Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockan ser ju i princip likadan ut ÀndÄ. En anledning till att jag gillar den Àr det monokromatiska utseendet. Den lilla röda fÀrgklicken under "shock resist" Àr vÀl det enda? Eller har den rasterade ramen runt displayen nÄgon svag fÀrgnyans? Kan nÀstan se lite grönaktigt ut pÄ vissa bilder.Rött plastgolv. KÀnde mig tvungen att göra bilden monokrom.
Oklart faktiskt Den kan nog ha en liten grön ton? Eller sÄ Àr den grÄ?Klockan ser ju i princip likadan ut ÀndÄ. En anledning till att jag gillar den Àr det monokromatiska utseendet. Den lilla röda fÀrgklicken under "shock resist" Àr vÀl det enda? Eller har den rasterade ramen runt displayen nÄgon svag fÀrgnyans? Kan nÀstan se lite grönaktigt ut pÄ vissa bilder.
Det hoppas jag
Köpte min frĂ„n reljosdemoda och allt som allt blev det strax över 2700kr. Men den Ă€r vĂ€l slut dĂ€r just nu tyvĂ€rrâŠNĂ„gon som vet vart man kan fĂ„ tag pĂ„ GW-5000U till nĂ„gorlunda vettigt pris ? Verkar vara slutsĂ„ld pĂ„ de flesta stĂ€llen
Köpte min frĂ„n reljosdemoda och allt som allt blev det strax över 2700kr. Men den Ă€r vĂ€l slut dĂ€r just nu tyvĂ€rrâŠ
Den Àr nog snart tillbaka igen.SÄg dem dÀr men nÀr jag vÀl bestÀmt mig var de slut
Grattis! Har samma klocka och designen vÀxer för en. Till slut var jag tvungen att köpa den blÄa med positiv display ocksÄ.
Enda personen i trÄden förutom undertecknad som kör GA-700 vad jag settRödtjut och G-shock.
AlltsÄ en helt vanlig TorsdagskvÀll...
DÀr ser man...Enda personen i trÄden förutom undertecknad som kör GA-700 vad jag sett
Den var riktigt tuff ju! Som redan sagts i trÄden sÄ fÄr man ju ordentliga cockpit-instrumentbrÀde-vibbar av den.FortsÀtter pÄ GravityMaster spÄret...hittade en till med combi (Àlskar combi). GW-A1100FC-1A
Enda jag saknar Àr det konvex formade glaset, tycker det passar pÄ GravityMasters. Den hÀr hade platt safir-glas istÀllet.
SĂ„ nu har jag 2 GM's, en med Termometer och en med Kompass.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPGW-7900-1ER. Grymt nöjd, har knappt haft ngn annan klocka sedan jag fick hem den.
Trots det blev jag lite smĂ„sugen pĂ„ en Mudmaster GG-B100-1A3ER som dessutom ligger bra i pris pĂ„ klockor.com. Fan ocksĂ„! Ăr den sĂ„ bra som den ser ut?
Thanks bud! Ja verkligen, första G'n jag gillat pÄ lÀnge faktiskt Den blÄa Àr ruggigt snygg. RÄkade se att de sÀnkt den Gula samt den röda nu pÄ AmazonGrattis! Har samma klocka och designen vÀxer för en. Till slut var jag tvungen att köpa den blÄa med positiv display ocksÄ.
Kort svar. Ja. Den Àr riktigt grym. Det enda minuset jag finner med mina tvÄ GG-B100 Àr avsaknaden av Tough Solar. Men det kan man leva medGW-7900-1ER. Grymt nöjd, har knappt haft ngn annan klocka sedan jag fick hem den.
Trots det blev jag lite smĂ„sugen pĂ„ en Mudmaster GG-B100-1A3ER som dessutom ligger bra i pris pĂ„ klockor.com. Fan ocksĂ„! Ăr den sĂ„ bra som den ser ut?
KöööööööööööpThanks bud! Ja verkligen, första G'n jag gillat pÄ lÀnge faktiskt Den blÄa Àr ruggigt snygg. RÄkade se att de sÀnkt den Gula samt den röda nu pÄ Amazon
Kan du inte bara fortsÀtta ta snygga bilder tror jag fÄr sÀtta pÄ notiser pÄ din instaKort svar. Ja. Den Àr riktigt grym. Det enda minuset jag finner med mina tvÄ GG-B100 Àr avsaknaden av Tough Solar. Men det kan man leva med
@roosterman take it away. Do your thing!
Tack, det var snÀllt sagtKan du inte bara fortsÀtta ta snygga bilder tror jag fÄr sÀtta pÄ notiser pÄ din insta
Kan vara att jag kommer försöka stjÀla din stil liteTack, det var snÀllt sagt
Helt okej, stjÀl pÄ.Kan vara att jag kommer försöka stjÀla din stil lite
Hade en orange Mudmaster.GW-7900-1ER. Grymt nöjd, har knappt haft ngn annan klocka sedan jag fick hem den.