Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas det..
Kan bli riktigt bra!
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPAlla dessa mudmasters. SĂ„ himla coola
Varför har jag sÄ smÄ handleder? (Rangeman Àr pÄ grÀnsen)
@roosterman nu Àr du tyst tack
Och sen bezeln med dom lila knapparna oxÄHelgpyssel
Eller hur, "you should see the other guy".Shit, skulle inte vÄga dela sÀng med dig
Ja, jag borde har köpt bezel ocksÄ nÀr jag köpte inlÀgget... Nu Àr den sÄld...Och sen bezeln med dom lila knapparna oxÄ
Ibland blir man positivt överraskad av nÄgot negativt....DÄ va det Fredag igen dÄ...
KĂ€nner precis likadantAlla dessa mudmasters. SĂ„ himla coola
Varför har jag sÄ smÄ handleder? (Rangeman Àr pÄ grÀnsen)
@roosterman nu Àr du tyst tack
KÀnde att jag behövde nÄn typ av master of g efter jag sÄlt min gwg-1000. Tycker denna Àr sjukt ball, pÄminner mig om 80-90tals action filmer pÄ nÄtt sÀtt
Lika liten som en square men ÀndÄ master of g kÀnns lite cooltHar inte kÀnt pÄ dem men de Àr helgrymma.
Lugn nu gör det lite senare i eftermiddag.Men öppna'rÄ.
Lugn nu gör det lite senare i eftermiddag.
Nu för tiden mÄste jag alltid vÀnta tills jag kommit hem, min grabb Àr oftast mer entusiastisk Àn mig nÀr jag köpt klockor. Mest för att han vill leka med kartongen efterÄt..En man av rang, karaktÀr. Jag sliter upp mina paket i bilen.
Ja, det var en del som jag t om nog skulle sÀga har snyggare fÀrg kombo i boet men den blÄ'a va den enda med Combi armband sÄ det blev för mig enkelt val.Den var riktigt tuff ju! Som redan sagts i trÄden sÄ fÄr man ju ordentliga cockpit-instrumentbrÀde-vibbar av den.
Var tvungen att kolla upp andra modeller i den serien, förutom den du har sÄ det fanns ett par till snygga.
Snyggt parDet gick snabbare att korta lÀnken Àn jag trodde sÄ Àr klockan som var lÄdan.
Valt denna istÀllet för united arrows varianten. Riktigt nöjd!
Bling bling!
Den Àr mindre Àn jag trodde
HĂ€r med sin bling bling kompis
Det gick snabbare att korta lÀnken Àn jag trodde sÄ Àr klockan som var lÄdan.
Bling bling!
Ălskar retro looken. Riktigt lyckad reissue av Casio.Ălskar formen pĂ„ boetten. Skönt retro. FulltrĂ€ff.
Det gick snabbare att korta lÀnken Àn jag trodde sÄ Àr klockan som var lÄdan.
Bling bling!