Sluta upp med det dÀr. En annan drabbas ju indirekt av frogmanfeber ocksÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sluta upp med det dÀr. En annan drabbas ju indirekt av frogmanfeber ocksÄ...
Verkligen! 28st hittills i Ă„r
Har du köpt 28 G's i Är??
28!?!? Hur mÄnga har du kvar?Verkligen! 28st hittills i Är
Ja. Och flippat. 2018 som skulle bli ett klockfritt Ă„r...
28!?!? Hur mÄnga har du kvar?
DÄ Àr det bara fortsÀtta handla..
MĂ€stare.
7st hemma för tillfÀllet men alla ska vÀck sÄ smÄningom. Jakten pÄ den perfekta G-Shocken fortsÀtter.
Efterblivet Àr en bÀttre beskrivning
Stillade begĂ€ret lite med att hĂ€mta ut ett paket nyss! tvĂ„ gâs!
Steptrackern bÀrs riktigt bekvÀmt alltsÄ!
28 G... dÄ lÀr du ha testat det mesta som gÄr att testa? Vilken Àr du mest nöjd med?
Tack! Precis vad jag behöver!
Tror att Mudmaster GWG-1000 Ă€r den jag gillat bĂ€st. Gillar ana-digi och dessutom Ă€r den verkligen lĂ€sbar. Trots storleken sĂ„ sitter den riktigt bra pĂ„ armen. Ălskar Frogman-serien men dom sitter tyvĂ€rr inte lika bra. Squares Ă€r kul men lite trĂ„kiga tycker jag. Burit mĂ„nga 6900âs och gillar bĂ„de utseendet och storleken. VĂ€ntar pĂ„ att det ska komma en GW-5000 screwback i runda formatet, det skulle kunna bli en favorit.
Ja! Den var klart bÀttre Àn vad jag vÀntade mig! Ser större ut pÄ bilderna Àn vad den Àr.Shit, grattis. Steptrackern ser grymt fin ut!
Du leder nog ligan ÀndÄVerkligen! 28st hittills i Är
Har ni sett nya steptrackern? Gbd-800. MÄste nog ha en sÄn hatar analogt.Ja! Den var klart bÀttre Àn vad jag vÀntade mig! Ser större ut pÄ bilderna Àn vad den Àr.
Grym AR ocksÄ.
Nej! Dom har jag inte sett! Grymma.Har ni sett nya steptrackern? Gbd-800. MÄste nog ha en sÄn hatar analogt.
Nej! Dom har jag inte sett! Grymma.
Har ocksÄ lite svÄrt det det analoga. En sÄn kanske man ocksÄ fÄr prova pÄ framöver
Grym fĂ€rg!Stillade begĂ€ret lite med att hĂ€mta ut ett paket nyss! tvĂ„ gâs!
Steptrackern bÀrs riktigt bekvÀmt alltsÄ!
Ana-digi GBA har jag sneglat pÄ men gillar inte riktigt ögat i högra hörnet i kombination med analoga visare... dÀremot den hÀr GA-800 (utan BT) ser mycket bÀtre ut Àn GBA.
Skönt att Casio Àr pÄ vÀg nerÄt storleksmÀssigt och det hÀr formatet och storleken passar nog 95% av alla nuvarande och framtida G-handleder
Ja! Den var klart bÀttre Àn vad jag vÀntade mig! Ser större ut pÄ bilderna Àn vad den Àr.
Grym AR ocksÄ.
Har ni sett nya steptrackern? Gbd-800. MÄste nog ha en sÄn hatar analogt.
Finns ocksÄ som 35-Ärs jubileumsmodell...Ana-digi GBA har jag sneglat pÄ men gillar inte riktigt ögat i högra hörnet i kombination med analoga visare... dÀremot den hÀr GA-800 (utan BT) ser mycket bÀtre ut Àn GBA.
Skönt att Casio Àr pÄ vÀg nerÄt storleksmÀssigt och det hÀr formatet och storleken passar nog 95% av alla nuvarande och framtida G-handleder