Har nÄgon sett nÄgra bilder?Den hÀr Àr fasen en favorit. Kan inte sÀtta fingret pÄ exakt varför.
Blir vÀldigt spÀnnande att se GWG-2000 snart
@spammerstakeahike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har nÄgon sett nÄgra bilder?Den hÀr Àr fasen en favorit. Kan inte sÀtta fingret pÄ exakt varför.
@spammerstakeahike
Undrar om inte @MaBr hade en sÄn till salu, men det kanske var ett tag sedan ?Jag skulle vilja ha en i gult! Saknar en knallgul klocka i mitt liv!
Konstigt att jag har missat denna klocka. Man blir liksom hemmablind eftersom den inte dyker upp hÀr sÄ ofta. @spammerstakeahike kan du ocksÄ visa dual time pÄ tidvisningsfönstret pÄ din Gulfman? Annars Àr det kanske nÄgot som skiljer eftersom Gulfman inte har 5 knappar, eller?Jag gillar den med. Har röda klÀder pÄ min.
Jag funderar pÄ att modda en med negativ display med gula delar. Hade blivit coolt tror jag.Undrar om inte @MaBr hade en sÄn till salu, men det kanske var ett tag sedan ?
Tycker denna passar bÀst i rött IOM detaljerna.Jag skulle vilja ha en i gult! Saknar en knallgul klocka i mitt liv!
Nu var det nÄgra Är sen jag bestÀllde Seiko och Orient dÀrifrÄn, men pÄ de 5 klockorna kom alla i bra skick, kanske Inte i rÀtt box, brydde mig inte om sÄnt dÄCreationwatches.... Bra eller inte?? Moms/Tull eller inte??
Tack, kul att det uppskattades.Grymt intressant! Tack för utlÀggningen. thumbs up
Ja, jag tror att Ätminstone för smartphones sÄ betyder t ex 0% ikonen inte 0% i praktiken, för ett helt tomt batteri kan ju skadas allvarligt? Och de flesta batterier laddas mkt lÄngsammare efter den nÄtt till t ex 90%.
Förhoppningsvis har Casio ocksÄ tÀnkt pÄ det dÀr och lagt till en finurlig krets. I deras manualer stÄr det gÀrna att man ska ladda sÄ ofta som det gÄr vilket blir kontraproduktivt sett till batterihÀlsan i det lÄnga loppet om den skulle sakna dessa trösklar.
Klocka i vatten + solljus = bÀsta kombinationen. Har sjÀlv aldrig testat detta.
Den hÀr Àr fasen en favorit. Kan inte sÀtta fingret pÄ exakt varför.
@spammerstakeahike
Konstigt att jag har missat denna klocka. Man blir liksom hemmablind eftersom den inte dyker upp hÀr sÄ ofta. @spammerstakeahike kan du ocksÄ visa dual time pÄ tidvisningsfönstret pÄ din Gulfman? Annars Àr det kanske nÄgot som skiljer eftersom Gulfman inte har 5 knappar, eller?
Inte dyrt alls. En hundring kanske.Jo sÀkert Àr det sÄ. Men dyrt och lite omstÀndigt.
Jo, det hade jag. Frugan har dock lagt vantarna pÄ den sÄ den vÄgar jag inte sÀlja!Undrar om inte @MaBr hade en sÄn till salu, men det kanske var ett tag sedan ?
Jag hade en kort. Vart en catch and release. Inte sĂ„ mycket för att jag tyckte den var speciellt dĂ„lig. Riktigt skön storlek och grymt gummiband. Ăverlag bra kvalitĂ© och snygg.Jag har en fundering, Ă€r nĂ€stan 100% sĂ€ker pĂ„ att köpa en steel casioak nĂ€r den kommer. Men funderar pĂ„ om det Ă€r vĂ€rt att lĂ€gga pĂ„ en tusenlapp för att fĂ„ fler funktioner och en lite snyggare klocka. NĂ€mligen en GST-B400, har nĂ„gon av er hanterat den och kan ge omdöme pĂ„ den?
Har bestÀllt lite Seiko dÀrifrÄn. Alltid fungerat bra. Minns inte hur det blev med tull & moms, var ett tag sen.Creationwatches.... Bra eller inte?? Moms/Tull eller inte??
Jag bestÀllde en Seiko dÀrifrÄn förra vÄren. Snabb leverans och bra produkt.Creationwatches.... Bra eller inte?? Moms/Tull eller inte??
Aah, hade velat testa den. Men uris hade den inte inne. Sen slog impulsen pĂ„ och jag köpte en svart Casioak.Jag hade en kort. Vart en catch and release. Inte sĂ„ mycket för att jag tyckte den var speciellt dĂ„lig. Riktigt skön storlek och grymt gummiband. Ăverlag bra kvalitĂ© och snygg.
Det enda jag hade lite problem med var dom ytterst smÄ inverterade displayerna. Riktigt svÄrt att se vad det stod pÄ dom.
Sen var det inte lÀge att brÀnna pengar just nu... Hade ju precis köpt en vit G-6900 oxÄ...
Hehe ja den Àr ju fortfarande rÀtt ny.Aah, hade velat testa den. Men uris hade den inte inne. Sen slog impulsen pÄ och jag köpte en svart Casioak.
Har funderat pÄ en sÄn mÄnga gÄnger, vÀldigt coolaStilla och fin morgon vid Àlven.