Dw 5035D ute i naturen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr man se en bild pÄ din gamla 5000 med dual time?
Ah! Ăr det inte en G-5600? Coolt med dual time nonetheless. 5000 Ă€r reserverat för screwbacks.GW 5000.
Ah! Ăr det inte en G-5600? Coolt med dual time nonetheless. 5000 Ă€r reserverat för screwbacks.
Jo men alla Àldre screwbacks dw-5000-5200-5600c har precis det du sÀger. Tid i alla lÀgen och dual time. Tror Àven dom nya stÄl Shockarna har det.FörlÄt, du har givetvis rÀtt. G 5600 ska det vara.
Den perfekta modulen kanske inte finns?
Jo men alla Àldre screwbacks dw-5000-5200-5600c har precis det du sÀger. Tid i alla lÀgen och dual time. Tror Àven dom nya stÄl Shockarna har det.
Min gamla 5600C .
Nej precis. Aldrig. Dom hÀr gamla har ju 10 Ärs batteri ÀndÄHm. Kanske dags att skaffa en sÄn dÀr vintage.
Gillar ocksÄ att ljusknappen sitter dÀr den ska vara pÄ din.
Och vanliga batteridrivna g-shocks, har aldrig powersave eller?
Nej precis. Aldrig. Dom hÀr gamla har ju 10 Ärs batteri ÀndÄ
Tror det handlar om att dom gamla hade en liten lampa och inte en helt upplysande skÀrm.FörstÄr inte varför de nya klockorna med enkla moduler inte har 10 Ärs batteritid nÀr de gamla klarar av det.
Tror det handlar om att dom gamla hade en liten lampa och inte en helt upplysande skÀrm.
Kör man aldrig lamp knappen pÄ sin g shock sÄ hÄller den sÀkert i 10 Är ocksÄ.
Den sitter fint. HÄller i duschen osv.Hur hÄller spray fÀrgen? Skulle varit coolt med cistom moddat skal
Haha man kanske skulle sÀtta is pÄ sin G. Eller inte.
Vad Àr det för folk som gör sÄ hÀr o vilka vill ha undrar jag.
Söker rÄdgivning! Var i en G-Shock butik i Slovakien hÀrom veckan och provade denna, GW-M5610-1ER. Tog inget wrist shot... SkitdÄligt sorry. Kan nÀstan inget om G-Shock, men har en F-91W som jag gillar starkt. Gillar att att den hÀr har solcell och radiotid. Gillar de kvadratiska modellerna. Finns det nÄgot annat liknande jag borde kolla upp innan jag eventuellt slÄr till i en butik i Italien om tvÄ veckor? Tack för tips!
Tack för tipsen! Visste ej att man kunde byta bezel. Vart köper man bÀst i Sverige?Priset, den kostar 1150 hÀr i Sverige. Annars bara att köpa om du gillar den, den modulen Àr den jag sjÀlv gillar bÀst Àn sÄ lÀnge och band och bezel gÄr alltid att byta till nÄgon annan fÀrg.
Haha sant det. Men de köper typ AP strösslade med is eller liknande. De rappare som reppar g-shock kÀnns mer som de kör dem som de Àr.Passar nog en del rappare. Men vad fult det Àr!
Tack för tipsen! Visste ej att man kunde byta bezel. Vart köper man bÀst i Sverige?
GW-9400CMJ-3
Ja, som gjord till M90!Den kÀnns Försvarsmakten i fÀrgerna.
Ja, som gjord till M90!
Har vÀl mycket att göra med att det Àr i uteslutande "desert-camo" lÀnder de har varit i de senaste 30 Ärens krig och att desert-camo mönstret har blivit synonymt med militÀr pÄ samma sÀtt som vi har det mörkgröna som S.L postade.Det hade varit intressant att se var i vÀrlden variationer av camos sÀljs bÀst.
Kan ju mycket vÀl vara sÄ att desert camo Àr mest poppis bland amerikaner?
JÀklar vad snygg denna Àr. Har bara testat squares hitintills men börjat kika pÄ större varianter bl.a. rangeman. BÀr den skönt?GW-9400CMJ-3
Har vÀl mycket att göra med att det Àr i uteslutande "desert-camo" lÀnder de har varit i de senaste 30 Ärens krig och att desert-camo mönstret har blivit synonymt med militÀr pÄ samma sÀtt som vi har det mörkgröna som S.L postade.
Tycker Rangeman bÀr vÀldigt skönt.JÀklar vad snygg denna Àr. Har bara testat squares hitintills men börjat kika pÄ större varianter bl.a. rangeman. BÀr den skönt?