Agnbyâ
Silver
GPR-B1000hmm större Àn mudmastern blir nog svÄrt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GPR-B1000hmm större Àn mudmastern blir nog svÄrt
hmm större Àn mudmastern blir nog svÄrt
Nejnej, GPS Rangeman Àr fortfarande störst. SÄ stor Àr inte kingen. BlÀddra tillbaka ett par sidor sÄ ser du hur de sitter pÄ min handled. Den Àr nÀstan lika stor som MM.BÀrs den som en gps rangeman?
jaha dÄ förstÄr jag snyggtNejnej, GPS Rangeman Àr fortfarande störst. SÄ stor Àr inte kingen. BlÀddra tillbaka ett par sidor sÄ ser du hur de sitter pÄ min handled. Den Àr nÀstan lika stor som MM.
Nej nej men trodde att du menade att det vore svÄrt om nÄgon klocka Àr större Àn MudmasternBÀrs den som en gps rangeman?
Nya Rangeman Àr i storleksklass med MM skulle jag sÀgahmm större Àn mudmastern blir nog svÄrt
Nice tack för svar och jÀmförelse bildNya Rangeman Àr i storleksklass med MM skulle jag sÀga
HÀr Àr dock bild pÄ G-9000 kontra GWG-1000 9000 Àr en riktigt skönburen G, "dubbarna" Àr inget jag kÀnner av.
Ser inte ett dugg konstigt utKan man vÀnja sig vid GWG 1000 gÄr det att vÀnja sig vid King.
HÀr Àr King pÄ 16,5 cm handled. Stor? Yes, men ser ÀndÄ inte sjukt stor ut dÄ displayen förmodligen medvetet gjorts liten för att den ska upplevas mindre Àn vad den egentligen Àr.
Ăntligen har den kommit.
Snygg fĂ€rg!Ăntligen har den kommit.
Grym!Ăntligen har den kommit.
Japp, speciellt utomhus. Riktigt cool fÀrg.Wow. Nu snackar vi.
Ăr fĂ€rgen sĂ„ stark irl?
Absolut! SÀg att han mÄste ocksÄ ha en sÄ blir det lÀttare.Grym!
Den mÄste ju gÄ att fÄ som sÀkerhetsutrustning i jobbet. FÄr kolla med boss.
Hel galen fÀrg. Love it!Snygg fÀrg!
Japp, speciellt utomhus. Riktigt cool fÀrg.
Ja de passar skitbra ihopKombinera med en varselvÀst!
Ăr det en skada dĂ€r eller ser jag fel?Bra klös i denna.
Kylo Ren aka vampire edition. ^^