• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FF1A3DC1-9DE2-453E-8A1B-EF20B0979C1D.jpeg

Men sĂ„ jĂ€kla söta!!!! 😍
Minskade inte hundsaknaden hĂ€r det minsta🙄
Vad Ă€r det för ras? Ser vĂ€ldigt likt ut softie eller nĂ„n doodleđŸ€”
Söt som polkagris!
Det Àr en Labradoodle med ett uns Cocker nÄgonstans i forntiden.
Multigen heter det nÀr det Àr i flera generationer.
Verkar stabil i psyket. TvĂ€rlugn i bilen đŸ„°

Min stackars GW5000 har rÄkat i kÀftarna pÄ en destruktiv hund:arghh: Tror det klarade sig förutom bandet som var roligast att tugga pÄ.

Var finns band att köpa?

GÄr det att ha ett sÄnt dÀr metallband som man ser en del har och var finns de i sÄ fall?

Originalband duger ocksÄ.

Kanske nÄgon hÀr som har nÄt de vill avyttra?

GW5000strap.jpg

Min stackars GW5000 har rÄkat i kÀftarna pÄ en destruktiv hund:arghh: Tror det klarade sig förutom bandet som var roligast att tugga pÄ.

Var finns band att köpa?

GÄr det att ha ett sÄnt dÀr metallband som man ser en del har och var finns de i sÄ fall?

GW5000strap.jpg
SĂ„, that’s how you kill a G-shock đŸ˜Č

Var finns band att köpa?

GW5000strap.jpg
Aj aj, stackars hund! Hur gick det med den lille gynnaren? Kan inte vara lÀtt att gÄ en match mot gw-5000

Var finns band att köpa?

GW5000strap.jpg
Trist
 Jag har ett originalband till en square 5610 om du vill ha det. Ligger i en lÄda och skrÀpar sen jag skaffade ett kombi bracelet. Pm med adress sÄ skickar jag.
Edit. Vet dock ej om det passar

Tillbaka
Topp