Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah tack!Det Àr HDR-infon i bilderna som inte följer med ifall du laddar upp dom exempelvis hÀr pÄ forumet sÄ inget fel pÄ iOS .
Finns mer att lÀsa hÀr hur HDR-biten funkar. https://swedroid.se/forum/threads/iphone-kameran-och-aekta-hdr-imponerande-bilder.187333/
Nej tyvÀrr, det var ganska starkt mÄnsken. Men jag sÄg vintergatan och endast ett stjÀrnskottSuperlÀckert. Du sÄg inget norrsken? Har för mig att det var bra lÀge igÄr.
Fick hem min andra G-Shock igÄr. En GBD100.
Ball och robust kÀnns den, precis vad man söker i en G-Shock. Funktioner hos denna skvallrar om en trÀningsklocka med stegrÀknare, trÀningsdagbok, aktivitetskalender via bluetooth med G-Shock appen.
Jag kommer nog dock endast anvÀnda den för tid- och datumvisning, samt kanske tidtagning!
Ăr det nĂ„gon som vet förresten om det brukar sitta skyddsplast över displayen pĂ„ en ny G-Shock? Det satt inget pĂ„ denna, minns ej om det satt nĂ„got pĂ„ min första.
Vad bra den dÀr displayen Àr.Fick hem min andra G-Shock igÄr. En GBD100.
Ball och robust kÀnns den, precis vad man söker i en G-Shock. Funktioner hos denna skvallrar om en trÀningsklocka med stegrÀknare, trÀningsdagbok, aktivitetskalender via bluetooth med G-Shock appen.
Jag kommer nog dock endast anvÀnda den för tid- och datumvisning, samt kanske tidtagning!
Ăr det nĂ„gon som vet förresten om det brukar sitta skyddsplast över displayen pĂ„ en ny G-Shock? Det satt inget pĂ„ denna, minns ej om det satt nĂ„got pĂ„ min första.
CT JÀkligt bra priser pÄ dom nu.Förresten: jag har ju "egentligen" slutat att köpa klockor men sÄlde en klocka igÄr, sÄ det blev att jag bestÀllde en till G-shock inatt. Modellen Àr GW-B5600CT-1ER.
Blir min femte G-shock i samlingen.
CT JÀkligt bra priser pÄ dom nu.
Du lever livet duInatt blev det mycket stjÀrnskÄdande, det var helt stilla, inga knott eller mygg. Nu har jag fÄtt i mig gröt, kaffe och shocken har synkat. Bra start!
Tummen upp för rak horisont.Lunch pÄ rivieran
Precis, min Mudman, CasiOak och Gulfman utan sync missar bara pÄ 1-2sek Àven efter en mÄnad, men dessa missar ~10sek redan efter nÄn vecka. Men jag antar man blivit petig bara, nÄn form av OCD sÄ fort dem gÄr mer Àn 1sek fel . Det Àr vÀl fortfarande mer exakt Àn majoriteten av mekaniska ur.Precis som @Syer sÄ gÄr min Mudman nÀstan som en HAQ medan denna modulen du nÀmner fortar sig rejÀlt trots ett ganska sÄ frÀscht batteri.
Absolut, hÄller med, hade de inte varit för att dem Àr Anniversary modeller vÀljer jag alltid Solar/Sync. Gissar att Casio Àr nostalgiska annars hade dem kunnat anvÀnda samma modul som i 5000 i dessa.Det Àr dÀrför man föredrar Multiband (och Tough Solar)
Ja, det har sina fördelar att vara pendlare men om jag kunde vÀlja sÄ hade jag hellre kommit hem varje kvÀll till familjenDu lever livet du
SÀlja Shocken?.... NEEEEJ - laseroperera ögonen istÀlletKan verkligen inte bestÀmma vad jag skall göra med detta hittebarn.
à ena sidan gillar jag att den Àr sÄ stealthig, o andra sidan anvÀnder jag den knappt eftersom jag inte kan se dom mindre siffrorna utan glasögon.
5600BB
Jag sÀtter allt mitt hopp pÄ kommande mudmaster GWG-2000SÀlja Shocken?.... NEEEEJ - laseroperera ögonen istÀllet
Kan verkligen inte bestÀmma vad jag skall göra med detta hittebarn.
à ena sidan gillar jag att den Àr sÄ stealthig, o andra sidan anvÀnder jag den knappt eftersom jag inte kan se dom mindre siffrorna utan glasögon.
5600BB
Den borde hamna pÄ K&S fortare Àn du kan lÀsa 29 augusti 14:51:51. Jag har samma problem att avlÀsa datum och dag i sÀmre ljus Àn direkt solsken pÄ min MRG men det Àr Ä andra sidan min precious sÄ den sÀljer jag inte!Kan verkligen inte bestÀmma vad jag skall göra med detta hittebarn.
5600BB
Tog ut barnen i skogen. Grodletning pÄ g med en G
Provar pÄ höger hand @L&W
ApropÄ kingen och att den Àr byggd som en tank. Av mina Gs Àr nog Mudman G-9300 nÀrmast. Det kÀnns som den Àr stabil.
Nice, jag var ute en svÀng och fotade "Karlavagnen", otroligt klar natt hÀr i norr. NÀr jag tittade igenom bilderna sÄg jag att jag fÄtt med ett stjÀrnfall. Kanske den du sÄg!Nej tyvÀrr, det var ganska starkt mÄnsken. Men jag sÄg vintergatan och endast ett stjÀrnskott