Ser ut att vara riktigt fina produkter. Köpt via Amazon?Rangeman följer med pÄ lite nattpromenad i skogen.
Thrunite Catapult V6 Àr throwern som lyser lÄngt.
Och pannlampan Thrunite TH30 ger massivt flodljus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att vara riktigt fina produkter. Köpt via Amazon?Rangeman följer med pÄ lite nattpromenad i skogen.
Thrunite Catapult V6 Àr throwern som lyser lÄngt.
Och pannlampan Thrunite TH30 ger massivt flodljus!
Haha, plötsligt finns det 7900 överalltRöd och go...
Nu e du tyst Aged IP, annars fÄr du inte Äka Saab pÄ söndag!Den gamle ville ut o Äka bil
FrÄga, jag har mÀrkt att bÄda mina DW-5035 gÄr cirka 5-8sek för snabbt efter bara cirka 2-3 veckor jÀmfört med alla andra (icke sync) jag har som hÄller sig inom 1-2sek fel inom samma period. Kan det vara batteri som behöver bytas eller Àr 3421 modulen helt enkelt inte sÄ exakt?
BÄda tvÄ hÄller jÀmna takt med varandra men bÄda gÄr som sagt för snabbt.
Ah, ja dÄ e de nog sÄ. +-15sek/mÄn kan nog blir rimligt som dem gÄr nu. Tyckte bara de va lustigt att bÄda gick nÀstan identiskt lika mycket +.Tror toleransen pÄ dessa moduler Àr +- 15csec per mÄnad sÄ att det förekommer variationer Àr nog att förvÀnta. Har sjÀlv haft en mudman 9300 som gÄr nÄgra sekunder fel per Är till en square som gick +15 sec per mÄnad.
Det Àr dÀrför man föredrar Multiband (och Tough Solar)Ah, ja dÄ e de nog sÄ. +-15sek/mÄn kan nog blir rimligt som dem gÄr nu. Tyckte bara de va lustigt att bÄda gick nÀstan identiskt lika mycket +.
Historiska modeller som lever i framtiden
Precis som @Syer sÄ gÄr min Mudman nÀstan som en HAQ medan denna modulen du nÀmner fortar sig rejÀlt trots ett ganska sÄ frÀscht batteri.FrÄga, jag har mÀrkt att bÄda mina DW-5035 gÄr cirka 5-8sek för snabbt efter bara cirka 2-3 veckor jÀmfört med alla andra (icke sync) jag har som hÄller sig inom 1-2sek fel inom samma period. Kan det vara batteri som behöver bytas eller Àr 3421 modulen helt enkelt inte sÄ exakt?
BÄda tvÄ hÄller jÀmna takt med varandra men bÄda gÄr som sagt för snabbt.
Ser ut att vara riktigt fina produkter. Köpt via Amazon?
Ăr U-varianten tillverkad i Japan?NĂ„gon som vet vart man kan fĂ„ tag pĂ„ GW-5000U till nĂ„gorlunda vettigt pris ? Verkar vara slutsĂ„ld pĂ„ de flesta stĂ€llen
Ja, den Ă€r made in Japan.Ăr U-varianten tillverkad i Japan?
Det Ă€r HDR-infon i bilderna som inte följer med ifall du laddar upp dom exempelvis hĂ€r pĂ„ forumet sĂ„ inget fel pĂ„ iOS .Ăr det nĂ„gon mer som har problem i iOS att bilderna inte sparas sĂ„ som de "ser ut" i redigeringslĂ€get? Som bilden nedan, den hade mycket högre kontrast men nĂ€r jag laddade upp den pĂ„ KS sĂ„ ser den blek ut.
Kör du klockan vÀxelvis mellan höger och vÀnster? För visst brukar du oftast köra vÀnster? Eller Àr det dubbelpipigt som gÀller nu om du anvÀnder den dÀr som activity tracker?Fortfarande denna pÄ handleden.
Jag brukar vÀxla lite mellan vÀnster och höger.Kör du klockan vÀxelvis mellan höger och vÀnster? För visst brukar du oftast köra vÀnster? Eller Àr det dubbelpipigt som gÀller nu om du anvÀnder den dÀr som activity tracker?
Skönt, jag fixar inte att ha klockan pÄ höger, kÀnns mycket mÀrkligt för mig, men ibland vore det skönt att lufta huden lite. Framförallt pÄ sommaren. FÄr öva antar jagJag brukar vÀxla lite mellan vÀnster och höger.
SuperlÀckert. Du sÄg inget norrsken? Har för mig att det var bra lÀge igÄr.Inatt blev det mycket stjÀrnskÄdande, det var helt stilla, inga knott eller mygg. Nu har jag fÄtt i mig gröt, kaffe och shocken har synkat. Bra start!
Försök ha klockan pÄ höger en hel vÀcka dygnet runt sÄ kÀnns det inte mÀrkligt lÀngre.Skönt, jag fixar inte att ha klockan pÄ höger, kÀnns mycket mÀrkligt för mig, men ibland vore det skönt att lufta huden lite. Framförallt pÄ sommaren. FÄr öva antar jag