lofgreno
Guld
Ja, den sÄg cool ut. Helt klart!Det slÀpptes precis en helvit version som Àr rÀtt coolt tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den sÄg cool ut. Helt klart!Det slÀpptes precis en helvit version som Àr rÀtt coolt tycker jag.
Va!! Varför lÀmna du denna eminenta grupp?Nope, klocka + frakt vart det. Inget mer Àn vad som bekrÀftades.
Hehe, jepp. Ăr dock inte med i den gruppen lĂ€ngre...
Den jag har pĂ„ den svarta Ă€r original Casio sĂ„ det förstĂ„r jag att den Ă€r bĂ€ttre. FĂ„r se om det blir lĂ€nk eller ej. Funderar pĂ„ att ev köra nĂ„n militĂ€rinspirerad fĂ€rg pĂ„ band o bezel istĂ€llet. Eller bara ha den som den Ă€râŠ..kanskeTĂ€nk pĂ„ att det Ă€r skillnad pĂ„ kombilĂ€nkarna. Dom billiga pĂ„ bukten Ă€r kopior av första versionen lĂ€nk. Den du har pĂ„ den svarta Ă€r nya, i mina ögon, mycket bĂ€ttre versionen.
Dom nyare brukar gÄ för ca 500 begagnade hÀr pÄ KS.
Nja, kÀndes som det rÀckte med stora klockgruppen. KlocklÄdan var helt ok men det vart lite vÀl mycket homageklockor osv för min smak. Men vem vet, kanske kommer tillbaks!Va!! Varför lÀmna du denna eminenta grupp?
LÀste i tidningen en artikel om en tjej som ska göra lumpen. Av vana kollar man ju alltid vad folk har pÄ armen, bra val dÀr!
Ah, ja dÀr Àr en del homage. Det som Àr tanken oxÄ, att allt Àr vÀlkommet men jag förstÄr dig oxÄ. Det jag saknar dÀr inne Àr massa G-shocksNja, kÀndes som det rÀckte med stora klockgruppen. KlocklÄdan var helt ok men det vart lite vÀl mycket homageklockor osv för min smak. Men vem vet, kanske kommer tillbaks!
Nu Àr grabben med i G-Shock klubben
Jag har G-9100, gillar den vÀldigt mycket sÄ har gÄtt i tankarna om man ska uppgradera till GW-9110. Har du testat bÄda om de Àr vÀrt de extra, ser t ex ut som GW-9110 har lite mer Titanium material pÄ ovansidan?Gulfman kÀnns som det vettiga valet nu nÀr det vrÀker ner ute
Har bara haft denna GW-9110an. NÀr jag var pÄ jakt efter 9100-serien sÄ gick jag direkt pÄ GW för den har bÄde MB6 och TS, vilket inte G9100.Jag har G-9100, gillar den vÀldigt mycket sÄ har gÄtt i tankarna om man ska uppgradera till GW-9110. Har du testat bÄda om de Àr vÀrt de extra, ser t ex ut som GW-9110 har lite mer Titanium material pÄ ovansidan?
Grattis till en grymmingIts here!! Och jag mÄ sÀga att det blir nog en lÄng förÀlskelse nÄgon som har ett vitt band/bezel o sÀlja?
Jag har G-9100, gillar den vÀldigt mycket sÄ har gÄtt i tankarna om man ska uppgradera till GW-9110. Har du testat bÄda om de Àr vÀrt de extra, ser t ex ut som GW-9110 har lite mer Titanium material pÄ ovansidan?
hmmm...kanske blir en sÄn sen dÄ...verkar dock bara finnas i Japan nu?Har bara haft denna GW-9110an. NÀr jag var pÄ jakt efter 9100-serien sÄ gick jag direkt pÄ GW för den har bÄde MB6 och TS, vilket inte G9100.
Sen som du sÀger lite med ren titanium. Tycker den ser lite mer pÄkostad ut sÄ
ah ok, tack för infon! ja och om man sÀljer den gamla sÄ blir det iaf lite billigareBezelringen pÄ gw Àr i titan, medan vanliga G Àr i plast. LÀtt vÀrt det högre priset tycker jag.
Tackar tackar. Men jÀklar va snygga combos!!Grattis till en grymming
Vit bezel Àr inga problem att fÄ tag i , billigt nytt dessutom.
Bandet Àr svÄrare, det vitaste Àr Burtonbandet som kostar runt lusentappen, och dÄ Àr det dessutom digicamo i vitt, grÄtt och ljusblÄtt.
HÄll in DISP-knappen sÄ kommer instÀllningsmenyn framNÄn som vet hur man stÀller tiden förresten?
Nu sÄ kom paketet med en GBD-H1000-1ER.
KÀnns som att ha en transformer pÄ armen
Gillar den redan hur mycket som helst.
Det följer med en USB-laddkabel som jag inte tÀnker packa upp i ren protest. (klockan Àr Solar).
Batteriet Àr nere i tre pluppar, tÀnkte ta en svÀng utomhus och se om det bÀttras pÄ.
Dom gör sig bra alla tre bezels mot burtonbandet tycker jagTackar tackar. Men jÀklar va snygga combos!!