Inflyttad Vargöbo sen 7Är tillbaka
Tunnare oxÄ. Inte illa!Alla 3 Àr schyssta
Ser rÀtt bekvÀmt ut ocksÄ med den lÄga profilen.
Nytt nick, G-staafen.Mycket G-Shock pÄ min Instagram nu, var ska detta ta vÀgen?
Direkt pÄ vÀgg? Ny gips? Förlimma?Idag blir det tapetsering!