Den Àr redan paxad av en medlem . DÀrför jag inte anvÀnt den nÄgot . Den Àr riktigt fin men men.Men MTGn stannar va? Ett tag till ivf. Den ser grym ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr redan paxad av en medlem . DÀrför jag inte anvÀnt den nÄgot . Den Àr riktigt fin men men.Men MTGn stannar va? Ett tag till ivf. Den ser grym ut.
Det som stör mig Ă€r att jag förlorar kĂ€nslan för klockorna om de blir för mĂ„nga. Nu har jag 6 klockor varav tvĂ„ Ă€r Ă€kta beaters. Det funkar fint för mig men dĂ€r finns nĂ€stan tre för mĂ„nga! Bara sĂ€lj din trĂ„ksub!Ăr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls
Ăr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls
Jag har fĂ„tt in fyra nya den hĂ€r mĂ„naden och i princip inte anvĂ€nt nĂ„gon av domâŠĂr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls
KĂ€nner verkligren igen mig men sĂ€ger som @spammerstakeahike att det gĂ„r i vĂ„gor och dom kan bli favoriter en vacker dag.Ăr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls
Sitter och pillar pÄ min GBD-H1000.
Det jag verkligen gillar Àr alla sensorer (5), speciellt hjÀrt och barometer, samt stora tydlga siffror pÄ "hemtavlan"
Sen Àlskar jag storleken och formen pÄ klockan.
Tycker det Àr synd att man inte kan komponera om lite i menyerna.
Skulle vilja ta bort dom flesta trÀningsmenyer samt ha vanliga timers istÀllet för trÀningstimers, samt stora siffror överallt.
Borde vara ganska enkelt att fixa tycker jag. Kompisen berÀttade att Apple har sÄ i sin smartwatch.
jo,Ăr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls
Hur mĂ„nga Ă€r för mĂ„nga?Ăr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls
5..el 10 kanske..Hur mÄnga Àr för mÄnga?
Hehe.. Det beror pÄ vad för klockor vi pratar om. 5-10st G-Shock Àr inte för mÄnga tycker jag.5..el 10 kanske..
Nio stycken för mig. Problemet Ă€r att sju av dem Ă€r âkeepersâ.Hur mĂ„nga Ă€r för mĂ„nga?
Jag Ă€r vĂ€ldigt dĂ„lig pĂ„ keepers. Rekord Ă€r en Rolex 16803 som jag hade i 9 Ă„r.Nio stycken för mig. Problemet Ă€r att sju av dem Ă€r âkeepersâ.
Jag ocksÄ. Men under senaste Äret sÄ har jag mÀrkt hur svÄrt det kan vara att köpa tillbaka vissa modeller nÀr jag Ängrat mig, sÄ dÀrför har jag fÄtt tÀnka om.Jag Àr vÀldigt dÄlig pÄ keepers. Rekord Àr en Rolex 16803 som jag hade i 9 Är.
NĂ€r det gĂ€ller G-shock Ă€r det nog 35-Ă„rs guld stĂ„lis och MTG Rainbow jag har haft lĂ€ngst i samlingenâŠ
Sant, jag har sÄlt nÄgra MRG. Tycker fortfarande dom Àr sjukt fina men kÀnner just nu iaf att jag Àr klar med dom.Jag ocksÄ. Men under senaste Äret sÄ har jag mÀrkt hur svÄrt det kan vara att köpa tillbaka vissa modeller nÀr jag Ängrat mig, sÄ dÀrför har jag fÄtt tÀnka om.
MRGân Ă€r en sĂ„n klocka, ibland Ă€r det nĂ€stan ett Ă„r mellan annonserna pĂ„ Klocksnack.
Enkelt! Du hittar svaret i frÄgan.Hmmm, undrar vilken G man ska ha nÀr man ska till Kungen pÄ bilutstÀllning imorrn??
Kör du enbart G?Hmmm, undrar vilken G man ska ha nÀr man ska till Kungen pÄ bilutstÀllning imorrn??
Kingen till KungenEnkelt! Du hittar svaret i frÄgan.
JajjemenKör du enbart G?
DÄ undrar jag ju vad du kör till fest (kostym eller typ skjorta)?Jajjemen
Var lite inne pÄ den banan oxÄDÄ undrar jag ju vad du kör till fest (kostym eller typ skjorta)?
Spontant tÀnker jag nÄn stÄlis
DÄ undrar jag ju vad du kör till fest (kostym eller typ skjorta)?
Spontant tÀnker jag nÄn stÄlis
StÄlisarna funkar fint. Men givetvis Àven titanmodellerna. Kanske framför allt den svarta.Var lite inne pÄ den banan oxÄ
Roseguldaren Àr ju aldrig fel...
SÄnt dÀr fungerar om det stÄr Garmin pÄ klockan. PÄ Instinct tex sÄ gÄr det fasen att Àndra allt överallt. NÀstan lite jobbigt. Casio Àr lite tvÀrtom. GÄr inte ens att fÄ en normal datumvisning pÄ en heldigital med bluetooth.Sitter och pillar pÄ min GBD-H1000.
Det jag verkligen gillar Àr alla sensorer (5), speciellt hjÀrt och barometer, samt stora tydlga siffror pÄ "hemtavlan"
Sen Àlskar jag storleken och formen pÄ klockan.
Tycker det Àr synd att man inte kan komponera om lite i menyerna.
Skulle vilja ta bort dom flesta trÀningsmenyer samt ha vanliga timers istÀllet för trÀningstimers, samt stora siffror överallt.
Borde vara ganska enkelt att fixa tycker jag. Kompisen berÀttade att Apple har sÄ i sin smartwatch.
Titanare har jag ju ingen men Aged IPn Àr ju inte heller felStÄlisarna funkar fint. Men givetvis Àven titanmodellerna. Kanske framför allt den svarta.
Eh ja, hög igenkĂ€nning. SvĂ„rt att sĂ€ga farvĂ€l till nĂ„gon ocksĂ„.Ăr det ingen mer som fĂ„r lite panik över att det Ă€r för mĂ„nga klockor i samlingen? De bara ligger dĂ€r och fĂ„r knappt nĂ„gon handledstid alls