• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Senast Àndrad:
Var köper ni era g-shocks? Tar tacksamt emot tips eftersom urochpenn kan inte vara dem med störst utbud;)
Ebay.com

Trist med tull/moms, vÀntetid osv. men utbudet Àr ju enormt om man jÀmför med Sverige. Sen kan man ju alltid ta en moralisk stÄndpunkt och gynna sin lokala handlare men det Àr en helt annan frÄgestÀllning! :)

Bra pris pÄ 35Ärs square

C219D108-300A-4EE1-ADC0-84AE4339D038.png

AlltsÄ, jag skulle sluta köpa g-shock. Jag gillar inte direkt guld som accentfÀrg, square var inte helt min grej. Men visst fan Àr den bestÀllt ÀndÄ, mÄste testas :D

Dags att inse att 2018 blev G-shock Ă„ret :)

Bra köp! ;)
"Two-tone" har jag lÀnge varit anti mot. Idag Àr jag av en annan uppfattning. Guld-accenterna livar verkligen upp!

Senast Àndrad:
upload_2018-8-7_20-50-1.png

DW-D5600P-1JF.
LÀsbarheten pÄ den negativa displayen i dunkel belysning lika med noll men med lite ljus Àr den förvÄnansvÀrt tydlig. KÀnns vÀldigt stealth:ig men lite synd att man valde att ha knapparna, skruvarna och spÀnnet i silver/stÄl, tror den gjort sig bÀttre helt i svart!

upload_2018-8-7_20-50-1.png

DW-D5600P-1JF.
LÀsbarheten pÄ den negativa displayen i dunkel belysning lika med noll men med lite ljus Àr den förvÄnansvÀrt tydlig. KÀnns vÀldigt stealth:ig men lite synd att man valde att ha knapparna, skruvarna och spÀnnet i silver/stÄl, tror den gjort sig bÀttre helt i svart!
ÄndĂ„ rĂ€tt udda variant att se. Ser nĂ€stan aldrig nĂ„gra d5600 modeller .

Tillbaka
Topp