Kanske inte för @Staafen men du kÀnner inte mig hahaha. Jag kan byta klocka 3ggr pÄ en dag minst hahaDet dÀr blir ju inte ens en utmaning, ha ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske inte för @Staafen men du kÀnner inte mig hahaha. Jag kan byta klocka 3ggr pÄ en dag minst hahaDet dÀr blir ju inte ens en utmaning, ha ha!
Nà GRA?????!!!! LÀge att vara bevÀpnad nÀr du gÄr dÀr ju!!KvÀllspromenad med nÄgra grisar.
Det gör jag med, idag har jag haft tre olika. Omega Polaris Chronograph, Seiko King Turtle srpe05 och City Skindiver.Kanske inte för @Staafen men du kÀnner inte mig hahaha. Jag kan byta klocka 3ggr pÄ en dag minst haha
Dom flyttar sig ÀnsÄlÀnge om man sÀger till dom.Nà GRA?????!!!! LÀge att vara bevÀpnad nÀr du gÄr dÀr ju!!
Ok, dÄ blir ju ALLT en utmaning!Kanske inte för @Staafen men du kÀnner inte mig hahaha. Jag kan byta klocka 3ggr pÄ en dag minst haha
Jag kommer köra OWG22 men max en vecka sÄ det kvittar vilken jag vÀljer, skön kÀnsla faktiskt!Kanske OWG March 2022 material?
Jag klarade 10 dagar m RangemanJag kommer köra OWG22 men max en vecka sÄ det kvittar vilken jag vÀljer, skön kÀnsla faktiskt!
Klarade Ă„rets men det var hemskt!
Bytte bort aktuell dinka efter att den legat oanvÀnd typ hela April, fick dock feeling nÄn mÄnad senare sÄ nu Àr den hemma igen
Bra jobbat eller nÄttJag klarade 10 dagar m Rangeman
Ha, Rangeman skulle vara enkelt för mig! Den enda risken Àr att jag aldrig skulle ta pÄ mig nÄgot annat efter det...Jag klarade 10 dagar m Rangeman
Haha jag trodde pÄ allvar jag skulle klara hela med den men nej hahaBra jobbat eller nÄtt
Tror jag fixade nÀstan tvÄ veckor 2020⊠Squale Militaire den gÄngen.
Bild?!Idag rockar Steffo G
sÀtt pÄ nyhetsmorgon... den gÄr inte att missa
GWG-1000 Mudmaster .
Grymt! Uppenbart att han tjuvlÀser hÀr i trÄden och blir inspirerad. Hej Steffo!GWG-1000 Mudmaster .
Steffo förtjÀnar en egen trÄd
Ja, ser ju ut att stÀmma faktiskt! TV kocken som var med verkade vÀl dessutom ha en Cartier Santos! SÄg inte programmet men gissar pÄ Fredrik Eriksson nÀr jag hör Santos Det Àr den han kör med. Hans GADA-klockaklocksnack.se
Kan inte annat Àn hÄlla med .Grymt! Uppenbart att han tjuvlÀser hÀr i trÄden och blir inspirerad. Hej Steffo!
Men Ă€r det en GWG-1000? Ser ut att ha en silvrig âkronaâ, Ă€r det inte en GG-B100-1A3ER?Grymt! Uppenbart att han tjuvlĂ€ser hĂ€r i trĂ„den och blir inspirerad. Hej Steffo!
Ingen aning . âLĂ„naâ informationen som stod i Steffos trĂ„d .Men Ă€r det en GWG-1000? Ser ut att ha en silvrig âkronaâ, Ă€r det inte en GG-B100-1A3ER?
Ingen G-shock?!Det gör jag med, idag har jag haft tre olika. Omega Polaris Chronograph, Seiko King Turtle srpe05 och City Skindiver.
+1Jag sÀger ocksÄ GG-B100-1A3
MRG bakom rökridÄ.