mega
Guld
Proffsigt matchat armband.Inte helt negativt med regn ibland.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Proffsigt matchat armband.Inte helt negativt med regn ibland.
![]()
Ăr dĂ€r inte laddare till dom? Eller var det den andra modellen som ser likadan ut? Eller Ă€r det jag som förvĂ€xlat det med nĂ„tt helt annat?Ladda dĂ„ ditt lilla helvete.
![]()
@Patric J fixade till 2 band för en liten stund sen. ( GA-900 & GD-350 )
SÄ hÀr blev resultatet.
Klippte med en vanlig sax och filade.
![]()
Ytan efter filen.
![]()
Efter att jag har kört med Dremel maskin.
![]()
Ja den Ă€r trevligWow! Vill ha! Ăr detta nĂ„n specialutgĂ„va? Ăr mycket intresserad...![]()
Det följer med en kabel, men den Ă€r ju Solar för sjutton. Det skall gĂ„ utan.Ăr dĂ€r inte laddare till dom? Eller var det den andra modellen som ser likadan ut? Eller Ă€r det jag som förvĂ€xlat det med nĂ„tt helt annat?
Jadu, jag överlÄter den frÄga. Till de mer lÀrda i trÄden faktisktDet följer med en kabel, men den Àr ju Solar för sjutton. Det skall gÄ utan.
Har precis börjat anvÀnda den, slog pÄ alla funktioner utomhus och gick back en plupp under dagen.
Det ska inte spela nÄgon roll vad det sitter för band eller bezel pÄ ... Det Àr nÄn slags tiltsensor som aktiverar ljuset.Dum frÄga kanske men kan det vara sÄ att stÄlbezeln kan störa delen i en gwb5600 som kÀnner av handledsrörelse för autoljuset? Bytte till original bezel idag och jagvttcker den reagerar mycket bÀttre nÀr man tittar pÄ klockan och ljuset tÀnds?
har googlat men hittar inte direkt nÄgon info om detta
Kabeln Àr perfekt att köra med för att ge den en riktig fulladdning första gÄngen, den kan ju ha vart boxad rÀtt lÀnge.. Men vÀl fulladdad sÄ brukar det rÀcka med TS för att hÄlla den tillrÀckligt laddad, om du inte kör GPS-funtioner hela tiden vill sÀga, för den kÀkar batteri..Det följer med en kabel, men den Àr ju Solar för sjutton. Det skall gÄ utan.
Har precis börjat anvÀnda den, slog pÄ alla funktioner utomhus och gick back en plupp under dagen.
Solar rÀcker rÀtt sÄ bra Àven om man anvÀnder gps. Fick min i tisdags. Har anvÀnt gps 1timme 30 min. Efter nÄgra timmar ute i solen sÄ Àr batteriet tillbaka var den va innan jag sprangDet ska inte spela nÄgon roll vad det sitter för band eller bezel pÄ ... Det Àr nÄn slags tiltsensor som aktiverar ljuset.
Kabeln Àr perfekt att köra med för att ge den en riktig fulladdning första gÄngen, den kan ju ha vart boxad rÀtt lÀnge.. Men vÀl fulladdad sÄ brukar det rÀcka med TS för att hÄlla den tillrÀckligt laddad, om du inte kör GPS-funtioner hela tiden vill sÀga, för den kÀkar batteri..![]()
Jag Àr beredd att hÄlla med.BÀsta G-Shock enligt mig.
![]()
FÀster du spÀnnbandet i torkarbladen?BilbÀrgar-G pÄ!![]()
![]()
SmÄ förbÀttringar, t.ex bakgrundsbelysningen. Största nyheten Àr att Screwbackmodellen blir tillgÀnglig för oss i Europa.AllmÀn frÄga... nya fyrkanter med ett U pÄ slutet, ska vara nÄgon typ av uppgradering?
Ja, den sÄg jag pÄ deras hemsida https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/gw-5000u-1er/ det framgÄr dock inte om den Àr made in Japan och har det klassiska bandet...SmÄ förbÀttringar, t.ex bakgrundsbelysningen. Största nyheten Àr att Screwbackmodellen blir tillgÀnglig för oss i Europa.
![]()
G-Shock GW-5000U-1ER, GW-M5610U-1ER, GW-M5610U-1BER coming to Europe - G-Central G-Shock Fan Site
We previously had strong evidence that the G-Shock GW-5000U-1ER is coming to Europe, and now it is official. The official Casio Europe online shop has itwww.g-central.com