Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det sĂ€gs sĂ„. FĂ€ller inget alls iaf.Ăr det den rasen som Ă€r allergi vĂ€nlig?
Mkt söta iaf
Jag har en principsak:Va i h-lvete?! StÄ o jobba pÄ en söndag...vart Àr vÀrlden pÄvÀg..
HÄller helt o hÄllet med, hade inte kolla vÀderprognosen nÀr jag tacka ja i MÄndags...Jag har en principsak:
Jobba aldrig extra över helgen nÀr det Àr vackert vÀder!
Visst, nĂ€r det ska vara regnigt över helgen - fine, men inga pengar i vĂ€rlden Ă€r viktigare Ă€n min fritid och mina utomhusintressen. Det Ă€r helt enkelt inte vĂ€rt att slösa en vacker helg pĂ„ att jobba extra, de pengarna kan jag jobba ihop nĂ€r det Ă€r skitvĂ€derâŠ
Bygeln plockar du bort pÄ 10 sekunderMF!!!! Min bestÀllning pÄ GD-350-8 gick inte igenom !
Nya djÀrva tag. Funderar pÄ om inte dessa Àr rÀtt coola? Tycker fÀrgerna var lite frÀcka, men metallbygeln Àr en turn-off! Modellserien heter GD-400.
@Flipper2 eller 1 sekund med detta eminenta bygelborttagningsinstrumentMF!!!! Min bestÀllning pÄ GD-350-8 gick inte igenom !
Nya djÀrva tag. Funderar pÄ om inte dessa Àr rÀtt coola? Tycker fÀrgerna var lite frÀcka, men metallbygeln Àr en turn-off! Modellserien heter GD-400.
Det finns 10 varianter av den.MF!!!! Min bestÀllning pÄ GD-350-8 gick inte igenom !
Köp min! âșJag kĂ€nner för att köpa en ny G men jag vet inte vilken. Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som gĂ„r i sĂ€ljtankar?
Jag sĂ€ljer min DW-6900BBA i nyskick för kompispris, kompisJag kĂ€nner för att köpa en ny G men jag vet inte vilken. Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som gĂ„r i sĂ€ljtankar?
Jag tycker inte det ser ut som en Riseman? Mer som en 6900? Eller? NÄgon annan har sÀkert bÀttre ögon.Kolla vad jag hade pÄ armen 2004. Kan det vara en Riseman av nÄgot slag? Ingen aning vart den befinner sig nu?
DW-9300 Raysman??Kolla vad jag hade pÄ armen 2004. Kan det vara en Riseman av nÄgot slag? Ingen aning vart den befinner sig nu?
Ja, kanske det? Det ser faktiskt lite bekant ut. Jag tror att man kunde lagra data pÄ den ocksÄ som t ex telefonnummer.DW-9300 Raysman??
Jag kĂ€nner för att köpa en ny G men jag vet inte vilken. Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som gĂ„r i sĂ€ljtankar?
Roseguld i kvÀllsbilljus
Med tanke pÄ bandet skulle jag gissa pÄ nÄgon dw-003/004 variant.Jag tycker inte det ser ut som en Riseman? Mer som en 6900? Eller? NÄgon annan har sÀkert bÀttre ögon.