• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens leverans.
Kan vĂ€l sĂ€ga att jag firar andra veckan pĂ„ jobbet.â˜ș

Klockan Àr inte inte svart som jag trodde nÀr man tittar pÄ bilder frÄn internet.
Den Àr i jÀttefin mörkgrÄ fÀrg. Gillar att displayen har en svag grön fÀrg och att backlighten Àr 2 fÀrgad.

Edit: Ser nu att klockorna Àr inte synkade. Ska genast fixa det.

IMG_6605.JPG

IMG_6606.jpg

IMG_6607.JPG

Senast Àndrad:
Dagens leverans.

Klockan Àr inte inte svart som jag trodde nÀr man tittar pÄ bilder frÄn internet.
Den Àr i jÀttefin mörkgrÄ fÀrg. Gillar att displayen har en svag grön fÀrg och att backlighten Àr 2 fÀrgad.

IMG_6605.JPG

IMG_6606.jpg

IMG_6607.JPG
Grymt! Du hittat en till slut! 👍

Dagens leverans.

IMG_6605.JPG

IMG_6606.jpg

IMG_6607.JPG
Snygga! Vad heter modellerna?

Dagens leverans.

IMG_6605.JPG

IMG_6606.jpg

IMG_6607.JPG

En underskattad modell. Snygg!

Vad Ă€r du sugen pĂ„ för nĂ„got? 😁
Oj.. de ba surrar i hövve.. Kanske mÄste försöka sila ner tankarna lite :) ..ena dagen de ena, andra dagen nÄ helt annat. Ska jag byta inom Casio familjen, eller ska vi ta en Tudor ..eller bÄda.. eller vafaaan. Den Àr ju stentuff denna grÀvskopa. Men den Àr ju inte riktigt "Jag" :rolleyes:

Oj.. de ba surrar i hövve.. Kanske mÄste försöka sila ner tankarna lite :) ..ena dagen de ena, andra dagen nÄ helt annat. Ska jag byta inom Casio familjen, eller ska vi ta en Tudor ..eller bÄda.. eller vafaaan. Den Àr ju stentuff denna grÀvskopa. Men den Àr ju inte riktigt "Jag" :rolleyes:
Ibland behöver man vara utanför sitt ”riktiga jag” och stanna utanför sitt ”riktiga jag” för att inse vad ens ”rikti(G)a jag” Ă€r.

G, tycker det talar för sig sjÀlv.
HÀng kvar hÀr i vÀrmen med klockvÀrldens bad ass!

Tillbaka
Topp