Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra val @lofgreno. Efter att jag har köpt min sÄ Àr jag ocksÄ sugen pÄ denna blÄa. Tror att endast denna kommer med positiv display frÄn GA-900 serien.Den Àr cool den modellen. Var lite inne pÄ den, men sÄg att belysningen inte lyser upp sjÀlva displayen vilket var lite störigt.
Sen sÄ gillar jag inte negativa displayer. Tycker man ser för dÄligt.
Men denna variant tycker jag ser bra ut:
Herregud vad mycket menyer , blir att sitta och pilla lite ikvÀll.HÄll in DISP-knappen sÄ kommer instÀllningsmenyn fram
Har för mig att det ligger en GW-9100 pÄ KS sÀlj. ( inte min )Jag har G-9100, gillar den vÀldigt mycket sÄ har gÄtt i tankarna om man ska uppgradera till GW-9110. Har du testat bÄda om de Àr vÀrt de extra, ser t ex ut som GW-9110 har lite mer Titanium material pÄ ovansidan?
Helt rÀttKlockbyte. ^^
Ja dem fÀrgade displayen Àr fina men tyvÀrr inte sÄ tydliga. Man fÄr lÀra sig frÄn vilken vinkel man kan lÀsa av den.Ja det verkar faktiskt sÄ.
GA-900E-1A3 var ju tydligen inte riktigt positiv Àven om det ser ut sÄ pÄ bild.
Vilket underbart test!!!Jaha, det blev 5 veckor under vattnet för min rostiga gamla G-Shock, hÀnde det nÄgot? Svar nej. Den blev bara skitig. Hade till och med syncat med atomuret korrekt.
DÄ slÀngde jag in den i diskmaskinen. 30 minuter snabbdisk med diskmedel. HÀnde det nÄgot nu dÄ? Svar nej...
NÀsta steg blir att frysa in den i nÄgot coolt experiment! à terkommer
Going strong sedan 2014 tror jag de va att jag köpte den!
Mycket snyggt.@Imre
GW-B5600-gÀnget..
1. BC-1 : Original
2. DC : KL (KombilÀnkad)
3. AR : KL (HR) + Bezel frÄn GW-B5600HR
4. AR : Metallcamokit
5. BC-1B : Bezel frÄn GW-B5600-2
6. GZ : Original (enda av dom som inte fÄtt KL)
7. MC : KL + Bezel frÄn DW-5600THC
8. CT : KL
9. BL : KL
10. 2 : KL + Bezel frÄn DW-5600BBM
(Saknas en HR, dom tvÄ generalerna och en Kobe-brandis sÄ hade det vart rÀtt sÄ komplett)
@Staafen Àr all over för tillfÀllet Jag ser honom i ungefÀr 99% av alla trÄdar jag lÀser.Mycket snyggt.
jag mÄste fÄ fatt pÄ en KL till den nya.
funderade lite pÄ vit band o bezel till bc och ev sÀtta BCs original bezel pÄ MG och KL. Hur som haver sÄ blir det nog en KL till men de försvinner snabbt har jag mÀrkt.
Var tog förresten @Staafen vÀgen? Blev inte han G-frÀlst
Jag Àr ju hÀr!Mycket snyggt.
jag mÄste fÄ fatt pÄ en KL till den nya.
funderade lite pÄ vit band o bezel till bc och ev sÀtta BCs original bezel pÄ MG och KL. Hur som haver sÄ blir det nog en KL till men de försvinner snabbt har jag mÀrkt.
Var tog förresten @Staafen vÀgen? Blev inte han G-frÀlst
Ja men tittaJag Àr ju hÀr!
(Arkivbild dÄ jag inte har klockan just nu)
Var tog lÀnken @Staafen handlade?Kan ju lika gÀrna frÄga hÀr sÄ man slipper bestÀlla frÄn kina, nÄgon som har en kombilÀnk till 5600 över? GÄr jÀttebra med icke original.
Kanske det Àven finns ett vitt band och bezel till 5600 till salu?
AntagligenSkrapat bort limrester frÄn ett golv. Semester betyder vÀl husrenovering pÄ latin?
Haha ja tro mig. Har testat flera ggr men dom inv. har alltid fÄtt gÄ vidare.Ja dem fÀrgade displayen Àr fina men tyvÀrr inte sÄ tydliga. Man fÄr lÀra sig frÄn vilken vinkel man kan lÀsa av den.
Vad gör man inte för att klockan ser cool ut?
Japp, sÄdana Àr reglerna!Phuuu. Nu har bÄde katten och sambon godkÀnt klock köpet DÄ Àr det vÀl legit att börja bestÀlla andra fÀrger?
Den Àr sÄ sjukt cool med den fÀrg combon
Börjar gilla dom dÀr visarna mer och mer. PÄminner om visarna till en varvrÀknare som finns i ex. flygplan.Den hÀr fina fÀrgen har jag inte sett förut, Hidden Coast GA900HC-5A.