Urtyp
Guld
Visst kan det dÀr Àven anvÀndas som ett klockarmband eller tÀnker jag pÄ nÄgot annat mÀrke?Beror pÄ vilket armband man har till klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst kan det dÀr Àven anvÀndas som ett klockarmband eller tÀnker jag pÄ nÄgot annat mÀrke?Beror pÄ vilket armband man har till klockan
Jepp, det finns delar sÄ man kan passa ihop med andra mÀrken Àn bara LM oxÄVisst kan det dÀr Àven anvÀndas som ett klockarmband eller tÀnker jag pÄ nÄgot annat mÀrke?
Ja men det matchar ju storlek pĂ„ kingen.Ăr det bowlingklot dĂ€r runt kingen dĂ„?
Det mÀrks att du gillar rosa.Som alla vet sÄ Àr ju Estrella Grill chipsens Rolls Royce men ibland mÄste man prova nÄgot annat o bli besviken. Denna matchar ju Rangeman iaf.
Det behövs mer fÀrg i vardagenDet mÀrks att du gillar rosa.
HÄller med att det behövs mer fÀrg i vardag. Vore coolt att ha all 3 frÄn men in sunrise purple serie.Det behövs mer fÀrg i vardagen
Lite synd att man vÀntat sÄ lÀnge med att vÄga vara lite annorlunda och strunta i vad andra tycker bara.
Och 30Ärs jubileumsserienHÄller med att det behövs mer fÀrg i vardag. Vore coolt att ha all 3 frÄn men in sunrise purple serie.
Vad Àr det som tillverkas dÀrinne?Morrn! Fick bli Kingen idag, sista dan sen ledig en vecka
Man kan sÀga att det Àr delar till det dÀr som sitter under vingarna pÄ ett plan som gör att det kan flyga, mer kan jag inte sÀga....man fÄr heller inte ta kort hÀr inne....blir vÀl av med jobbet nuVad Àr det som tillverkas dÀrinne?
Ăr den nya S5600U?God morgon! Lite kylig morgon prommis med Fiber-Titanen.
Vilket sammantrÀffande...God morgon! Lite kylig morgon prommis med Fiber-Titanen.
Haha fantastisk. Den sparar jag.Favorit i repris
NĂ€, "gamla"Ăr den nya S5600U?
AssÄ den dÀr e sÄ snygg! Va e de för omkrets pÄ din handled? Jag e orolig att den dÀr blir för stor pÄ mina 18cm.