Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
rymdkapsel i bakgrunden?Godmorgon!
Ska du inte vÀnda pÄ ordningen för dag/datumvisningen?
Nix det Ă€r orginaletRiktigt krispig! Ăr detta U modellen?
Ingen U modell hÀr, JDMYes det Àr det
NÀstan, den stÄr inte lÄngt ifrÄn rymd avdelningenrymdkapsel i bakgrunden?
NÀ, sÄhÀr Àr det ju pÄ alla andra av mina G, dÄ blir det mind fuck om jag kastar om siffrorna pÄ bara denna.Ska du inte vÀnda pÄ ordningen för dag/datumvisningen?
D1000 Frogman har den bÀsta displayen av alla G-Shocks tycker jag.
ofan, coolt ...alla jobb borde ha en rymd-avdelningNix det Àr orginalet
Ingen U modell hÀr, JDM
NÀstan, den stÄr inte lÄngt ifrÄn rymd avdelningen
Ja du ser.. Alla har en underliggande G-shocktrÄnad inom sigIm back! 4 eller 5 gÄngen Factory fresh sÄklart, freedom!
Har dom Àndrat modulnumret som Àr tryckt pÄ baksidan med? Eller rÀknar dom den bara som en uppgradering pÄ samma modul kanske.Den Àr inte U. DÄ skulle det stÄr LT istÀllet för A.EL.
Vad gör man nÀr man inte fÄr sÄlt en vara pÄ Tradera för 1299bagis...Casio G-Shock 6900 elegant Bluetooth! PrissÀnkt! UtGÄngen!!
Utropspris: 1299 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-08-17 09:44:52. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Det Àr olika moduler. 3195 vs 3495 (U).Har dom Àndrat modulnumret som Àr tryckt pÄ baksidan med? Eller rÀknar dom den bara som en uppgradering pÄ samma modul kanske.
Den Àr rÀtt nice. Jag har en röd inlÀgg ocksÄ, kanske byter till det nÀr jag tröttnar pÄ lila inlÀgget.Det röda ser ut som tandkött. Ett hungrigt rovdjur som tappat sina tÀnder.
Den Àr rÀtt nice. Jag har en röd inlÀgg ocksÄ, kanske byter till det nÀr jag tröttnar pÄ lila inlÀgget.
Lite ironiskt ÀndÄ, att modellen med MEST skydd av alla G-Shockz Àr skadad vid leveransAngÄende Kingen med litet nagg i resinet - Relojesdemoda ursÀktade sig och erbjöd extra rabatt. Ok för mig. Orka skicka tillbaka osv (klockan var inne i en oöppnad pÄse sÄ lutar Ät att Casio slumrat under QC).
Tycker de skötte Àrendet bra!
Jo jag tÀnkte göra samma modd som bilden nedan. Har inte hittat det blÄa inlÀgget Àn.Kan bli coolt pÄ din gröna!
Undrar om man kan köpa till den blÄa?
Lite ironiskt ÀndÄ, att modellen med MEST skydd av alla G-Shockz Àr skadad vid leverans
Han kanske har gjort det med flit och sen bevakar han alla G-Shock forum och ser var den har hamnat nÄgonstans.Skitskumt Àr det. Men nu vet jag att resinet pÄ bezelns detaljer Àr hÄrd och inte följsam och kan dÀrmed knÀckas om man har otur.
Har fortfarande svÄrt att förstÄ hur Casio-fabriken lyckats knÀcka den dÀr delen. Ok att nÄn stressad montör slinter illa med en skruvmejseln under montering men inte Àr det vÀl nÄn mÀnniska som sitter och skruvar fast klockorna? NÀrliggande delar och skruv ser helt ok ut, inga repor eller sÄ.