• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls :bag:
Det som stör mig Àr att jag förlorar kÀnslan för klockorna om de blir för mÄnga. Nu har jag 6 klockor varav tvÄ Àr Àkta beaters. Det funkar fint för mig men dÀr finns nÀstan tre för mÄnga! Bara sÀlj din trÄksub!

Är det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls :bag:
KÀnner verkligren igen mig men sÀger som @spammerstakeahike att det gÄr i vÄgor och dom kan bli favoriter en vacker dag.
Sjukt nöjd med min alldeles nya GBD-H1000 och ÀndÄ kunde jag inte hÄlla mig frÄn att klicka hem en Mudmaster GG-B100, suck.

Sitter och pillar pÄ min GBD-H1000.
Det jag verkligen gillar Àr alla sensorer (5), speciellt hjÀrt och barometer, samt stora tydlga siffror pÄ "hemtavlan"
Sen Àlskar jag storleken och formen pÄ klockan.
Tycker det Àr synd att man inte kan komponera om lite i menyerna.
Skulle vilja ta bort dom flesta trÀningsmenyer samt ha vanliga timers istÀllet för trÀningstimers, samt stora siffror överallt.
Borde vara ganska enkelt att fixa tycker jag. Kompisen berÀttade att Apple har sÄ i sin smartwatch.

NÄgon som vill köpa en StÄlis? 3366kr inkl skicka lÀtt.
2973B2A3-17A4-4C04-952E-CEC825B6AEB2.jpeg

Det jag verkligen gillar Àr alla sensorer (5), speciellt hjÀrt och barometer, samt stora tydlga siffror pÄ "hemtavlan"
Skulle vilja ta bort dom flesta trÀningsmenyer samt ha vanliga timers istÀllet för trÀningstimers, samt stora siffror överallt.
Borde vara ganska enkelt att fixa tycker jag. Kompisen berÀttade att Apple har sÄ i sin smartwatch.

TyvÀrr lÀr det ta nÄgra Är innan Casio börjar komma i kapp i hur ett opti interface ska vara.

Jag Ă€r vĂ€ldigt dĂ„lig pĂ„ keepers. Rekord Ă€r en Rolex 16803 som jag hade i 9 Ă„r.😊
NÀr det gÀller G-shock Àr det nog 35-Ärs guld stÄlis och MTG Rainbow jag har haft lÀngst i samlingen

Jag ocksÄ. Men under senaste Äret sÄ har jag mÀrkt hur svÄrt det kan vara att köpa tillbaka vissa modeller nÀr jag Ängrat mig, sÄ dÀrför har jag fÄtt tÀnka om.

MRG’n Ă€r en sĂ„n klocka, ibland Ă€r det nĂ€stan ett Ă„r mellan annonserna pĂ„ Klocksnack.

Jag ocksÄ. Men under senaste Äret sÄ har jag mÀrkt hur svÄrt det kan vara att köpa tillbaka vissa modeller nÀr jag Ängrat mig, sÄ dÀrför har jag fÄtt tÀnka om.

MRG’n Ă€r en sĂ„n klocka, ibland Ă€r det nĂ€stan ett Ă„r mellan annonserna pĂ„ Klocksnack.
Sant, jag har sÄlt nÄgra MRG. Tycker fortfarande dom Àr sjukt fina men kÀnner just nu iaf att jag Àr klar med dom.
Dock sÄ blev rÀtt sugen pÄ en, nÀr jag besökte KM Globen..

SÄnt dÀr fungerar om det stÄr Garmin pÄ klockan. PÄ Instinct tex sÄ gÄr det fasen att Àndra allt överallt. NÀstan lite jobbigt. Casio Àr lite tvÀrtom. GÄr inte ens att fÄ en normal datumvisning pÄ en heldigital med bluetooth.
Vet inte hur det Àr med den nya GSW-H1000, om det har blivit bÀttre eller ej.

Tillbaka
Topp