• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mudman
7BAD5DD9-F6A7-4969-9085-25A20CF49B6B.png

Om du vill behÄlla transparensen borde det vÀl bara vara att inte börja med sÄ hög koncetration.
Har du hittat nÄgon bra rit dye-kran? Tror jag handlade pÄ eBay frÄn UK.
Tror jag tittat pÄ samma. Kommer försöka köra med mörk blÄ och testa pÄ ett papper innan. Vad jag hört ska man inte köra i Hela pÄsen heller.

Jag Àr lite sugen pÄ en DW-5600BB alternativt DW-5600BBN. NÀr jag kikar runt finns motsvarande i en uppsjö olika varianter, men kÀnner att jag inte fÄr nÄgot grepp om vad som Àr skillnaden mellan alla varianter förutom att kulören skiljer sig Ät...

Finns det nÄgon vÀnlig sjÀl som vill förklara för mig om det Àr nÄgra viktiga skillnader att kÀnna till, olika kvalitet pÄ armband mm? Eller vad Àr det som gör att priset diffar sÄ mycket mellan varianterna?

Om nÄgon har nÄgra sjysta handledsskott med klocka + skjorta alt i kombo med kavaj sÄ kasta gÀrna upp dem, ibland behöver man nÄgot stryktÄligt Àven om man har kavaj ;)

Tack för er hjÀlp!

Jag Àr lite sugen pÄ en DW-5600BB alternativt DW-5600BBN. NÀr jag kikar runt finns motsvarande i en uppsjö olika varianter, men kÀnner att jag inte fÄr nÄgot grepp om vad som Àr skillnaden mellan alla varianter förutom att kulören skiljer sig Ät...

Finns det nÄgon vÀnlig sjÀl som vill förklara för mig om det Àr nÄgra viktiga skillnader att kÀnna till, olika kvalitet pÄ armband mm? Eller vad Àr det som gör att priset diffar sÄ mycket mellan varianterna?

Om nÄgon har nÄgra sjysta handledsskott med klocka + skjorta alt i kombo med kavaj sÄ kasta gÀrna upp dem, ibland behöver man nÄgot stryktÄligt Àven om man har kavaj ;)

Tack för er hjÀlp!

Det jag kan se Àr att armbandet Àr ju av helt annat material pÄ BBN vilket givetvis gör avtryck pÄ priset.

NĂ„gon g-5600 gissningsvis :D
Finns en modellkarta, jag har haft en sparad men ej lÀngre. Skickade lÀnk till @Jaggis om den, han kanske har den wus-lÀnken kvar? :)

Bb har plastband och bbn har ett tygband annars samma modul.

Tack för er hjÀlp!

Tillbaka
Topp