Faktiskt. Antingen grön till klockan ovan eller blÄ till en 5610ba (med blÄ skÀrm)Shysst. Har du nÄgra planer för jellyn? Sett vissa som fÀrgar in dem med bra resultat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt. Antingen grön till klockan ovan eller blÄ till en 5610ba (med blÄ skÀrm)Shysst. Har du nÄgra planer för jellyn? Sett vissa som fÀrgar in dem med bra resultat.
Faktiskt. Antingen grön till klockan ovan eller blÄ till en 5610ba (med blÄ skÀrm)
Jag tycker den ser ofrÀsch ut och dessutom lite ojÀmn. Jag hoppas den kan bli snygg i blÄ!Tycker den dÀr brandgulnade jellyn sÄg rÀtt okay ut.
Jag tycker den ser ofrÀsch ut och dessutom lite ojÀmn. Jag hoppas den kan bli snygg i blÄ!
TÀnkte just köra med rit dye faktiskt. Kan ju inte bli sÄ tokigt.Ska du fÀrga eller köpa nytt?
Jag fÀrgade ett fÀllknivsskaft frÄn blÄtt till svart med Rit Dye, funkade riktigt bra, men svÄrt att veta hur resultatet blir.
Om du vill behÄlla transparensen borde det vÀl bara vara att inte börja med sÄ hög koncetration.TÀnkte just köra med rit dye faktiskt. Kan ju inte bli sÄ tokigt.
Tror jag tittat pÄ samma. Kommer försöka köra med mörk blÄ och testa pÄ ett papper innan. Vad jag hört ska man inte köra i Hela pÄsen heller.Om du vill behÄlla transparensen borde det vÀl bara vara att inte börja med sÄ hög koncetration.
Har du hittat nÄgon bra rit dye-kran? Tror jag handlade pÄ eBay frÄn UK.
Nu vÀntar jag bara pÄ att fÄ hem delar och rit dye!
Nu vÀntar jag bara pÄ att fÄ hem delar och rit dye!
Ănnu bĂ€ttre. En 25 Ă„rs jubileumsklockaDen gula displayen pĂ„ gult band sĂ„ har du nĂ€stan en 30Ă„rs jubileum klocka.. Precis en sĂ„n jag ska ha..
Jelly som ska fÀrgas blÄtt ska fÄ sitta pÄ.denDen med blÄ text va ju grymt cool!
Ser fram emot resultaten!Ănnu bĂ€ttre. En 25 Ă„rs jubileumsklocka
Har ett gult band pÄ ingÄng nu. Borde bli bra.
Jelly som ska fÀrgas blÄtt ska fÄ sitta pÄ.den
Jag Àr lite sugen pÄ en DW-5600BB alternativt DW-5600BBN. NÀr jag kikar runt finns motsvarande i en uppsjö olika varianter, men kÀnner att jag inte fÄr nÄgot grepp om vad som Àr skillnaden mellan alla varianter förutom att kulören skiljer sig Ät...
Finns det nÄgon vÀnlig sjÀl som vill förklara för mig om det Àr nÄgra viktiga skillnader att kÀnna till, olika kvalitet pÄ armband mm? Eller vad Àr det som gör att priset diffar sÄ mycket mellan varianterna?
Om nÄgon har nÄgra sjysta handledsskott med klocka + skjorta alt i kombo med kavaj sÄ kasta gÀrna upp dem, ibland behöver man nÄgot stryktÄligt Àven om man har kavaj
Tack för er hjÀlp!
Hur kan jag ta reda pÄ vilken modell jag kan köpa för att stoppa in i den hÀr bezeln?
https://m.ebay.com/itm/Casio-Original-Watch-Band-G-5600A-3-Green-Strap-Bezel-G5600A-3/192605303459?hash=item2cd82bb2a3:g:WxsAAOSwgd1auvFG&_nkw=192605303459&_from=R40&rt=nc&_trksid=m4084.l1313
Skulle sÀga alla gw-m56xx modeller samt g-5600 modeller med den nya modulen.NÄgon g-5600 gissningsvis
Finns en modellkarta, jag har haft en sparad men ej lÀngre. Skickade lÀnk till @Jaggis om den, han kanske har den wus-lÀnken kvar?
NĂ„gon g-5600 gissningsvis
Finns en modellkarta, jag har haft en sparad men ej lÀngre. Skickade lÀnk till @Jaggis om den, han kanske har den wus-lÀnken kvar?
Jag Àr lite sugen pÄ en DW-5600BB alternativt DW-5600BBN. NÀr jag kikar runt finns motsvarande i en uppsjö olika varianter, men kÀnner att jag inte fÄr nÄgot grepp om vad som Àr skillnaden mellan alla varianter förutom att kulören skiljer sig Ät...
Finns det nÄgon vÀnlig sjÀl som vill förklara för mig om det Àr nÄgra viktiga skillnader att kÀnna till, olika kvalitet pÄ armband mm? Eller vad Àr det som gör att priset diffar sÄ mycket mellan varianterna?
Om nÄgon har nÄgra sjysta handledsskott med klocka + skjorta alt i kombo med kavaj sÄ kasta gÀrna upp dem, ibland behöver man nÄgot stryktÄligt Àven om man har kavaj
Tack för er hjÀlp!
Nytt band pÄ Mudmastern.