Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag mÄste skaffa en tom plats! Villhöver verkligen ocksÄ en sÄn.Jag har en kÀnsla av att den tomma platsen i min klocklÄda Àr Àmnad att bli fylld av en sÄn.
Köp en till lÄda sÄ har du mÄnga tomma platser att fyllaJag mÄste skaffa en tom plats! Villhöver verkligen ocksÄ en sÄn.
Ja dom Àr jÀvligt snabba!Velade lite kring vilken klocka jag skulle ha pÄ jobbet imorn.
DHL och Relojesdemoda hjÀlpte till med beslutet dÄ denna nyss levererades till dörren. BestÀllde klockan 12:45 i fredags. Sjukt bra!
GW-5000U-1ER
Och klockan i timer mode. JÀvla bra feature!Ny för dagen GW-M5610U-1BER!
Kanon med larm och timer nÀr man har ADHD!
Gillar att denna har sekunder med i timern!Och klockan i timer mode. JĂ€vla bra feature!
KÀnns det som du dras ner i King-trÀsket nu?Frukost
Grymt! Min limegröna tar en evighet att komma fram...
Den Àr favoriten just nu Nu lockar ett par JDM-modeller frÄn bukten, sÄ fort nÄn kniper min StÄlis pÄ köp&sÀlj sÄ blir det en bestÀllning.KÀnns det som du dras ner i King-trÀsket nu?
1. De gĂ„r inte att jĂ€mföraâŠTjena!
NÄn som kan ge en jÀmförelse mellan en king och en gwg-1000 mudmaster?
NÄn som dessutom har erfarenhet av den gamla mudmanen g9000? undrar om den Àr bekvÀm dÄ den har utstickande delar pÄ undersidan
hmm inte svaret jag hoppats pĂ„, haha vet inte om jag Ă€r sĂ„ hardcore1. De gĂ„r inte att jĂ€mföraâŠ
2. Det som kĂ€nns obekvĂ€mt kan man fila bortâŠ
De Àr ungefÀr lika stora. Kingen bÀr lite större pÄ handleden Àn MM men Àr bekvÀmare pga lÄg vikt.Tjena!
NÄn som kan ge en jÀmförelse mellan en king och en gwg-1000 mudmaster?
NÄn som dessutom har erfarenhet av den gamla mudmanen g9000? undrar om den Àr bekvÀm dÄ den har utstickande delar pÄ undersidan
88g, jag rÀknar in nÀstan ett hekto extra pÄ vÀnsterarmen nÀr jag kör bicepscurlsDe Àr ungefÀr lika stora. Kingen bÀr lite större pÄ handleden Àn MM men Àr bekvÀmare pga lÄg vikt.
FÄr ocksÄ ta och rÀkna med klockan men mÄste ha en pÄ varje arm dÄ88g, jag rÀknar in nÀstan ett hekto extra pÄ vÀnsterarmen nÀr jag kör bicepscurls
hmm större Àn mudmastern blir nog svÄrtDe Àr ungefÀr lika stora. Kingen bÀr lite större pÄ handleden Àn MM men Àr bekvÀmare pga lÄg vikt.