• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag ocksÄ. Men under senaste Äret sÄ har jag mÀrkt hur svÄrt det kan vara att köpa tillbaka vissa modeller nÀr jag Ängrat mig, sÄ dÀrför har jag fÄtt tÀnka om.

MRG’n Ă€r en sĂ„n klocka, ibland Ă€r det nĂ€stan ett Ă„r mellan annonserna pĂ„ Klocksnack.

I en av de mÄnga klockvideona jag sett radades det upp ett antal misstag man som klockentusiast kan göra. Ett av dem Àr att impulsköpa klockor. Ett annat Àr ett misstag som ofta Àr Ànnu vÀrre: att impulssÀlja.
Det har lyckligtvis inte hÀnt mig nÀr det gÀller klockor. DÀremot andra saker.

MRG idag

PXL_20210801_074259026.jpg
PXL_20210801_073735522.jpg

SÄnt dÀr fungerar om det stÄr Garmin pÄ klockan. PÄ Instinct tex sÄ gÄr det fasen att Àndra allt överallt. NÀstan lite jobbigt. Casio Àr lite tvÀrtom. GÄr inte ens att fÄ en normal datumvisning pÄ en heldigital med bluetooth.
Vet inte hur det Àr med den nya GSW-H1000, om det har blivit bÀttre eller ej.
Har en ganska gammal handhÄllen ruggad Garmin GPS för utomhusbruk, den kan man stÀlla in precis som du beskriver.
Älskar den verkligen, den Ă€r 100% anpassad för exakt det jag anvĂ€nder den till för tillfĂ€llet, terrĂ€ng eller sjönavigation.

Suttit pÄ lokala puben och kollat pÄ hÄrfrisörer som tagits av polisen och vÀktare som omhÀndertagit fyllegubbe med ambulans. En vanlig söndag i förorten.... KÀnns helt ok att man ska flytta snart... :D (förhoppningsvis)

Ps. En vÀktare rocka en DW-5600BB
16278235720511858587211188345085.jpg

Tillbaka
Topp