Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Har alltid gillat den dÀr modellserien, men man ser dom tyvÀrr vÀldigt sÀllan hÀr pÄ KS.
GW-5510-1JF.
Skön retrokÀnsla i denna Àven om modulen, 3159, Àr lite upphottad med solpanel och radiostyrning. Funkar utmÀrkt tillsammans med nintendospelande pÄ en slö, regnig, söndag!
En sen lunch!
JÀkligt nice kebab i Berlin, skulle behöva 2 st durumkebaber och en Flensburg just nu för att komma igÄng.
Nej, dom verkar inte sÄ populÀra, av nÄgon anledning... kan vara att knapparna Àr ett helv*ete att trycka pÄ. speciellt "A" knappen Àr sÄ trög att det inte Àr nÄgon fröjd att stÀlla in alarm osv. Men annars Àr den vÀldigt bekvÀm med det breda bandet och modulen Àr ju inte heller nÄtt fel pÄ!Cool! Har alltid gillat den dÀr modellserien, men man ser dom tyvÀrr vÀldigt sÀllan hÀr pÄ KS.
Alldeles nyköpt eller har du haft den lÀnge?
SÄg det jobbar pÄ att fÄ bort den i inlÀgget, jag Àr ju hÀr inne för att jaga en liten G till mig.Suben Àr fin men lite fel trÄd?
SÄg det jobbar pÄ att fÄ bort den i inlÀgget, jag Àr ju hÀr inne för att jaga en liten G till mig.
Blir nog en DW-5000
Kul med lite variation. Har bestÀllt lite fÀrg för att fÀrga ett genomskinligt jelly skal blÄtt. bör bli en fin match!Fantastiskt hur lite fÀrg kan liva upp sÄ dÀr enormt.
Kul med lite variation. Har bestÀllt lite fÀrg för att fÀrga ett genomskinligt jelly skal blÄtt. bör bli en fin match!
GW-9400CMJ-3
Grattis pÄ semester!Första semesterdagen
Dock har DW5600C inte tid nÀr man kör tidtagare/stopwatch.Jo men alla Àldre screwbacks dw-5000-5200-5600c har precis det du sÀger. Tid i alla lÀgen och dual time. Tror Àven dom nya stÄl Shockarna har det.
Min gamla 5600C .
Ăr det sĂ„? T,om 5600e har ju det.Dock har DW5600C inte tid nĂ€r man kör tidtagare/stopwatch.
Ăr ganska sĂ€ker - typ 99%.Ăr det sĂ„? T,om 5600e har ju det.