• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangeman följer med pÄ lite nattpromenad i skogen.

20210829_011840.jpg

Thrunite Catapult V6 Àr throwern som lyser lÄngt.

20210829_011957.jpg

Och pannlampan Thrunite TH30 ger massivt flodljus!

20210829_012851.jpg
Ser ut att vara riktigt fina produkter. Köpt via Amazon?

FrÄga, jag har mÀrkt att bÄda mina DW-5035 gÄr cirka 5-8sek för snabbt efter bara cirka 2-3 veckor jÀmfört med alla andra (icke sync) jag har som hÄller sig inom 1-2sek fel inom samma period. Kan det vara batteri som behöver bytas eller Àr 3421 modulen helt enkelt inte sÄ exakt?
BÄda tvÄ hÄller jÀmna takt med varandra men bÄda gÄr som sagt för snabbt.
IMG_20210829_093840.jpg

FrÄga, jag har mÀrkt att bÄda mina DW-5035 gÄr cirka 5-8sek för snabbt efter bara cirka 2-3 veckor jÀmfört med alla andra (icke sync) jag har som hÄller sig inom 1-2sek fel inom samma period. Kan det vara batteri som behöver bytas eller Àr 3421 modulen helt enkelt inte sÄ exakt?
IMG_20210829_093840.jpg

Tror toleransen pÄ dessa moduler Àr +- 15csec per mÄnad sÄ att det förekommer variationer Àr nog att förvÀnta. Har sjÀlv haft en mudman 9300 som gÄr nÄgra sekunder fel per Är till en square som gick +15 sec per mÄnad.

Tror toleransen pÄ dessa moduler Àr +- 15csec per mÄnad sÄ att det förekommer variationer Àr nog att förvÀnta. Har sjÀlv haft en mudman 9300 som gÄr nÄgra sekunder fel per Är till en square som gick +15 sec per mÄnad.
Ah, ja dÄ e de nog sÄ. +-15sek/mÄn kan nog blir rimligt som dem gÄr nu. Tyckte bara de va lustigt att bÄda gick nÀstan identiskt lika mycket +.
Historiska modeller som lever i framtiden 😉

IMG_20210829_093840.jpg
Precis som @Syer sÄ gÄr min Mudman nÀstan som en HAQ medan denna modulen du nÀmner fortar sig rejÀlt trots ett ganska sÄ frÀscht batteri.

Är det nĂ„gon mer som har problem i iOS att bilderna inte sparas sĂ„ som de "ser ut" i redigeringslĂ€get? Som bilden nedan, den hade mycket högre kontrast men nĂ€r jag laddade upp den pĂ„ KS sĂ„ ser den blek ut.
E44CBB81-52E3-4FD0-9093-60335C6EB2E4.jpeg
Det Ă€r HDR-infon i bilderna som inte följer med ifall du laddar upp dom exempelvis hĂ€r pĂ„ forumet sĂ„ inget fel pĂ„ iOS 😊.
Finns mer att lÀsa hÀr hur HDR-biten funkar. https://swedroid.se/forum/threads/iphone-kameran-och-aekta-hdr-imponerande-bilder.187333/

Senast Àndrad:
Skönt, jag fixar inte att ha klockan pĂ„ höger, kĂ€nns mycket mĂ€rkligt för mig, men ibland vore det skönt att lufta huden lite. Framförallt pĂ„ sommaren. FĂ„r öva antar jag 🙂
Försök ha klockan pĂ„ höger en hel vĂ€cka dygnet runt sĂ„ kĂ€nns det inte mĂ€rkligt lĂ€ngre. 😉

Tillbaka
Topp