Tack och lovUtan dom andra toolsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack och lovUtan dom andra toolsen
Frugan skulle inte bli sÄ glad, tror att det rÀcker med alla klockor jag har köpt för att fira jobbet redan.@dragonhf
Det hÀr vore nÄt för dig att fira av första jobbdagen med sen
Trans-Formers G-Shock X Tapestry Wall Hanging Home Decor Art For College Dorm Bedroom Living Room Home Decor 60x50 Inches : Amazon.se: Hem & kök
Shit, vaâ den skulle se hĂ€ftig ut med vit bezel!!!En keeper!
Köpt av exakt den anledningen, missade att den har en svart detalj pĂ„ nedre kanten som jag störde mig pĂ„ sĂ„ mycket att den fick vandra vidare. FĂ„r vĂ€l punga ut eBaypriset för den förra helvita NASA slĂ€ppet nĂ€r suget blir för stort igen...Shit, vaâ den skulle se hĂ€ftig ut med vit bezel!!!
Vad ligger de pÄ i pris idag?Köpt av exakt den anledningen, missade att den har en svart detalj pÄ nedre kanten som jag störde mig pÄ sÄ mycket att den fick vandra vidare. FÄr vÀl punga ut eBaypriset för den förra helvita NASA slÀppet nÀr suget blir för stort igen...
Det dÀr Àr en Patek med G-Shock modkit.Jag sÀger ocksÄ GG-B100-1A3
Patek?? Ăr det en annan av Phallosan modellutbud?Det dĂ€r Ă€r en Patek med G-Shock modkit.
Det Àr inte en fake, det Àr en hommage.Det dÀr Àr en Patek med G-Shock modkit.
Hahaha!Patek?? Ăr det en annan av Phallosan modellutbud?
Just den modellen ser bĂ€ttre ut med svart bezel Ă€n vit dĂ„ den har flera svarta detaljer som gĂ„r bra ihop.Shit, vaâ den skulle se hĂ€ftig ut med vit bezel!!!
Om du köper fÄr du gÀrna berÀtta hur "nya" materialet bioceramic kÀnns sen.
Det Àr den bÀsta detaljen pÄ tavlan förutom NASA logo.Köpt av exakt den anledningen, missade att den har en svart detalj pÄ nedre kanten som jag störde mig pÄ sÄ mycket att den fick vandra vidare. FÄr vÀl punga ut eBaypriset för den förra helvita NASA slÀppet nÀr suget blir för stort igen...
Den Àr riktigt coolEn keeper!
Qué dije?Kom visst post, dock Àr ju allt pÄ spanska @roosterman
Super man till lite kan man Spanska.Kom visst post, dock Àr ju allt pÄ spanska @roosterman
Hur smakar det?Qué dije?
Jag vet inte, jag kan inte spanskaHur smakar det?
Det dÀr gick snabbt! Nöjd?Kom visst post, dock Àr ju allt pÄ spanska @roosterman
Si senorQué dije?
Ja för bubblan, riktigt nöjd, ska bara flytta över kombilÀnken till denna dÄ det kÀnns som den passar denna bÀttre Àn 5600bc. Iaf tills jag köpt en till Sen blir det ev stÄl bezel pÄ denna oxÄDet dÀr gick snabbt! Nöjd?
Si amigo, dos cerveza por favorSuper man till lite kan man Spanska.
Porrfarbror?Si amigo, dos cerveza por favor
Ja det gÄr bra det oxÄPorrfarbror?
Ju högre alkoholhalt i blodet ju fler sprÄk kan manJa det gÄr bra det oxÄ
Exakt haha!Ju högre alkoholhalt i blodet ju fler sprÄk kan man