• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Suttit pÄ lokala puben och kollat pÄ hÄrfrisörer som tagits av polisen och vÀktare som omhÀndertagit fyllegubbe med ambulans. En vanlig söndag i förorten.... KÀnns helt ok att man ska flytta snart... :D (förhoppningsvis)

Ps. En vÀktare rocka en DW-5600BB
16278235720511858587211188345085.jpg
LÄter ju nÀstan som Helsingborg haha

Har legat av mig under semestern och inte riktigt kommit tillbaka efter 2 arbetsveckor.
Börjar lite mjukt med den utrustning som jag har hemma. Axellyft, bicepscurl, benböj med kroppen samt lite underarmstrÀning fÄr rÀcka för idag. G-shock Rangeman kÀnns som en passande klocka hÀr.

20210801_161045.jpg

20210801_162809.jpg

Hörni, G-shock ver1 Àr ju inte avancerad pÄ nÄgot sÀtt men en sak fÄr nÄn gÀrna förklara. Om jag hÄller inne knapp "höger uppe" sÄ dyker en rund symbol upp. Vad har man den till? PÄminnelse typ?

Det Àr fotot. Tycker nÀstan alla klockor ser stora ut pÄ nÀra hÄll.

PXL_20210801_180222776.jpg

Ser ut sÄhÀr pÄ avstÄnd. Betydligt vettigare lol

PXL_20210801_180502078.jpg

Japp, perspektivet gör stor skillnad hÀr! Jag tÀnker att det viktiga Àr hur stor klockan ser ut pÄ armen framifrÄn i andras ögon och inte hur man sjÀlv ser den nÀr man kollar tiden.

Samma position ju. 😁
Det jag menar att handleden Ă€r bredare i den positionen Ă€n den vanliga titta pĂ„ klockan positionen. Ingen rocket science, vi alla kan jĂ€mföra sjĂ€lv.. 😉

Intressant resonemang. SÄ nÀr Àr en klocka för stor? GrÀnsen kan ju, IMO, inte sÀttas vid hur stor den ser ut frÄn en enda vinkel och endast frÄn just den position dÄ bÀraren tittar ner pÄ den.
Jag menar att det blir starkt missvisande om du endast utgÄr frÄn ovan premisser.

Jag menar att om en klocka ser stor ut pÄ avstÄnd och frÄn flera vinklar dÄ Àr det tefats-varning. Inte annars.

Intressant resonemang. SÄ nÀr Àr en klocka för stor? GrÀnsen kan ju, IMO, inte sÀttas vid hur stor den ser ut frÄn en enda vinkel och endast frÄn just den position dÄ bÀraren tittar ner pÄ den.
Jag menar att det blir starkt missvisande om du endast utgÄr frÄn ovan premisser.

Jag menar att om en klocka ser stor ut pÄ avstÄnd och frÄn flera vinklar dÄ Àr det tefats-varning. Inte annars.
Storleken har mindre betydelse, sÄ lÀnge bÀraren av klockan Àr nöjd!

55MM Ă€r stor, oavsett frĂ„n vilken vinkel man tittar. 😉 Tror att du har tappat storleksperspektiv efter du har skaffat Kingen. 😆

Tillbaka
Topp